wtorek, 15 sierpnia 2017

Taniec ducha.



Dolna Charlotty Strzelinko, Dinozaury rocka, widok z II sektora

Niezwykły, magiczny i wzruszający koncert Patti Smith.
jej słowa o tym, że ludzie mają siłę, że My mamy siłę,
żeby bronić tego co ważne - WOLNOŚCI, życia, 
Puszczy Białowieskiej... drugi utwór Ghost dance
pierwsze pięć minut koncertu, Patti dedykuje go walce o Puszczę.
O ostatnim people have the power powiedziała, że inspirowany częściowo nami, Polakami. .. 
Tak poczułam (a jednak coś mi drgnęło, choć nieśmiało),
że nie wszystko stracone, że MOŻE kaczyńskiemu będziemy zawdzięczali nowe obywatelskie pospolite ruszenie, 
obywatelską świadomość,
obywatelska postawę
i wreszcie wysoką frekwencję wyborczą (mam nadzieję)
*
A My mieliśmy piękny dzień.
przyjechali do nas ludzie z Teatru Brama. piękne spotkanie, bo
 ludzie piękni i Naczelnik mógł pięknie zaistnieć czyli ich nakarmić i napoić, wszak uwielbia to. 
jest szczery i szczodry i hojny do spodu. i do plajty czyli finansowej zagłady. 
Powinien prowadzić knajpę. Jestem tego pewna.
no i apropo,s - odkryliśmy nową knajpkę w mieście 
i spędziliśmy w niej sporo czasu, degustując jedzenie.

A dziś będziemy przerabiać nasz kredens 
a ja kontynuuje  wielkie malowanie mebli i drzwi i obrazów
i hamakowe czytanie. 


... a wakacje się powoli kończą. co za szkoda.
co za szkoda. a na ich finał - wielki końcowy akord,
szykuje nam się kolejny festiwalowy wyjazd i szaleństwo 
nawet tygodniowe, jeśli zapragniemy, w doborowym towarzystwie z całego świata, Totus mundus. amen.


co za wakacje ??? no, no.
W domu byłam w lipcu ani jednego dnia, cały czas wyjazdy przeplatały się z pracą/remontem 
w teatrze, a w sierpniu będę tylko 10 dni w domu. i znów teatr,  festiwal
 i szkoła NADCIĄGA... (Winter is Coming))

ps
rynek mi się załamał, choć nie należy mówić hop za szybko, prawdaż.
zgodnie z zasadami giełdy hossa jest długotrwała
bessa gwałtowna i to jest w porządku, gdyż
wszelkie prosperity i stany zadowolenia powinny trwać i trwać
 i trwać
a spadki, wiadomo. 
teraz następuje hossa. i niech trwa.


11 komentarzy:

  1. Niedawno przeraził mnie tekst o tym, że żadna tyrania nie nadeszła w historii ludzkości jednym krokiem. Zawsze wiązało się to ze stopniowymi zmianami, a gdy ludzie nagle otwierali oczy, było już za późno...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zapomnij w trakcie renowacji mebli robic zdjec przed-podczas-po, bardzo jestem ciekawa.
    Lubie Patty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dynamicznie i miło, jak to u Ciebie. Ludzie myślą o nas i dobrze nam życzą. Właśnie, niech będzie dobrze V. Kisses

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niech będzie dobrze a na razie mam dla siebie kilka dni, dla siebie i dla domu. dla ogrodu.

      Usuń
    2. Korzystaj. U nas dzisiaj pioruńsko zimno, więc mam czas z kawą i książkami. Ostatnie dni wakacji. Brr

      Usuń
  4. noooooo nareszcie ,odzyskałam dostęp !!!!!! będę nadrabiać :))

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....