poniedziałek, 6 lutego 2023

Nakurwiam zen.

Zamówiłam wczoraj wersję audiobukową książki Marysi Peszek, Nakurwiam zen.  I poczułam już po tytule, że to ja. że to moje bardzo. Audiobuk czyta ona sama z tatusiem Janem, którego UWIELBIAM. także trzeba.

Skończyliśmy jeden serial, kontynuujemy drugi i trzeci. i ja chyba mam obawę wielką, że zaczęliśmy ten Projekt Lazarus. choć bardzo ciekawy, to jednak niepokojący. i nie na te czasy, bo aktualny. nie wiadomo co ruskie wymyślą? za chwilę rok od agresji na Ukrainę...

A tak było pięknie, skończyliśmy remonty chałupy, mam wygodny i cudowny dom, pasje w postaci pracy, aż tu nagle nastali trzej jeźdźcy apokalipsy: pisdzielce, zaraza i wojna. i się zjebało po całości.

Czasy takie, że w zasadzie skończyło się nakurwianie za darmo i bujanie ze zdziczałą ludnością tutejszą, bez stosownego wynagrodzenia. Na każdym etapie. profesory na średnim etapie nie uczą, tylko biegają z jednej placówki do drugiej. uczą korepetycje. mnie za te grosze też już się nie chce paszczą ruszać, robię to jednak bo lubię historię...robię swoje. ale wymagania spłaszczyłam do nędznego poziomu. nie dają rady i nie są w stanie...w tym chorym systemie. poza tym papierologia.

Ale ja nie o tym, ja o tym, że chętnych na urząd sołtysa we wsi mojej Brak.  No bo kto w dzisiejszym dniu, kiedy klecha za 15 minut machania kropidłem dostaje 1000 złotych, KTO będzie takim Idiotą, że zechce brać na łeb problemy bez gratyfikacji? skończyły się czasy wspólnot, czynów społecznych i tyrania, za dziękuję, przy wymaganiach i ogólnym roszczeniowym nastawieniu: Daj mi, załatw mi, zanieś mi, podaj mi, pod nos podsuń, napisz za mnie, myśl za mnie ...wysraj się za mnie. 

Roszczeniowość nas wytępi, rzekła bym. 

no i naród katolicki prawicowy wymaga, przecież, żeby robić i się nie narobić, żeby darmo dostać i żeby decydować za niego. żeby tradycje nieść dumnie na sztandarze. i wszystko dobrze, dopóki dobrze ale niedajbuk, jak niedobrze. Wtedy naród na taczce z gnojówką w postaci hejtu i bluzgów, za wieś wywiezie bez pardonu. 

itak o. 

ps

post o Cyprze nadal piszę.

a z prawej strony pojawiła się Praga i Słowenii ciąg dalszy.

17 komentarzy:

  1. O, jest Triglav z prawej strony😊 od dzieciństwa pamiętam piosenkę o Jugosławii , jaką jest piękna i szeroka od Vardara do Triglava i od Djerdapa do Jadrana, której znajomością zaimponowalam świeżo poznanemu mężowi.
    Waśnie sie dowiedzieliśmy, że piękny apartamentowiec w dzielnicy mojego taty zostae kupiony przez księdza z Lublina, szczodrze dofinansowanego z projektu willa plus.Zasługi tenże ksiądz w dziedzinie edukacji ma ogromne, mianowicie" walczy z sodomią". Nawet nie zapytam gdzie my żyjemy, bo wiem. W d...!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Triglav masz po prawej od góry w 5 poście SŁOWENIA:Alpy julijskie, Triglawski park i Bled. Wszystkie te posty dotyczą naszej 16 dniowej wyprawy w 2021 przez Czechy, Słowenię do Chorwacji, na wyspę Krk. Było pięknie ale opisu nie dokończyłam...nigdy. Teraz zamiaruję. Dopiero od 2022 od Szwecji opisuję a bieżąco na blogu. dopisuję po powrocie.

      Usuń
    2. noż kurwa przyszedł czas na nich...

      Usuń
  2. Głódzia zaproście! On bardzo chętnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. achacha Rybeńka, to mi nastrój poprawiłaś ))))

      Usuń
  3. Napisalam C i wiadomosc na msg.
    I rzeczywiscie, caly ten nasz w miare spokojny byt rozpadl sie jak banka mydlana, tyle ze u nas oprocz pandemii i wojny, sa jeszcze uchodzcy, przestepczosc i terroryzm, no a Niemcy beda pracowac do 70-tki albo i dluzej, zeby to wykarmic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana:-cmok
      ale nie macie pisdzielców ;-)) jakaś sprawiedliwość być musi.

      Usuń
  4. Z Marysi podobała się mi "Jezus Maria Peszek".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie wszystko mi sie podoba z Marysi a ksiazka jest świetna audiobuk jeszcxe świetniejszy

      Usuń
  5. jesso może się przekonam dla tego czytania do audiobookuf ;)
    no za kilkuset złotych to dziś nikt nie chce robić, nikomu się nie opłaca... no chyba że swój dla swoich to może jakaś willa wpadnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytnik i audiobuki to jest wygoda, sobie nie wyobrazam zycia bez. Ale kupuje też papierowe. No poczatkujacy nauczyciel zarabia ponizej najnizszej krajowej... Nie wiem kto bedzie uczyl za 10 lat???

      Usuń
  6. wylizanie Mańki wszędzie (za całokształt) uważam za dobrą koncepcję... tylko pytanie jak: jedziemy fanatycznie na chama, czy najpierw negocjujemy?...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Matkoboskoczynstochowsko! Pasja w postaci pracy! Mdleję, wody...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oootak teatr byl i w zasadzie jest moim zyciem i pasją...

      Usuń
  8. Jak dobrze, że - będąc już emerytem - mogę powiedzieć, że też kiedyś próbowałem na etacie uczyć innych ... nie szło. Ale na korkach zapier...ło jak trza. Magia pieniądza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wtedy to byla normalna rzecz bo korki sa i będą. I nie wszyscy potrzebowali. Ale aktualnie to sie robi powoli system nauczania. Nie mam zalu do nauczyxieli. Xhoc niektórzy powinni krowy pasc a nie dzieci uczyc. Rozumiem tez ze w klasie sie nie da a indywidualnie da...

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....