poniedziałek, 5 czerwca 2023

Idziemy po was... z patosem na ustach.

 


Na pierwszym miejscu BYŁ ogród wczorajszy. naprzemiennie z marszem wczorajszym, którego echa nie milkną. że też polaczki zawsze muszą maszerować Przeciw, najpierw narobią smrodu, jakiegoś zbuka wyeksponują a potem ten smród Dumnie z honorem ogarniają, będąc oczywiście bohaterem światowym i patriotycznym do wypęku. W przemawianiu z patosem już amerykanów prześcignęliśmy, wczoraj prawie się popłakałam, bom nieodrodną córą narodu tutejszego, powstania mam we krwi i wszystkie nieudane... ale się ogarnęłam jakoś. i dałam radę.

otóż pisałam niejednokrotnie, że nie mam siły i ochoty na Bycie z narodkiem tutejszym. zwłaszcza ten patos w dupę Uwiera [jedne idiotki łykają bogonarodową prasę z propagandą partyjną, jak za młodych komunistycznych lat... się przyzwyczaiły ))) drugie nawołują do cierpliwego tłumaczenia idiotkom, że są idiotkami, i źle żyją i głosują oraz (uch jakie to polaczkowate) Niebycia Ponad, Niebycia Elitą(wimięojca i synaiducha apages).

Bo okazuje się, że Elitarność uwiera ten ciemnogród najbardziej. nie ma to jak sobie poużywać na Sewerynie, że kląć umie. się nauczył, bo miał chłopak czas i warunki. I nie ma jak to mu w życiorysie pogrzebać. żony wywlec i jakieś ciemne sprawki z dzieciństwa. jakby co druga nie mia takiego samego życiorysu. mówię o komunistach.

ma być Równo, nie wychylać się i nie krytykować, się szanować trzeba. koniecznie trzeba szacunku się naumieć z powrotem. A tu się nie da. raz zobaczonego chamstwa, nietolerancji, zamordyzmu i przykościelnej chucpy, się nie da odzobaczyć.

no ładnie to wczoraj wyglądało i tłumnie, co jak wszyscy zauważają, od prawa do lewa, daje nadzieję. że będzie inaczej ?? że oczekiwania zostaną spełnione ? że teraz to już mlekiem i modem ojczyzna zakwitnie ? a tymczasem Oczekiwania przywalą kolejną władzę jak kamieni kupa ...

**

Walizka w zasadzie prawie gotowa (jeszcze dosychają koszulki) leżą w niej ciuchy, gacie, skarpetki. brakuje kosmetyków, suszarki i butów(dwie pary sandałów, klapki) na okrągłym stole w sypialni czeka elektronika. kurtkę i bluzę nałożę na siebie. i pomarańczowe desiguale. wyruszamy w środku nocy, bo lot bardzo wczesny, Zasnę w tym samolocie nie tylko z powodu prochów ale i niewyspania. a tymczasem hotel dopiero od 13. no cóż zjemy sobie pyszne śniadanko w jakiejś knajpce i odbębnimy pierwszy spacer po dzielni ... zanim się zalogujemy i padniemy na pospanie. no chyba, że z powodu podniecenia spanie nas nie dopadnie. najbliżej do zwiedzania mamy zamek, zaledwie 15 minut piechotą.

Piwonia (oczywiście różowa)) Pierwsza królowa wiejskich ogrodów, druga czyli Malwa dopiero się z ziemi gramoli


a to chyba żółte będzie ale co to? to nie wiem, niemniej spektakularne 

Bywa dziko w moim ogrodzie. to łatwe jest, po prostu nie ma chwastów, wszystkie rośliny literalnie są potrzebne i piękne. nawet trujące. Ta poniżej  
sama przyszła od sąsiadkiOli i jest niezwykła, będzie miała taką długą szyszkę, jak łubin a potem powoli oblepią ją bardzo ciemnofioletowe owoce w kulkach, no coś pięknego(i te owoce są bardzo trujące).
 


 
różowe różaneczniki
goździk ogrodowy powolutku łapie kolor...a jakże różowy )))
 

obok niego, w dużej donicy, jednak puszcza malutkie listki, ożywa bardzo powoli bazylia ogrodowa... a już myślałam, że po niej i z czego ja bym pesto robiła ?

36 komentarzy:

  1. To ja Ci życzę wspaniałego wyjazdu, ogrodu Ci będzie pewnie trochę brakować, bo teraz kwitnie najpiękniej, ale za to otoczą Cię nowe widoki, wrażenia, cudne krajobrazy i to nisamowite poczucie, że nie musisz nic! :)))
    U mnie urlop dopiero w sierpniu, ale też coś muszę wymyślić, żeby było fajnie :)))
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie wiesz jak ja się cieszę bardzo i dopakowuję walizkę )
      miej wybujałe plany Iw, aco )))

      Usuń
    2. Oj wyobrażam sobie tę radość!!!
      Co do mnie - w tym roku jeszcze mam coś do załatwienia w PL, solidne wakacje na pewno zafunduję sobie po skończeniu mojego kursu i zdobyciu miejsca pracy :).
      A w tym roku gdzie bym nie pojechała, to będzie mi dobrze, bo liczy się towarzystwo :)))!
      Wypoczywaj i chłoń obrazy i kulturę!

      Usuń
  2. Co do sytuacji politycznej i Marszu - cieszę się, że był i to tak widoczny, bo pół miliona w samej stolicy to jednak jest Siła! No i że się opozycja nareszcie postanowiła chociaż na marsz zjednoczyć. Niestety Seweryn ma rację, że tu nie ma z kim gadać i tylko jedno trzeba, co najlepiej wyraził.
    Oddalam się mimo wszystko od dość dawna od tych spraw. Które nadal bolą, bo to mój kraj i moi ludzie. Ale które na codzień już coraz mniej mnie dotyczą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że Seweryn ma rację, tu nie ma się co rozczulać. Podpisuję się czterema pod tym co powiedział. Oczywiście, że marsz był Ważny ... wszystkich pisdzielce wkurzyły, to nie ma co osobno do stolicy latać. Ale najważniejsze będą Wybory jednak. i tu zobaczymy co zrobi szanowna opozycja, czy się wreszcie przy takiej wyborczej ordynacji, zjednoczy i ogarnie. Do tej pory partykularne interesy były górą a ja mam dosyć tego, że mam myśleć o matczyźnie, która ma mnie ostentacyjnie w dupie !!! płacić podatki, strajkować, protestować, wyłazić na ulicę, być spisywaną przez policję, i straszoną, ryzykując utratę pracy a oni o stołkach tylko myślą. A teraz gdy się pod dupą zapaliło, bo ich pisdzielce komisją nastraszyli, to wreszcie dupska Razem ruszyli. Zobaczymy na jak długo im wystarczy tej jedności. Mam też dość wiecznego głosowania przeciw pisdzielcom. Żadna władza nie szanuje ani oświaty ani kultury w kraju tutejszym więc ja przestałam szanować władzę. Chuj jej w dupę. Buziole.

      Usuń
    2. Ano zgadzam się z większością teg, co napisałaś.
      I czuję bezradność, ale mimo to nadzieję za każdym razem, kiedy jednak udaje się pokazać PISdzielcom, gdzie ich miejsce.

      Usuń
    3. I udalo sie tylko pytanie co dalej

      Usuń
  3. We mnie juz nic nie budzi nadziei, bo wczoraj zdolali jakos sie zjednoczyc, a jutro znow wezma sie za loczki, bo to narod warholow, liberumvetowcow i przykoscielnych psychopatow. Albo koscielnych pedofilow czy tam innych przestepcow tych pedofilow ukrywajacych. Oni NIGDY nie dojda do porozumienia, a zadna z partii nie ma wiekszosci, zeby rzadzic samodzielnie. Podgryzam sobie popkorn i mam beke z bogoojczyznianych wytycznych, ze ojczyzne trzeba szanowac, bez wzgledu na to, jak ojczyzna obchodzi sie z Toba, jak bardzo Cie okrada, zeby rozdac patologii, no i zeby wystarczylo na haracz dla klechow.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. otóż ja jestem zdania, że matczyzna to ja. a polityka to sztuka rządzenia i służba obywatelska. Jeśli politycy mają przyzwolenie na złodziejstwo, kłamstwo, poniżanie i łamanie prawa, to jesteśmy już Białorusią.

      Usuń
    2. głupi naród oj głupi...

      Usuń
  4. Cieszy mnie marsz, cieszy że nie wszystkim jeszcze wszystko ponad własny nos jest obojętne. Ale oczywiście siłę sprawczą będą miały wybory, a jaki będzie ich wynik,- nie wiem.
    I uważam, jak moje autorytety z dziedziny filozofii prawa i historii, że trzeba budować, zasypywać podzialy, edukować, zmieniać chore akty prawne, uczyć, dawać innym prawo do ich własnej głupoty nawet. Bo czyż ja jestem mędrcem? Kto i według jakiej skali ma mnie oceniać?
    Nie toleruje obecnej władzy, są dla mnie.rakim Polski i wszystkimi dostepnymi sposobami staram sie.z nimi walczyć, ale przecież nie będę babinom odrabywac rąk przed urną. To problem elit właśnie jak przyciągnąć wrogi elektorat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. elity już nic nie znaczą w kraju tutejszym, zostały wyśmiane, wyszydzone przez jednych i drugich... Ależ jedni mają prawo do głupoty a drudzy do własnego zdania na ten temat. Demokracja. Wkurw się pojawił przy tej władzy z powodu cenzury, nagonek i zabierania prawa do głosu, do wolności, do bycia sobą i bycia inną !!! z powody narzucania jedynie słusznego zdania kk ateistom, apostatom, a co komu do tego, że ja jestem ateistką? jeśli ktoś mnie atakuje z wyżyn wiary, to oddaję z nawiązką. i w pompie mam ile ma lat. Oceniać nam też wolno, bo i my jesteśmy oceniani. oceniane. Każdy ma prawo mieć opinię. Mnie babiny przy urnach nie przeszkadzają ...mnie przeszkadza tak znikoma ilość albo nawet kompletny null ZERO polityków z klasą, aktualnie Tusk, pomysłów na poukładanie tych klocków i dobry program wyborczy a nie tylko przeciw i przeciw i ... i ratujemy tę resztkę co nam jeszcze została i tak wkołomacieja.
      Obecna władza nie jest wybrana przez kosmitów. Obecna władza ma poparcie kościoła.

      Usuń
    2. Oceniać wolno, ale się.nie powinno. Można skomentowac czyjeś zachowanie lub jego brak, ocena zawsze wiąże się z poczuciem wyższości i spoglądaniem z góry, a to zło.
      Daleko mi do nadstawiania drugiego policzka, ale oko za oko kompletnie mi się nie podoba. No nie podoba, to jest pikowanie w dół, a nie dążenie do doskonalenia. Prowadzi tylko do coraz większych wahań wahadła i w końcu do rewolucji. A rewolucja niczego nie buduje tylko zjada własne dzieci.

      Usuń
    3. A poza tematem: znałaś może jogina Sławka Bubicza?

      Usuń
    4. Repo a podobno uwielbiasz Che i Gawriła )))) a ja lubię rewolucje, BUNT, ponieważ czasami nie ma innej drogi. Jakie oko za oko? tu chodzi o odpowiedzialność urzędnika, polityka za czyny popełnione, SĄD i Trybunał Stanu, nie żyjemy w średniowieczu. niech złodziej odpowie za złodziejstwo, za łamanie prawa...to ludziom można złamać życie bez konsekwencji ??
      Jaki drugi policzek?? katolicy i drugi policzek? no rozmawiajmy poważnie )))
      nie znałam Sławka

      Usuń
    5. poza tym Ja nie z tych co lubią/będą pląsać... gdy mnie ktoś okrada, zabiera bezpieczeństwo, poczucie godności i poniża i wsadza do ciupy...gdy mi ktoś pcha łapy w gacie...ja te łapy upierdole przy samej dupie Repo.

      Usuń
    6. Pewnie że uwielbiam 😀 ale już wiem że nie tędy droga.
      Rebelia a nie rewolucja.
      Protest nie ścinanie głów.
      PiS nie przyszedł nagle, co zaniedbaliśmy, że rozlał się.jak szambo- oto jest pytanie.

      Usuń
    7. No i zgadzam się, ale ponizaja, pchaja łapy i uchwalaja szkodliwe prawa konkretne osoby, a nie emeryt z apteki, przeciwko nim trzeba kierować sprzeciw, a wyborców edukować.

      Usuń
    8. a czy ja napisałam, że mam coś do emeryta w aptece ?? no chyba, że głosuje na pisdzielców, dokarmia rydzyka, to mam ))) niestety edukacja emerytów zwłaszcza wsiowych się w pełni nie uda, czym skorupka za młodu...matka słuchali księdza, babka..tak było zawsze na wieki wieków ament.

      Usuń
    9. Ale inaczej opozycja nie wygra wyborów! Nie mam potrzeby przekonywania kogoś, żeby myślał jak ja, ale jest nas - jak widać do tej pory- za mało, żeby odsunąć PiS. Trzeba elektorat pozyskiwać.

      Usuń
    10. Pis wygral wybory bo zjednoczyl prawice. Naobiecywal chlopom i ukradl tez elektorat psl. Ordynacja wyborcza!!! opozycja sie musi zjednoczyc. Nie zamierzam się kopać z koniem. Chcesz przekonać aisab zeby głosowała na opozycje??)))))) poczytaj co ta głupia baba wypisuje. Pis juz tak narobil ze w zasadzie juz nikogo nieprzekonanago nie trzeba przekonywac za to opzycja musi miec Program i musi sie zjedniczyc.

      Usuń
    11. A jesli nie zapewnia rozdzialu panstwa od kosciola i wywalenia religii ze szkol, zniesienia ustawy antyaborcyjnej to ja na nich nie zaglosuje... Zaglosuje na Geralda z Rivii Dosyc tego burdelu.

      Usuń
    12. Nie mam zamiaru zatruwać się twórczością Aisab🙂
      Niestety wyzwiskami też tych ludzi się nie przekona, a skoro ja wymagam szacunku do siebie to nie wypada mi być dwulicowa.
      Nie jestem politykiem, nie wiem co zrobić z tym podziałem ale.nie ma szans przetrwania państwo w trakcie permanentnej rewolucj i walki.

      Usuń
    13. ))) a ja nie widze zadnej plaszczyzny porozumienia z osobą pokrojaisab. I nie szanuje oraz nie oczekuje szacunku od osoby ktora zionie nienawiścią deklarujac sie jednoczesnie jako gorliwa katoliczka. To dopiero dwulicowosc i hipokryzja.

      Usuń
    14. No ale to jej problem 😀
      I zamiast porozumienia albo walki proponuję splendor isolation.

      Usuń
  5. żadne tam "idziemy po was", wcale tego nie było, jak wiem z różnych relacji,,, było tylko masowe pierdolenie się w tańcu... "nie zabijaj potworów, bo sam się staniesz potworem", znamy tą debilną śpiewkę... jakie to jest czarnek żałosne... czy ten smętny narodek ma naprawdę cojones, żeby stuknąć małego niczym niejakiego Nicolae stuknęli Rumuni?... przecież to już dawno pora przyszła na to...
    bez puenty...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już sama nie wiem ?? myślę tak jak Ty pod sąd Trybunał, odpowiedzialność za łamanie prawa, za złodziejstwo, ale wiem też, że wielu nie może się zdecydować, czy kasa i dawanie doopska czy praworządność...co to jest za argument: że pisdzielce kradną ale się dzielą ?????
      poza tym jak komuś zycia nie złamano, nie stracił pracy, nie upadł rodzinny interes ...nie wkurwi go ta banda, to nie zrozumie i se będzie pląsał ...i pierdolił jak potłuczony

      Usuń
  6. Kupiłam dzisiaj bilet do Polski i już mnie łamie na samą myśl, że spotkam tłum smutnych ludzi, przywykłam do wzajemnych uśmiechów i ciepłych porannych pozdrowień, uprzejmości, ale może trafię na jakąś przyjemną falę. Piękny masz ogród, a i w Szkocji będzie superowo. Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raczej wkurwionych )) i pisowatych ))oraz zejdż z drogi nauczycielom...

      Usuń
  7. Oj, mądrą rzecz powiedziałaś: elitarność uwiera mikrych Polaczków jak cholera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Frau nie byłaś w spamie tym razem )))) moderuje a czasu nie miałam.
      małych, płaskich, mikrych, bo wszystkich nawet głupich trzeba szanować a paszła von jedna z drugą.

      Usuń
  8. Zdjęcie, pod którym jest napisane o tym, że bywa dziko w Twoim ogrodzie, idealnie odzwierciedla to, co jest dla mnie ogrodem. marzeń..

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę sobie wyleźć ze spamu...!

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....