czwartek, 3 września 2015

896. o ciężkich początkach i o krolestwie głupców.

ciężko w tym pierwszym tygodniu
.
.
.
i katechetka z tutejszej placówki powiedziała mi, że dobrze wyglądam
w aktualnej fryzurze
(odrastają mi, zapuszczam, klapią albo stercza, koszmarrrr)
 czyli jest gorzej, niż myślałam
reakcja moja - aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
albo mnie nie lubi, albo wyglądam jak pizda zza krzaka !!!

cóż, nie pozostało mi nic innego, tylko się ogolić na wikinga.


ps
z cyklu zmroziło mnie
zadałam wczoraj w technikum trzy pytania
- ile osób w ciągu roku przeczytało 5 książek,
na 50 osób rękę podniosły 3 !!!
potem 3 książki, 2 i wreszcie jedną... rezultat - ręce opadają. tragedia.
I jeszcze mi się wydawało, że podnosili te ręce z zażenowaniem,
jakby to był obciach jakiś, to czytanie.
Za to z dumą podnosili ręce ci, którzy nie przeczytali ani jednej książki.
z dumą i uśmiechem na tępym fejsie.

NADCHODZI KRÓLESTWO GŁUPCÓW.


7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. i jakos tak smutno się zrobiło. może niepotrzebnie. to norma jest, że sie wieszczy zawsze gorsze czasy, a swiat istnieje i hipotetycznie jest postęp, prawda.

      Usuń
    2. prawda jak zwykle gdzieś się mieści w tym wszystkim .....niemniej nie wiem ,czy ja mam takie szczęście,że gupoty więcej zauważam wokoło siebie ,czy nie miałam właśnie szczęścia ????? czy aspołeczna jestem ,a przecież otwarta na ludzi ????...nie wiem ....czasem się gubię ...ale i z wiekiem mądrzeję sama na własny użytek sobie .....

      Usuń
  2. Nadchodzi??? Dawno na miejscu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to znaczy, że może być jeszcze gorzej ...??
      czas się wyprowadzać.

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....