piątek, 2 grudnia 2022

nic się nie stało ...

 No nie ma co się przejmować porachą orłówsokołów. na prawdę mamy znacznie więcej powodów do wstydu i to dużo poważniejszych, niż te kopanki sranki. Zresztą wierzyć, że Polscy wyjdą z grupy, dzięki grze a nie żółtym kartkom czy innym zbiegom okoliczności sprzyjającym, to tak jakby wierzyć w świętego Mikołaja. No ale oczywiście zbiegi okoliczności sprzyjających się zdarzają. jak wczoraj. Teoria wygłupów jest taka: biegają wolniej i grają, jak panienki, bo kontuzja nie wskazana, jeszcze by się w tych klubach posypało, gdzie zgarniają grubą gotówkę. kto to widział, żeby goście ganiający na dwóch nogach za piłeczką, taki hajs zgarniali???świat jest posrany. aktualnie.

Ciekawe czy w rozgrywkach międzynarodowych w polityce bednom jakieś okoliczności sprzyjające kurduplowi na stołku... wątpię. 

teraz to tyle a rano będzie znów. 

jestem wykończona.

oraz polecam film Kimi, na hbo. 

No może jeszcze dopiszę, bo jednak zasnąć nie mogę, chyba z tego zmęczenia. [12 godzin poza domem, w pracach i na jodze. Już dwa razy w tygodniu zaczynam praktykować. ale zmieniłam na chwilę miejsce. i podoba mi się. Aquapark, ma wiele do zaoferowania. na przykład dziś mógłby Naczelnik dojeżdżać do mnie i byśmy sobie sauny fundowali, tylko wtedy już z 15 godzin się zrobi...czyli zasnę w saunie na stojąco].

Mały postskriptusik. w temacie, że krytykujesz pisdzielców, to nie kochasz ojczyzny. i nie jesteś patriotą, ani polakiem, no chyba tylko z dowodu.  Ja nie wiem, co ci ludzie piją, palą czy wciągają?  DENATURAT?, samogon podkręcany? i trujący?, że im się mózg obkurcza, jak fajfus w zimnej wodzie ... przecież oni utrzymywali komunę. mężowie byli wojskowymi za komuny, milicjantami, zomowcami i chuj wie jakie role miały pozostałe typy, w tym komuszym cyrku. a teraz bendom wyjeżdzać z takimi tekstami. Bednom cie od lewicy jakiejśtam wyzywać, bo im się zasranym komunistom lewica źle kojarzy!!! a ja kurwa nie mam lewicowej traumy. Lewica jest postępowa i ANTYKOŚCIELNA. niestety znów rozdawnictwo i urawniłowka, no ale to jest przecież takie pisdzielskie.

pisowi emeryci, to nie mają wstydu. ani rozumu, bo chyba im się wszystko pojebało. na przykład wszędzie widzą ojkofobie !?

Ojkofobia. obuchacha.

No i oczywiście jest lekarstwo na lewicową ojkofobię - profesorskich katoli: Lekarstwem na o. może być tylko to, co w każdej innej dziedzinie życia, umysłowo splądrowanej przez racjonalizm oświecenia i irracjonalizm postmodernizmu: powrót do cywilizacji klasyczno-chrześcijańskiej, do realistycznej metafizyki i antropologii, oświeconej nadprzyrodzonym światłem wiary, jak również do patriotyzmu moderowanego chrześcijańskim uniwersalizmem; ponowne oparcie edukacji na nie skażonych relatywizmem i nie zafałszowanych ideologią „wielkich tekstach” religijnych, filozoficznych i literackich. autorem tego bełkotu jest stary piernik bartyzel.. monarchista )))))))

dobranoc.




30 komentarzy:

  1. Nie tylko Ty jestes przemeczona, mnie przez caly czas chce sie spac i moglabym tak przez cala dobe. Dobrze robia mi te masaze, mam jeszcze jeden do wybrania. Mozg mam juz tez przemeczony, wiec chwilowo ogladam sobie malo ambitne swiateczne komedie romantyczne, ktorych jak zyje nie ogladalam nigdy, i wyjsc z podziwu nie moge, ze niektorym sie podobaja, tak naprawde podobaja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania, Kimi , to jest taki lekki horrorek ale bardzo smacznie zrobiony. Piękne wnętrza, Polecam. Te świąteczne komedie romantyczne, mają nam, jak lamki świąteczne w ciemnej Szwecji, nieco poprawić nastrój, też czasami popełniam, gdy mi ślina cieknie.

      Usuń
    2. a w temacie masaży, no ja uwielbiam wszystkie !!! są sexi, poprawiaja nastrój i moje ciało troche się odpręża i puszcza...oczywiście mówię o gorących kamieniach, czekoladzie, wonnych olejkach ...głaskanku i przyjemnym dotyku :-)

      Usuń
    3. Ale ja nie mam HBO, tylko Netfixa.
      Qrde, snieg u nas pada od rana, co wcale mnie nie cieszy.

      Usuń
    4. kurde a akurat fajne seriale: Małe kłamstewka, Ostre przedmioty, Podręczna...
      Śnieg? to cudownie, bo mam już dość psich kup i zgnilizny dokoła. i zmieniłam opony ))

      Usuń
    5. Lubię komedie romantyczne, np Holiday, Love actually. Z kolei mój mąż uwielbia Listy do M. Oglądał wszystkie tyle razy, że może robić dubbing :-)

      Usuń
    6. och te też lubię, a 4 wesela i pogrzeb?? no mogę kilka wymienić ale my tu mówimy o świątecznych komediach romantycznych a to zupełnie inny gatunek Kalino )) oraz masz męża zawziętego romantyka :-)

      Usuń
  2. Nie podobał mi się mecz zupełnie! Wygląda na to, że nasza drużyna to dwoch pilkarzy: zablokowany przez przeciwnika Lewandowski i Szczęsny na bramce. Awansowaliśmy, ale co to za awans, co innego taka Japonia.
    Wiesz, co mnie najbardziej odstrecza w PiSie? Oprócz afer, które wczoraj przeczytałam wszystkie i wszystkie są prawdziwe. Pokazali ludziom, małym, ujadającym pinczerkom, ze mozna i trzeba zohydzic i opluc wszelkie autorytety, moralne i polityczne, bo nie są ICH. Jarek spał 13 grudnia i nikt nie chciał aresztować tej nieznaczącej płotki? To huzia na Michnika, Kuronia, Wałęsę, Bartoszewskiego, jak oni śmieli! Tego popierania degrengolady społeczeństwa( tu i kk powinien się wtrącić, gdyby był normalny, za szerzenie nienawisci) nie powinno się wybaczyć. Osobiście z żadnym wyznawca PiSu mi nie po drodze i nie po dyskusji . Jako rzekł Kukiz: Kaczyński oddałby życie za Polskę. Czekam z utęsknieniem , żeby już wreszcie oddał😉 przynajmniej to polityczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnie zdanie w punkt Repo. I Ja czekam, ale zanim, to nastąpi, to mu serdecznie życzę: alchajmera, sraczki, upławów, i grzybicy ...
      oni śmią napierdalać na ludzi, którzy szanują Bartoszewskiego, na przykład określają niepolakami, zdrajcami i niepatriotami, to jest polski cham. i tyle. Sama jedna z drugą za komuny gówno robiła, do partii należała, a teraz kurwa lata do kościoła, po dupach całuje jędraszewskich i napierdala na Wałęse.

      Usuń
    2. Dodam do tego,co słusznie pisze Repo:) Pokazali też ludziom,że na dobrobyt,godne warunki życia nie trzeba pracować,w każdym razie nie wszyscy i niekoniecznie.Wystarczy" dobry" socjal.
      I nie daj sobie ludu wmowić, że coś jest z tobą nie tak, że powinienieś się zmienić,kształcić, dorosnąć, dorównać.Ty, ludu, nic nie musisz, bądź dumny, bo jesteś. Jaki jesteś. I niech tak zostanie. Głosuj więc ludu na nas- przaśnych, niedouczonych, umiarkowanie ( eufemizm) inteligentnych. My ci krzywdy nie zrobimy . Mamy cię wprawdzie głęboko gdzieś, ale do niczego nie bedziemy cię zmuszać. Bądź sobie jaki jesteś, nam to rybka, bylebyś ZUS opłacał i podatki a my już sobie poradzimy. Ty sobie ludu główki nie zaprzątaj.

      Usuń
    3. Jakie podatki i jakie zusy?ja płacę podatki i zusy. I to mnie obciążają głównie swoimi prezentami dla ludu...

      Usuń
    4. Ewa, już kiedyś pisałam co zauważył moj tata. Studiował latach 50, większość studentów była ze wsi, ale starali się równać do miastowych- teatr, kino, książki, kluby dyskusyjne. Teraz burak przyznaje: jestem chamem i ch... mi zrobicie. I pcha się na świecznik, bo teraz może.
      I to jest straszne

      Usuń
    5. W pewnych kwestiach wszyscy jesteśmy ludem, traktowanym z jednakową pogarda. Grupa tzw. beneficjentów też nie jest grupa jednorodna... chodzi o błędne z założenia myślenie, mechanizm, którego propagatorem jest obecny rząd.

      Usuń
    6. Repo, wszyscy to zauważamy😊 Ten rząd,jak chyba nigdy dotąd w historii, zmobilizował polskiego chama i pozwolił być dumnym że swojego chamstwa, prostactwa, nieuctwa. To ostatnie w dużym stopniu obnażyła pandemia, ale nie tylko. Polski cham stanowi ok. 1/3 społeczeństwa, jak nie więcej:)

      Usuń
  3. Świat zawsze był posrany
    Ale lubię żyć aktualnie i mieć centralne ogrzewanie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no przecież przenieść się w czasie bym rejczel nie chciała.

      Usuń
  4. To się ten monarchista powinien spiknąć z Radziwiłłem, może nawet coś z tej wspónoty wyniknie. Bo teraz to ja widzę tylko faceta z wielkim zaburzeniem. Zdanie moje o meczach i milionaach monet za te mecze znasz. A a wogóle to ojkofobia to buuhaha. zdecydowaanie ci ludzie coś łykają, bo na serio, to trudno pojąć.

    OdpowiedzUsuń
  5. A na blogu, gdzie pani miała ograniczyć blogowanie w adwencie kolejny głupi post

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie idź, nie czytaj! Nic kontrowersyjnego, głupie tylko

      Usuń
    2. Rybeńko ale sie wkręciłas no no uważaj bo czasami można dostać strzała ))) znaczy taka ilość głupot między oczy, że klapki spadaja, cyce opadaja a muzg sie wywala na odwrotną stronę

      Usuń
    3. Ja nie czytam
      Ja tylko liczę😁
      Tego się nie da czytać a jakbym chciała to był tfpis włączyła

      Usuń
    4. @rybenka, bo teoria swoje, praktyka swoje. W nastolęctwie tak mnie to nasączyło obrzydzeniem do obłudy katolików, że trzymam ten zapach do dzisiaj.

      Usuń
  6. pierwszy mecz, który obejrzałem... było piwo i wafelki... nie "moje" piwo za bardzo, ale darowanemu etc... karny rzecz jasna aferalny, a sędzia chuj, ślepy do tego, po co mu w ogóle ten telewizjer, jak nie widzi w nim tego, co jest, a widzi to, czego nie ma, wypisz wymaluj wyborca neokomuny... ale gra Polaków też aferalna, z taką pasywną obroną to z Francją mogą skreczować i oddać walkowera... tylko bramkarz okay, ale jednym koniem tej fury się nie uciągnie...
    a Lewica to dla mnie po prostu nazwa partii wolnościowej, czyli prokobiecej i antykościelnej, brakuje im tylko uwolnienia konopi w programu do kompletu, żeby było to, o co chodzi... a może nawet mają, tylko nie doczytałem?...
    skoro padło słowo "lewica", to może jeszcze "lewactwo", ale ja znam tylko jedno lewactwo, to brunatne, czyli konfa i ta zgraja od pierdziewicza, czy jak mu tam... inne lewactwo dawno już nie istnieje, jest czystą fikcją, urojeniem...
    za to kiedyś zapytano mnie o opinię na temat monarchizmu... akurat jednej nie mam, wszystko zależy od tego, kto jest królem... jeśli antyklerykalny proekologiczny prokobiecy prokonopnik, to ja jestem za...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z takimi wymaganiami to mamy marne szanse na monarchę. :-D

      Usuń
    2. chachahhhha zgadzam sie z Kaliną, choć popieram Kanalio w 100procentach te wymagania na monarchę. nie jestm monarchistką, nigdy nie byłam w zasadzie ani mnie ziębiło ani grzało...a teraz wręcz byłoby wywalaniem kasy omaaatko

      Usuń
    3. ale o czym my mówimy?... czy o realnej monarchii, czy takiej jak np. w Europie, gdzie król(owa) ma kupę do gadania, w ogóle nie rządzi, tylko sobie po prostu JEST, jako atrakcja turystyczna, czy wręcz gałąź gospodarki... popatrzmy na najbardziej znany przykład: teoretycznie reżim brytyjski dopłaca do swojej monarchii, ale jej istnienie generuje indukuje zarobki całego przemysłu, np. pamiątkarskiego, gadżeciarskiego, etc, których część via podatki wraca do budżetu... to wszystko jest do policzenia, co prawda ja nie liczyłem, ale założę się, że to wcale niekoniecznie jest takie wywalanie kasy...
      trochę inaczej może to wyglądać w monarchii realnej (Arabia Saudyjska?), gdzie król jednak rządzi, chociaż trochę... tu budżet państwa jest trochę inaczej skonstruowany, gdyż przynajmniej po części jest to prywatna kasa króla /rodziny królewskiej/, a jeśli prywatna, to co nas obchodzi, jak on wywala tą kasę?... ale trochę jednak może obchodzić, bo jeśli jedynym dochodem króla są podatki, które może sobie drzeć bez żadnego bata nad nim, to kasę wywalają obywatele /a raczej poddani/, ale w takiej przykładowej Arabii Saudyjskiej król żyje głównie z tego, co bulgocze pod pustynią, aczkolwiek faktycznie, przeciętny Saudyjczyk jest o wiele biedniejszy, niż Polak w obecnych czasach neokomunizmu, bo nic nie ma z tego bogactwa pod piaskiem...

      Usuń
    4. nie, no w Szwecji jednak ma coś do powiedzenia ten monarcha. Mówimy o hipotetycznej sytuacji. W kraju tutejszym nie ma takiej opcji. Na szczęście :-)

      Usuń
    5. spać nie możesz Kanalio? czy zawsze wstajesz w sobotę tak wcześnie ?

      Usuń
    6. przeważnie wstaję wcześnie, z wyjątkiem dni, kiedy wstaję później... sobota, czy nie sobota jest tu bez znaczenia...

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....