sobota, 4 kwietnia 2015

Pięknych, smacznych i radosnych Świąt spędzonych jak komu pasuje.

Zimno.
Dziś się będzie święcić jajca w mojej wiosce pod krzyżem.
Naczelnik musi wieś na przybycie faceta z kropidłem przysposobić
to i został też wydelegowany z naszą święconką.
Wczoraj Naczelnik pilnował grobu pańskiego godzin fafnaście.
Wrócił po nocy i coś tam bakał pod nosem, że się w niedzielę nie wyśpi chyba...
bo rezurekcyjna msza do obsługi mu przypadnie ??
Tradycja go sponiewiera.

MatkaJadwiga przybyła dwa dni temu i dlatego się tu nie odzywam.
Ogarniamy sobie chałupinę. Qurwa.
Ja mam coraz większy zlew połączony z kompulsywnymi atakami wyjść z domu.
Wyjść nagle do lepszego świata, bez kurzu, prania mycia etcetrea.
Nie chce mi się ani sprzątać ani stroić ani gotować tym bardziej.
Chce mi się odpoczywać, czytać, leżeć dogórykołami i ewentualnie, gdy będzie ciepło
leżeć w piasku na plaży. Pokręcić się po matrasie i empiku i poszukać książek.
I to robię eeee to znaczy pół na pół, żeby cesarzowi co cesarsie a bogu co boskie
czy jakoś tak.
Taras, najulubieńsze miejsce na ziemi jeszcze zamknięty
hula na nim wiatr, wilgoć, siedzą w skrzynkach zmarznięte bratki i piszczą na fioletowo.

Nie miałam postanowień bożo i nowo-rocznych
za to teraz mam mocne i silne postanowienia.
i sobie zażyczam świątecznie....
ale najpierw muszę odpocząć.

no to do świąt przystąp !!




8 komentarzy:

  1. Radosnych kochana! I cieplych!***

    OdpowiedzUsuń
  2. PEŁNYCH ODPOCZYNKU I REGENERACJI ......WAM ŻYCZĘ :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja zrobiłam inaczej, to ja pojechałam do matki swej Jadwigi, i mogłam odpoczywać... a teraz już jestem u siebie, i robię to nadal... :)
    wesołego śmigusa - dyngusa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to madrześ postąpiła Frytuniu )))) tez tak postąpiałam ale się matka Jadwiga zbiesiła i ostatnio chce do nas przybywać oraz w zasadzie musi, bo nam jest potrzebna, gdy pojedziemy na festiwal w czwartek ... ekh
      obżarłam się i opiłam w te święta i narobiłam i W OGÓLE NIE POCZUŁAM że święta jakieś były !!

      Usuń
  4. Ty wspieraj Naczelnika, co by tradycja go nie przygniotła !! Oraz mokrości dyngusowej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mokrości a weź przestań Desper !! tylko nie mokrości
      a Naczelnika .. ekhm... wspieram ...
      świąteczne uściski Desper

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....