wtorek, 1 września 2015

895.post sponsorowany.


w temacie dziś będzie otóż

otóż wieści dochodzą po latach w formie sprawdzającej się przepowiedni.
Mówiłam im, że będą z nim problemy POWAŻNE i że będzie ich napierdalał synuś
i napierdala !!! w wieku 15 lat. sami wołają policję.
a nie tak dawno, bo zaledwie rok temu, tłumaczyli nam nauczycielom,
że jesteśmy beznadziejni i powinniśmy się szkolić i posługiwali się tandetną nomenklaturą, wyświechtaną i niedziałającą. pouczali nas.

i tak się kończy pouczanie drodzy rodzice.
oraz dobrze wam tak.

rodziciele ekh.
jak to jest, że gdy dziecię zdolne, piękne, utalentowane, otwarte ...
bierze udział w projektach, wygrywa konkursy recytatorskie, plastyczne, taneczne, teatralne ...
i w dodatku wszystko to przychodzi mu lekko, łatwo i przyjemnie,
to rodzicom nie przeszkadza, ani system oświaty, ani ocenianie, ani ani NIC,
ale niech no tylko powinie mu się noga uch !!! awanturka bo jak to ??
zawsze było najlepsze.
Ale jeśli dziecię przeciętne kompletnie, to dopiero afront,
 bo najgorzej, gdy dziecko zwykłą średnią krajową się okazuje
 i nie wykazuje żadnych absolutnie zdolności ani ani
i w dodatku ma wylane, nożżż tragedia
 tata zdolny, matka ładna, a dziecię popsute normalnie
jak to jak to ??
to wszysko wina szkoły i niesprawiedliwego nauczyciela, który się nie poznał, się uwziął, 
i sie nie zna.
i skoro moje dziecię średnia krajowa/nietalent, to wszystkie nalezy uśrednić !!!
nie dawać nagród, nie wyróżniać, równać, równać.

I tak oto rodzic wpisuje się w słuszny postulat pisiorów,
żeby wywalić 2(słynnego dopa, ratującego życie) ze skali ocen,
no bo to straszne jest i stygmatyzuje dzieciaka na całe życie, MIERNY !!!!
(nie ważne, że nie znają tłumaczenia - dopuszczający!!)

NALEŻY !!! zgodnie z reklamami zalewającymi eter, stworzyć dziecku motywajcę
w postaci laptopa, czytnika, ekranu...telewizora, smartfona, telefonu
a nie stygmatyzować.

ps
szkoła śmoła sroła .
nie oceniam, nie gustuję.












11 komentarzy:

  1. chciałabym ,chciała ..NORMALNOŚCI ...szacunku wzajemnego ,wspólnego celu ....żeby uczeń zachowywał się jak uczeń ,nauczyciel jak nauczyciel ,a nie pracownik fabryki .....bo to druga strona medalu tyż jest .....a najgorsze ,że NORMALONŚCI nie uświadczysz .....szkoła śmoła sroła .. aż mi się nie chce pomyśleć ......no tośmy wystartowali ......a przypomniało mi się ....co zasłyszałam na jednym z zebrań ....bo wie pani ja już nie wiem co robić ..ON jest taki nerwowy ...mąż mu musiał drugi telefon NOWY kupić ,bo się TAK zdenerwował i walnął nim o ścianę ....na co wychowawczyni NIECH się pani tak nie martwi DAMY RADĘ ..jakoś wyciągnie te osiem jedynek ...no ręce opadają ....zwłaszcza ,że powyciągał JAKOŚ .....a potem moje dziecko mi argument wysuwa ,że tamten się chwali ,ze i TAK zda ...albo że INNI nie muszą zasłużyć na grę np ...tylko rodzice kupią chociaż z ośmiu przedmiotów zagrożony ..... nosz KURWA MAĆ ,ze sobie ulżę ...dlatego ja też NIE GUSTUJĘ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uściślam ...telefonem walnął dzieciak :))))))

      Usuń
    2. Adam dobrze napisał głupi rodzice, to i głupie, rozpuszczone dzieci ...

      Usuń
    3. generalnie świat głupieje !!

      Usuń
    4. a najgorsze, że masa .......ciemna masa .....

      Usuń
  2. zawsze twierdziłem, że dzieci to dranie, a jak dzieci dranie to rodzice durni. Od dawna zmienia się tylko ku gorszemu.
    a przy okazji jaka pogoda planowana w Ustce i okolicy na nadchodzący weekend
    Adam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to nie ma mnie tu dwa dni i tak się porobiło )))))) nie wiem jaka pogoda, otóż mam nadzieję, że będzie słonecznie i ciepłe wieczory !! czego Wam i sobie życzę ))))

      Usuń
  3. I daj na luz! A co niektórym trzeba podsuwać film "Ballada o Januszku".

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....