piątek, 18 sierpnia 2017

Salome 18082017.



natychmiast podajcie mi głowę Jokannana.
mówi Salome, na granicy mojej pracowni.

Nie oprawiam jej, 
Salome wymachuje jedną obciętą ręką wepchnięta w szyby biblioteczki, czyli zrobionego już prawie kredensu.
[prawie pomalowany(jeszcze wypełnić obrazami boki) pokryty specjalnym lakierem, z naklejonymi własnoręcznie wykonanymi ceramicznymi płytkami].

Patrzę na Nią z sypialni.
**
Dziś pije ulubione czerwone wytrawne od rana i maluje 
w pracowni, palę papierosy na dachu łazienki, na który wychodzę przez okno mojej górnej łazienki, robię masaże twarzy
 i ciała prezentem od Brauna(Naczelnika)) o wdzięcznej nazwie silk-epil(brrrr) dziś nie będę się depilować przecież ...

Będę się szlajała po polach i przyniosę sobie kwiaty polne.
dziś mam urodziny ...



29 komentarzy:

  1. :D
    Cudownego dnia zatem, cudownego nastepnego roku i jeszcze dluzej, niech w domu i zagrodzie wszystko kwitnie i dojrzewa!
    No i samych dobrych reform edukacji panstwowej oraz uczniów posiadajacych myslacych rodziców na dokladke :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ależ pięknie dziękuję i liczę że się spełni zwłaszcza te reformy ;)

      Usuń
  2. Zdrowotności:) pomyślności:) weny nieustającej:)niech się darzy:)stukam lampką czerwonego i zapalę jednego Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech się więc święci!I niech zawsze będzie obok ktoś, do kogo się można przytulić. Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  4. A wiec zrob sobie dobrze, zasluzylas w pelni. Najlepszego! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wczoraj sobie zrobiłam zgodnie z rada a dziś ... letki kac i niewyspanie
      ale za to armagedonu nie słyszałam.
      dziękuję Aniu

      Usuń
  5. Najlepszego, Teatralno!
    Trzymaj, jak trzymasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzymam trzymam )))) nie luzuje ) dziękuję

      Usuń
  6. Spełniania marzeń, a potem... nowych marzeń!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania ale zanim się te spełnią co to je mam, to trochę minie ;)
      nie wiem czy dożyję ... dziękuję

      Usuń
  7. Jak dziś masz urodziny, to pij i świętuj, oraz ja Ci życzę wszystkiego najpiękniejszego, najzdrowszego i najsmaczniejszego, nie musi być czerwone 😙😙😙

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o masz))) to teraz mam zagwozdkę żeby czerwone nie było
      Dziękuje kochana

      Usuń
  8. Dopisuje sie do zyczen: wszystkiego naj!!!! :)
    Masz sliczne, niebieskie pazurki, i bombowy pokoj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję barrrdzo ))
      a wiesz z pazurkami tylko tak latem se szleję... troszeczkę
      a sypialnie mą bardzo lubię ))

      Usuń
  9. O kochana, no to bęc! Twoje zdrowie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bęc, bęc stukałam się cały wczorajszy dzień )))
      moje zdrowie, nasze zdrowie
      kissusy



      Usuń
  10. Szczęśliwości,miłości i codziennej wytrwałości.!00 lat

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach to już po, ale mimo wszystko - wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  12. Och, a ja wczoraj przegapiłam! To spóźnione, ale bardzo serdeczne- niech się spełniają marzenia!

    OdpowiedzUsuń
  13. WSZYSTKIEGO DOBREGO !!!!!! SIŁ WITALNYCH NAJBARDZIEJ CI ŻYCZĘ I ZDROWIA ...:)

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....