poniedziałek, 29 maja 2023

Podśmiechujki z nowotworu...

 Powiem tylko, że ta podkomsja podsmoleńska, kompletnie niezgodna z Konstytucją, nawiązująca w prostej linii do bolszewii sowieckiej, to pośmiewisko demokracji w kraju tutejszym... i mam nadzieję, że ten Nowotwór prawny uderzy w pysk z rozbryzgiem tych, którzy ją tworzą i podpisują. Takiego chamstwa przedwyborczego, to tu jeszcze nie było. W narodzie szanującym demokrację, powinno to szarpnąć wątrobą i mieć skutek widoczny i na ulicy i w wyborach...

Sprawdzam cię narodzie tutejszy.

 

22 komentarze:

  1. Jeśli chodzi o naród nie mam jakichś szczególnych nadziei, za dobrze go znam. Natomiast może to pomóc w zjednoczeniu opozycji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. poniosło mnie ...zmęczona jestem, jutro

      Usuń
    3. a tym samym mnie nadzieje odbierasz (((( ja jeszcze wierzę, że wybory wyboryyyy

      Usuń
  2. Nie zawiedzie Cię naród tutejszy, Teatralna. Na pewno już mnóstwo ludzi kosiarki na sztorc postawiło i gotowi są do powstania. No chyba, że ktoś akurat na wycieczkę jedzie... Ale o to raczej nie będziesz mieć pretensji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciebie Bojo ta sytuacja bawi? cieszy? odpowiada?

      Usuń
  3. Ten nowotwór uderzy w pysk nas. I taki jest cel nowotworzenia- zniszczyć żywiciela.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakie to dosłowne Repo i ...przykre i beznadziei a przecież dyktator musi upaść a prawda ...itepe

      Usuń
  4. Narodek niezbyt samodzielnie myslacy, robi wiec to, co im klecha z ambony podpowie, a klecha tez w strachu, ze mu sie skurcza haracze, kiedy nadejdzie nowa miotla, wiec kaze glosowac na tych, ktorzy bez szemrania daja. Kosciolowi demokracje niepotrzebne, tam nadal feudalizm ma sie znakomicie. Bezmozgie kretynki modlace sie do drzewa czy psiej dupy tez boja sie "wyksztalciuchow", maja swoich nietolerancyjnych chamow w rzadzie, po co im nowe nieznane. Za granice nie jezdza, wiec i unii nie potrzebuja, a przy okazji zazdroszcza tym, ktorzy zwiedzaja, wiec pierwsze beda za zamknieciem granic i paszportami wylacznie dla swoich. Jak za komuny.
    Ja chwilowo obzeram sie popkornem i patrze, co z tego wyniknie. Zbliza sie okres urlopowy, wiec nikt nie bedzie sie zajmowal obrona demokracji, a po urlopach beda wybory, ktore moze nawet sie nie odbeda, albo ich zafalszowanie bedzie juz perfekcyjnie przygotowane. Bo pis urlopow miec nie bedzie, bedzie pracowac i prowadzic kampanie, obiecywac gruszki na sosnie, w co debilny narodek bedzie swiecie wierzyl. Pis przetrwa 4 czerwca, a potem zabierze sie ostro do roboty, reszta pojedzie na urlop.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten fragment spodobał mi się szczególnie:Bezmozgie kretynki modlace sie do drzewa czy psiej dupy tez boja sie "wyksztalciuchow", maja swoich nietolerancyjnych chamow w rzadzie, po co im nowe nieznane. Za granice nie jezdza, wiec i unii nie potrzebuja, a przy okazji zazdroszcza tym, ktorzy zwiedzaja, wiec pierwsze beda za zamknieciem granic i paszportami wylacznie dla swoich. Jak za komuny."
      ... i dupa blada. mówisz/
      podczytuje czasami takie...

      Usuń
  5. Od tygodnia nie czytam, nie oglądam, nic nie wiem. I chyba wolę nadal nie wiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jest to dobra metoda Kalino...choć rozumiem bo i ja usiłuję zachować tę moja równowagę.

      Usuń
    2. Jestem 1000 km od domu i ten dystans mi służy ;-)

      Usuń
    3. rozumiem ) znam te metodę i mnie ona służy, pojechałaś do córeczki. pozdrów koniecznie

      Usuń
  6. Ja tam nadziei nie mam
    Choć te działania to może paniczne są?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak lubię myśleć, że panika i to, że im sie pod dupą pali rozum im odjęła i bolszewie uskuteczniają...i białoruś robią.

      Usuń
  7. Łamanie konstytucji, kradzieże, afera za aferą, chociażby z Zalewską w tle ostatnio, a Pis uchwala takie coś, jakby chciali przykryć to całe zło, które od lat pleni się i puchnie z ich rąk. Pierwszy powinien stanąć Morawiecki na tej komisji, bo jednak ten typ ma najwięcej za uszami jeżeli chodzi o ruskich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie on jeden nie jeden Margo...

      Usuń
    2. Tak tak, Piątek prześwietlił już Macierewicza przecież, teraz tylko te zatajone dokumenty odtajnić....

      Usuń
    3. za chwilę wylezie szydło z wora...szybciej niż się spodziewają

      Usuń
    4. Już chyba zapomnieli jak zabawiali się z Orbanem i La Pen, a finansowana organizacja przez ruskich Ordo Iuris, a firma R4S Consulting byłego rzecznika pisiorów robiąaca biznesy z Kremlem, a jeszcze Lotos, te wszystkie taśmy nagrywane dla Pisu, a utrzymuywane na ruskich serwerach, ukręcili na siebie bata, Kaczyński albo nie wie, co robią jego ludzie, albo sprytnie udaje.

      Usuń
    5. otóż to sami są ruską onucą skurwysyny.

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....