środa, 27 sierpnia 2014

702. kolejne próbki kotów-wygniotów(o końcu lata)


koty-wygnioty

moje własne autorskie pomysły w kierunku formy
zabawa
natomiast w kierunku faktury, to testery szkliwa.
na poważnie
i czy się to komuś podoba, czy nie w tym kierunku będę wygniatać koty.
dla zabawy.
choć anioły wyraźnie już mi wychodzą bokiem i stają się raczej symbolem brakusmaku))))
(wszyscy nagle zbierają anioły, na rynku zatrzęsienie janiołów..podobnie jak kotów hehehe )
to jednak po kilku płaskich wisielcach, obecnie pilnujących domu zwisając radośnie nad oknami,
według mnie udanych!! postanowiłam w okolicach bożegonarodzenia  trzaskać anioły płaskie,
a dziś już próbuję anioły w trójwymiarze.
Wszystko dla wprawiania ręki i zgłębiania tajników sztuki.
 
**
zimno
wieczorami rozpalamy ognisko w kominku
i upijamy się ...z rozpaczy.
taki mam tydzień imprezowy - spotkania, spotkania, spotkania i pogaduchy,
a kuchnia odłogiem stoi w kwestii porządków ostatecznych.ofkors.
tymczasem się robią różne ustrojstwa w tej kuchni i obrasta ona nowymi nalotami.
*
kolejny kontakt z artystami plastykami daje kopa.
może niepotrzebnie mnie to frustruje, przecież ja jestem od teatru
nie frustrują mnie nowo odkrywane talenty literackie, czytam dużo 
choć bardzo bym chciała coś napisać sama od lat...powieść, niepowieść...
ale przecięż ja jestem od teatru. prawda.
i dlatego nic konkretnego i namacalnego po mnie nie zostanie. ..??

cholera.


7 komentarzy:

  1. A mnie też się koty podobajo!!! I nic to, że oklepane! (asetnol@interia.pl)
    Asetnol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i mnie ))) ale szukam już dziwacznych... pokręconych.. i na takie zwracam uwagę)))

      Usuń
  2. jak nic namacalnego nie zostanie?... nosz koty chyba, nie?... chyba można je macać?... :))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. A to córki nie masz?? Się będzie nadawać .........do macania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Desper Desper Ty się doigrasz!! a córki mam nawet dwie aktualnie))))

      Usuń
  4. ten pierwszy to takie spojrzenie kota ze Shreka ma :))))),

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....