środa, 27 marca 2024

W wigilię Dnia Teatru różne ziobry i sukienkowe się doczekały Sprawiedliwości.

 i już słyszę ten lament i święte oburzenie od katopato i wyznawców :-DDDDD

Nareszcie !!! służby zaczęły działać. wczorajszym wieczorem się dowiedziałam. i zanim padłam umęczona przygotowaniami, się ucieszyłam.

Zanim się nieco rozwinę w tym temacie zacznę jednak od Dnia TEATRU. Dziś mamy święto  i świętujemy. Wczoraj do nocy ogarnialiśmy teatr, wynosiliśmy kredensy, ja przestawiałam gabinet. zakupy już zrobione. tulipany stoją w wazonach. ubiorę ładną sukienkę z Wysp Zielonego Przylądka, i pójdę na wieczorny spektakl. 

i będzie pięknie.

*

ziobro i cała reszta dziadersów, malwersantów mafijnych przestała mieć chronione dupska. skoro ziobro mógł sie pojawić przed kamerami i gadać, to może też zeznawać przed komisjami. czyż nie?

A komentarze kolejnych malwersanów, dziadersów jakich, klemp i innych zdaje się letko posranych, bawią mnie do łez. i utwierdzają w przekonaniu, że SĄ WINNI, i mają STRACHA chujki wszelakie za te wydawane setki milionów zamiast na ofiary, to do rydzyków i innych kościelnych przekręciarzy. BÓJCIE SIĘ Prawo i Sprawiedliwość po was idzie :-DD

[ale po co ta histeria? się pytam się, przecież rodzina ziobry bezpiecznie ulokowana za granicą, on sam również poza granicami się leczy, stać go, ukradł grube miliony. są spekulacje, że w razie W wyjadą na przeczekanie, wydając oświadczenie, że sądy w Polsce są politycznie umoczone i obawia się o swoje bezpieczeństwo, bezstronność i zdrowie... może być problem z posadzeniem złodzieja. i malwersanta.]

niektórzy zadają sobie pytania, ilu dziś w nocy spierdoliło za granice ??? ;-) bo haki ziobry wpadły w niepowołane ręce...

a tymczasem paru posadzono...w tym salcesonowego gnoja w koloratce. 

i koniec tematu.

**

Oppenheimer mnie się bardzo podobał ale ja lubię biografię oraz pewną kameralność.  Nolan nam zafundował rzetelny i bardzo mocny obraz tego co miało miejsce, atmosfery, nacisku, różnych zdarzeń...i kondycji ludzkiej Podłości. Zawiści. Małości. Komisje, czyli szaleństwo w temacie komunistycznego zagrożenia. kawałek rzetelnej historii USA. 

A teraz czas na Biedne Istoty. 

ps

wyrównania pensji trafiły nareszcie na konto i ...cóż powiem tak, chyba pierwszy raz w szkole będę Zarabiać a nie uprawiać hobby. więc zostanę na przyszły rok :-)

jako pani od plastyki i sztuk wszelakich.

31 komentarzy:

  1. Teatralno, z okazji i na okolicznosc zycze Ci/Wam Ludziom Teatru samych sukcesow na niwie, a nawet tlustych zarobkow, bo dlaczego nie.
    Wczoraj rowniez trwalam w nirwanie z radosci, ze tak bardzo sie zdziwili. Calkiem jak Amerykanie 11 wrzesnia roku pamietnego albo Wolodia kilka dni temu, wszyscy mieli byc niezatapialni. Jak Titanic, a tu ZONK, rzucilo na kolana cale towarzystwo. Czekam niecierpliwie, kiedy samego szefa wsadza, tego kurduplowatego CZLONKA z tym jego pogardliwym smiechem. Ciekawe, jak wtedy bedzie rechotal. Za te wszystkie przestepstwa, ale przede wszystkim za Giertycha, bo on nie zapomina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już zbyniowi Giertych dziś napisał : Dzień dobry zbyszku... obuchacha
      i ja czekam, a że kurdupel sie już poci, to pewne. obyśmy doczekały kochana, jak najszybciej .
      i Dziękuję w imieniu ludzi TEATRU :-)

      Usuń
  2. A mnie się Oppi nie podobał. Lubię biografię ale ta kamera cały czas na Nolanie, który grał 2,5 minami mnie znudziła strasznie

    Ale nie żałuję, że obejrzałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a widzisz a ja uwielbiam Cilliana Murphy, jako aktora i muzyka i że jest Irlandczykiem :-) po Peaky Blinders go uwielbiam. i mnie jego gra nie nudzi.
      A filmy Nolana cenie lubie i niektóre uwielbiam. Nolan to już marka. zresztą słusznie. widze wyraźne inspiracje reżyserami i filmami , ktore i ja lubię.

      Usuń
  3. Wystarczy Ziobrze drzwi wyważyć, okna powybijać i pół Polski (co najmniej) w ekstazie? Nieważne...

    Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Teatru, Teatralna! Lubię teatr i chciałbym żeby prosperował bez żadnych trudności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia.
      W temacie Ziobry no nie z wejścia na rympal się cieszę ale z działań w ogóle, bo sobie ci kolesie zasluzyli za podle zachowania i złodziejstwo.

      Usuń
    2. Jaki rympał?. Żadnych okien wybitych ino zamek uszkodzony w drzwiach, żonka i teście odmówili otworzenia to co mieli robić? 😉
      Pisdzielce jak zwykle kłamią i manipulują. A Zero to niech się cieszy wolnością, jeszcze…



      Usuń
    3. Roxy, nie chce mi się literówek poprawiac😁

      Usuń
    4. obeszłam więc etap tłumaczenia, czasu kurde nie mam, zarobiona jestem ostatnio. serio, taki tydzień, że nimom sie kiedy po tylku podrapac. ech.

      Usuń
  4. Obejrzę może w szpitalu, bo nie mam ostatnio w dzień coś czasu, a wieczorami i nocą to wiadomo. Utknęłam ze wszystkim nawet z książką.
    Teatru pięknego teatralnego wieczoru i wszelkich najlepszości z okazji święta! ❤️

    Ja spokojnie czekam na rozwój wypadków, ale ta sraczka pisdzielców jest zabawna 🙄Mam nadzieję, że to tymczasowe zatrzymania to nie będą w skutkach takie jak do tej pory padalca Zero, gdzie przetrzymywał aresztantów a potem wypuszczał nie stawiając żadnych zarzutów.
    I zabawne jest jak wszyscy pisdzielcy mówią iż te działania prokuratury są po to, by przykryć „porażkę” stu dni rządu Tuska. No ja z tych 100 dni jestem zadowolona, więc ten tego, bawi mnie ta cała sytuacja jak pisdzielce chcą wmówić jakąś porażkę🤣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana. Będzie miło i będzie uczta dla ducha.
      Natomiast mam.jeszcze taka uwagę że mówiono im.zeby nie rozmontowywali, nie majstrowali bo rządzić wiecznie nie będą...Czarzasty dziś napisał ile razy mu na chatę wbijali o 6 nad ranem, oraz jemu i dzieciom broń przystwiali ...
      Karma🤣🤣🤣🤣

      Usuń
    2. Do sędzi Morawiec też wjechali na chatę, a przecież ma immunitet. Oni przyzwyczajeni, że ich elektorat wszystko łyka i myślą, że cały naród taki głupi, cyniczny i akceptujący szwindle, a tu zonk.

      Usuń
    3. Mnie uśmiał, w dobrym znaczeniu, prokurator na konferencji prasowej kiedy powiedział z radosnym uśmiechem, że dowody są lepsze niż się spodziewał:))

      Usuń
    4. mnie ta sytuacja zwyczajnie po ludzku cieszy, nie mściwie, bo to by oznaczało NARESZCIE odpowiedzialność politykow, urzedników władz i pociaganie ich do odpowiedzialności, zwłaszcza za złodziejstwo i okradanie własnych obywateli...za chujowe decyzje względem tych obywateli, za WSZYSTKO !!!

      Usuń
  5. Bardzo mnie wczorajsze działania prokuratury ucieszyły.Za te wszystkie krzywdy nadszedł czas zapłaty..
    Ciesz się spektaklem,radosnych Dni Teatru
    Mnie osobiście bardzo Oppenheimer się podobał.
    Ela D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😁dziękuję poszło dobrze a nawet bardziej

      Usuń
  6. Nolan jest dla mnie manieryczny. Dlatego zwlekam z OPPENHEIMER. Peaky Blinders pierwsze sezony super. Tak na marginesie blajndersów - szkoda Heleny McCrory. Do dziś nie mogę uwierzyć, że nie żyje. Pozdrawiam człowieka teatru i chylę czoła nisko!
    Niech się wiedzie jak najlepiej!
    ŻonaMietka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż o gustach.... zobacz. Warto. Tak i ja ją lubię.
      Dziękuję pięknie.

      Usuń
    2. Żonomietka dziś się jeszcze rozwinę, wczoraj byłam zatyrana. otóż Intersteller, a zwłaszcza Incepcja to sztos. DLA MNIE ale ja uwielbiam takie.
      Dunkierka, Memento i Batman mroczny rycerz...ech gość sie rozwija:-) widzę progres od Memento. czyli od 24 lat.
      No chciałam podkreślić, że i ja bardzo lubię Helen i też nie mogę uwierzyć, zwyczajnie żal. Wszystkie blajndersy mnie sie podobały, ja kocham ten serial !!!

      Usuń
  7. Gratuluję sensownego wyrównania😊
    Więcej nie napiszę, bo mam okropne zapalenie spojówek przez te okropna wiosnę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli jestes alergiczka. Współczuję trzymaj się

      Usuń
  8. Wszystkiego dobrego i pięknego Teatralno :)

    Ten umierający Ziobro, to wyjątkowo dobrze wygląda, wczoraj cztery godziny spędziłam w prywatnej klinice onkologicznej, śmiertelnie chorzy ludzie leżą w łóżkach, nie chodzą samodzielnie. Rodziny opiekują się swoimi bliskimi, czytają im ksiąki, opowiadają o codzienności, a Ziobrowa przecież nową pracę posiadła, męża nie widuje.. co za szalony układ. On jakoś nie jawi się na umierającego, ale może czegoś nie dostrzegłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje😃
      Roxy tlumaczy cierpliwie że chory choremu nierowny... leczy się w dobrej klinice. Nie jest średnią krajową

      Usuń
    2. i dziś dokończę, bo wczoraj ani czasu ani siły nie miałam... skoro ledwo żyje i jest tak bardzo chory, co jednak widać wg mnie ;-) to zobacz Margo jak bardzo musi być źle że lata z jęzorem po dziennikarzach: popaczcie jaki jestem umierający a oni mnie czeszą, nachodzą, atakuja
      JESU JESU NIEMCE MNIE BIJĄ.

      Usuń
    3. To jest dopiero polityczna ustawka i mydlenie oczu. Chory prawdziwie uczciwy człowiek nie przerywa terapii onkologicznej, ja bym powiedziała, a niech szukają, a niech sobie robią co chcą, nie mam nic do ukrycia. I leczyłabym się dalej.

      On wygląda dla mnie, jak na umierającego kwitnąco. Mydlą nam oczy, to widzę. Wszystko, to jest robienie zwykłego wyborcy w bambuko.

      Usuń
    4. w każdym razie nie współczuję jak człowiekowi...niestety

      Usuń
    5. no i ja też nie, i nie mam wyrzutów sumienia.

      Usuń
  9. Hej :) Gratulacje Zarabiania :)
    Odnośnie zera się nie będę wypowiadać, za bardzo mi podnosi ciśnienie.
    Tak naprawdę ja w zupełnie innej sprawie. Nadejszła wielkopomna chwila- w poniedziałek lecimy na Sal :D. I mam jeszcze jedno pytanko. Na jakiejś anglojęzycznej grupie wyczytałam, że tam bardzo cenione są gifty w postaci np. paracetamolu, ibuprofenu, podpasek, tamponów. Bo podobno tam jest drogie i trudno dostępne. W sumie nie chciałabym nikogo urazić takim "prezentem"- więc brać? Nie brać? W sumie wolę dać taki "napiwek", niż cukierki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo to będziecie mieć piękne lato wiosną :)
      niestety niczym takim nie wiemy, nie mogę tego zweryfikować, nie chodziliśmy też po sklepach, nie robiliśmy zakupów, poza giftami i zawsze dawaliśmy euro, w każdej napiwkowej sytuacji.
      Bawcie sie dobrze i odpoczywajcie :-)
      jeśli lubicie tańczyć pamiętaj Codziennie są występy, pokazy i tańce.

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....