niedziela, 23 listopada 2014

761 my czarownice z Eastwick !!!

http://jestrobotka.blogspot.de/

LUDZIE LUUUDZIE JEST ROBÓTKA DO ZROBIENIA

WYMYŚLIŁAM
 ŻE DZIESIĘĆ KLAS, KTÓRE UCZĘ PLASTYKI
NAMÓWIĘ DO ROBÓTKI
i wykonają kartki i napiszą coś od serca.

 ***

przyjaźnię się i śpię z ...lekkimi paranoiczkami
które za to uwielbiam...

otóż se gadamy, zajadamy się smakołykami, które przyniosłyśmy na
naszą noc z filmem w teatrze
racuchy, sałatki, kurczak w cieście, konfitura z róży(matki jadwigi), parmezan,
maleńkie krakersiki z ...ogórkiem kiszonym(moje)
i pijemy winko i  puszczamy muzę i oglądamy wielkie kino - IDE
no prawie jak czarownice z Eastwick. i obgadujemy i planujemy
i się wygłupiamy (w międzyczasie piorę chodniki) porządkuje biuro...
wszysko fajnie, AŻ TO NAGLE
... drzwi lekko skrzypnęły, odbiły się zaledwie od ściany, musnęły z dziwnym dźwiękiem
o jesoooo jesoo ktoś złapał za klamkę nad ranem!!!!!! brzmiał werdykt
i śmierć w oczach. i strach strach, że paraliż.
i już horrory nie wchodzą w grę ... cholera
 i już pozamiatane
nie ma mowy, duchy, strzygi, morderstwa
WYKLUCZONE

ale i tak było klawo
jak zwykle. kocham babskie papojki.

7 komentarzy:

  1. Dziesiec!
    Komitet DezOrg sie hiperwentyluje!
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. :)))))))))))pojechałam sobie kiedyś samiutka na moją wolność i horror nocą obejrzałam ...tak się bałam ,że musiałam sobie tłumaczyć ,że to tylko FILM ,żeby nie ........zwariować ze strachu :)))))))) no i tak sobie wytłumaczyłam, że teraz obojętne jak strasznie jest, ja oglądam z tą myśl,ą że to film przecie ..i nie umiem się zestrachać :)))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no co ty?? tak sie potrafię zestrachać, że po horrorze nie jestem w stanie się ruszyć normalnie z kanapyyyy

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....