środa, 4 maja 2016

1-012. nie matura, lecz chęć szczera zrobi z ciebie...


Ten siermiężny dowcip robi się niebezpiecznie aktualny.
Matura phi nie ma się czym przejmować, nie ma problemu jeszcze,  choć już polski stał się nieco trudniejszy do przebrnięcia. Mało, cholernie mało literatury światowej w naszej szkole i na maturze.
Ciekawe, czy matura będzie papierkiem lakmusowym czasów, czy czasy wymuszą styl i poziom matury.
Czy odwrotnie, poziom i styl wymusi styl matury. I wreszcie jaki styl i jaki poziom???
czyżby narodowy?
ekhm. matura za minutę, a ja dzięki niej mam nieco luzu z rana. tyle mojego.
**
Od pewnego czasu salon polityczny Trójki prowadzi zamiast Beaty Michniewicz niejaki redaktor
Lisicki, tfu
prowadzi tendencyjnie, nieudolnie,  z bardzo określonym nastawieniem i wkurzyłam się i napisałam pytanie do Trójki Dlaczego? zmiany na gorsze? i teraz czekam na odpowiedź.
Tak, wiem nie doczekam się albo jeszcze mnie wezmą na widelec i na spytki...
*
Majówka minęła bezpowrotnie i nie ma się co denerwować, że nie dałam rady wszystkiego
zrobić, sprawdzić,  przekopać się przez te tony, tylko przemyślałam i jakoś sobie ułożyłam w głowie.
Za to ogródek skopany, posiany i  chwaściory wyrwane i wszystko wyprane.
Plany skrzynkowo, donicowe zalęgnięte i postanowione.
Dziś zajeżdżam do OBI i sprawdzam jaki jest stan pojemników budowlanych, które zamierzam
wykorzystać do sadzonek. po piętnastym - zimnej zośce ofkorsss.

derby derby derbyyyy w kraju co dnia.

ps
i choć mnie wkurzył, to jednak dziś święto Naczelnika
 więc sto lat strażaku ))))

9 komentarzy:

  1. Ooo, to Naczelnik z sikawka na wierzchu lata? To i ja sie dolaczam do najserdeczniejszych. :)))
    A z tym wierszykiem tytulowym, to jest jeszcze dalszy ciag:
    Nie pomoga szczere checi,
    z gowna gwiazdki nie wykreci.
    (co wyraznie widac po polskich politykach) Ament.

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdeczności dla Strażaka. Oraz przepraszam, że także pani Premier składała życzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki przekażę)))))))))) strażak wybacza niejakiej premier ;)

      Usuń
  3. Widziałam dziś rano maturzystów... A może to nie byli maturzyści, tylko goście do Was szli z okazji Naczelnika? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety to maturzyści, a goście będą w sobotu ))

      Usuń
  4. strażakowi najlepszego ode mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja dziś serio w temacie tych matur, bo mnie świat przeraża. zaczął mnie przerażać już dawno w sumie, odkąd mój MążOsobisty wynalazł durnowaty program pt. "Matura to bzdura" i karmił mnie tym co wieczór.
    przez jakiś czas łudziłam się, że może te chichotające z własnej głupoty laski i ich mężczyźni życia to jacyś podstawieni są dla jaj, ale nie. niestety nie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w kwestii formalnej, bo ostatnio coraz rzadziej słucham radia z rana i może mi umknęło. Chcesz powiedzieć, że ten smętek pisiasty prowadzi teraz SPT także za Beatę Michniewicz, a nie za Marcina Zaborskiego (którego usunięcia z Salonu nigdy tym od dobrej zmiany patafianom nie wybaczę!)? Wydawało mi się, że prowadzą tę audycję na zmianę (ekhm, przecież nie dobrą? Tfu!) Beata Michniewicz i ten na "l", którego nazwą nie chcę kalać swojego komcia. ;) Ale może to już nieaktualne... Hm.

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....