sobota, 30 sierpnia 2014

705 (torba szkolna i wygnioty)

przywiozłam z Albanii torbę-juki końskie,
ręcznie robione z wełny gryzącej i  z konia dosłownie ściągnięte.
przerobiłam, przeszyłam, dodałam własnoręcznie ulepiony guzik i korale
doszyłam pasek i podszewkę
i włala




nikt takiej nie ma i to jest ta wartość dodana
hehehe
Zmieści się  w niej wszystko, co potrzebne w dwóch placówkach poboru wiedzy,
ale do niej dodaję małą z kluczami, dokumentami, telefonami...
inaczej kaput, gdyż nigdy niczego nie znajdę na czas.


a na manekinie widać też lepione przeze mnie wisiory kolorowe,
każdy jest inny, bo eksperymentuję na szkliwie.



wygnioty się bieszą, pękają, odpadają i jest dupa.



na kominku pod belą dźwigającą sufit
są duże 50/45




nawet komputer się zbiesił i nie chce ustawić zdjęcia normalnie.
 
ps
dziś
niedziela ostatni sierpnia, koniec wakacji i tak jakby koniec lata.
szkoda.
we wsi mówią, że zima przyjdzie szybko, że właściwie już jest jesień...
że zima będzie zimna i dłuuuga.
 Ruszyło ostatnie letnie pranie... ostatnia letnia kawa na tarasie..

13 komentarzy:

  1. no popatrz, to ja wczoraj świętowałam i nawet nie wiedziałam, że opijam koniec lata... ale może to i lepiej, że nie wiedziałam, upiłabym się na smutno i dziś by mnie głowa bolała... a nie boli... i to jest wartość dodana u mnie ... :)))))))))
    a od jutra dieta i ćwiczenia, a po tym to choćby i jesień.... :))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dieta powiadasz ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
      a wiesz jak tuczące są trunki hehehehe
      znaczy koniec chlania??

      Usuń
    2. teraz tylko kawa rano a potem ino woda.... ehhhh.....

      Usuń
    3. mówisz wodą i patykami )) jak koza ;)

      Usuń
  2. Wiesz co?? Trza było dodać jako wartość dodaną tego konia, miałby kto nosić te juki, no o Albańczyku nie wspomnę bo ten to mógłby mieć za duże wymagania:)
    Dzień dobry:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jak konia samolotem przetransportować???
      no chyba,że na koniu z Albanii?! ))
      dzień dobry w dniu fatalnym

      Usuń
  3. elegansia ta torebusia psze pani ..na wygniotach i szkliwieniu nic się nie wyznaję niestety :(( to i nie wiem czemu pękają one.... zima mówisz blisko ?? a ja mam obecnie status bezdomnej ..cholewka :))))))))))) BUZIOLE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to ?? oraz wreszcie wróciłaś z wakacji))

      Usuń
    2. wieża do żyda poszła i mus było w urzędzie status ów nabyć :))))

      Usuń
  4. Cudna ta torba- dzielo sztuki! Uroda kotow powala, szczegolnie tego pod powała ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ))) dziękuję kochana jesteś ))) i doceniam bardzo

      Usuń
  5. Torba piękna. Podszewka w ufoludy też piękna :) O urodzie guzika nie wspomnę .B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beti uprzejma jak zawsze ))))) dziękuję)))
      a chcesz guzika?)) mogę Ci wylepić i wymalować łapkami )))

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....