piątek, 29 września 2017

aż tu nagle PIĄTEK ?

Znowu jakiegoś robaka utłukłam, zobacz !!!
tonem nie znoszącym sprzeciwu zwraca się do mnie nieprzytomnej Matkajadwiga,
robak, no robak tu łazi znowu, Matkajadwiga krzyczy z toalety, gdy ja ledwo widząc ekspres
 usiłuję zrobić sobie kawę
ZABIJ, ZABIJ tego pająka, bo nie zasnę tu, rozkazuje Matkajadwiga z wieczora...
(wiedząc, że nie zabijam zenków i żadnych robaków i ślimaków, co najwyżej muchy)

Dziś znów się nie wyspałam i kolejne uwagi o robakach i zenkach biegających po chałupie mnie zirytowały nieco
 - Mamo to jest wioska a na wiosce wyobraź sobie są pająki i robaczki przeróżne,
i myszy i szczury i jaszczurki i muchy w ilościach hurtowych i ślimory, które wpierdalają nam kwiatki i zbiory...poza tym pamiętam prusaki w twoim bloku z płyty i mrówki faraona
i pamiętam,  że się na wiosce wychowałaś a miastowa się zrobiłaś w okolicach osiemnastki, o czym Ty chyba zapomniałaś. Co ci się porobiło na stare lata???
Skąd ten nagły sprzeciw wobec natury, mamo??? skąd skłonności do przemocy(zabij, zabij, zabij)
Czy ktoś wie jak się nazywa ta choroba ???

*
Poza tym na zachodzie bez zmian,
nie mam czasu taczek załadować, gil nadal meczy, minął tydzień nie wiem kiedy, podążam za dietą,
(jeszcze trochę takiego zasuwu a  będę podążała za światełkiem w tunelu),
i nie mogę sobie tego wszystkiego poukładać, jak zwykle, jak to we wrześniu.
Trudno wpaść w rytm jakikolwiek, skoro dwa razy w tygodniu trzeba się  zrywać w środku nocy, prawda. Zapamiętam sobie tę sytuację na przyszły rok.
A wnioski wyciągam już teraz.
Czwartaki na zastępstwie mnie prosiły, żebym je uczyła jednak.
nie ma mowy, jedna godzina czyni!
poza tym, to przesympatyczna klasa i fajna, bo i wychowawca był fajny, co ważne








15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. No wlasnie! Pierwsze slysze o takich robakach.

      Usuń
    2. zenek to pająk, a zenki-okurwieńce to subtelne określenie na pajaki )))to subtelne określenie na pająki.

      Usuń
  2. Zabij zabij nazywa się zamordyzm albo jakoś tak 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to jest całkiem zgrabne wyjaśnienie i logiczne )

      Usuń
  3. Zawsze mnie zadziwia, jak bardzo różnią się klasy. Jedna ma pozytywną energię i chociaż dzieciaczki przeszkadzają i gadają, wieje od nich życzliwością. Inni znowu mrożą człowieka jak Królowa Śniegu.
    A niby w każdej są takie same dzieci. Takie same, ale nie te same...

    OdpowiedzUsuń
  4. Do robaków się przyzwyczaiłam, choć mieszkam w dużym mieście, ale osiedle pobudowano w sadzie. Ostatnio przychodzą (przylatują) szubaki (wyguglałam!) i dopóki nie chodzą mi po twarzy, to tylko każę im odjeść. Te, co jednak chodzą, morduję, może się jakoś zorientują, że ten, co wchodzi na twarz, nie przekazuje genów. Pająk Ulryk mieszkał przez rok 30 centymetrów nad moją głową (pod parapetem nad łóżkiem). Miał przezroczyste nogi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie a moje pająki to Zenki. biegają stadami i a niektóre są wielkie i tłuste, że tupią normalnie ...

      Usuń
  5. Szkoda, że zabijasz muchy :(

    OdpowiedzUsuń
  6. MatkaJadwiga uciekłaby z wyspy mig, bo my tu z pająkami bardzo przyjaźnie, chociaż pajęczyny każdego dnia omiatam, niech mają co robić, wtedy nie łażą po pościeli. Zdrowiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale jak nie ma pajęczyn to nie łapią much ;)
      byłam u lekarza i dostałam antybiotyk (((

      Usuń
    2. spokojnie, w kilka godzin wiszą nowe sieci :) zdrowiej :*

      Usuń
    3. ))) leżę i czuję jak zdrowieję )

      Usuń
  7. Albo pająki by uciekły z wyspy gdyby MatkaJadwiga na nią przyjechała ... ;) O jakiej wyspie mówisz?

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....