piątek, 22 września 2017

o gilu.

No i stało się, przewidywane,
wykąpane w jeziorze w ubranku, przewiane w przeciągach w teatrze
i wchłonięte z lepkim kurzem, wytrzęsione w nieogrzewanej chałupie i wypocone
w przegrzanej szkole, będące wypadkową miesięcznego niedospania, wkurwa
a także wykwitów z otworów gębowych moich uczniów:
ból w mięśniach, stawach,
ból gardła, chrypa z zaniemówieniem oraz ból głowy i zatok z gilem.
i zapewne temperatura, bo trzepie mną jak żyda po pustym sklepie.
kropka.
A dziś zamiast się wyspać i doleżeć wygrzanie oraz ogólnie odpocząć muszę zapierdalać
do roboty zbyt wcześnie, tytułem przeciekającego dachu.
Co za życie, się stwierdzam się, że ciężko tej jesieni.
Marzę o radosnym polegiwaniu w łóżku i jak zwykle nie mogę sobie na to pozwolić.
Nadmiar obowiązków. obowiązkowość wdrukowana w kod genetyczny.
I jak zwykle rozkład następuje w jedyny wolny łikend.
Pech też wdrukowany w kod genetyczny. itako.

do tego oko mi lata.

Wiadomości ze świata i kraju tutejszego też niefajne.
bo czmże jest mój gil wobec pociągnięcia do odpowiedzialności karnej (!!!)
sędzi Anny Boguckiej Skowrońskiej,
senatora RP, sędzi Trybunału Konstytucyjnego, kobiety, która broniła ludzi solidarności
w minionej epoce,
która ma wszystkie medale orłów białych na klapie, kobiety schorowanej i wiekowej
ZA CO?
za spacerowanie pod sądem w lipcu !!!
Tak więc jeszcze i to, czekamy z Naczelnikiem na pismo w tej samej sprawie.
I to też przewidywałam.





20 komentarzy:

  1. no wiedziałam żeśmy spokrewnione:)))))) ty się nie pytaj Za CO ? tylko PO CO? i nie chodź z Erną blisko jeziora :)))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dynię makaronową znasz? tak z innej beczki ogrodowej?

      Usuń
    2. szczęściem jezior w okolicy niet ;)
      a dyni makaronowej nie znam choć chyba moja sąsiadka olaogrodniczka taką ma? hmmm
      ja mam trzy dynie w ogrodzie jedna juz prawie gotowa dwie jeszcze małe. I choc to mało to i tak sie cieszę, bo reszte kwiatów i młodych dyń zeżarły nam slimaki

      Usuń
    3. to koniecznie uproś o nasionka chociaż :)))) ona jest przepyszna ....imituje spaghetti idealnie !!!! aaa czyi jeziorko wyjazdowe :)))) w takim razie omijaj z nią większe kałuże :))))bo jak tak dalej popada .......

      Usuń
    4. jakby nie miała to ci wyślę :))) ja nią obsadziłam pół ogrodu ....świetnie sięłączy z sosem pomidorowym i bazylią :))) i serami :)

      Usuń
    5. teraz obsadziłas?? chyba na wiosne co? to jak Olka nie ma to poproszę )))

      Usuń
    6. i co ma? wiosną posadź oczywiście :)

      Usuń
  2. Katar łączy teraz wszystkich Polaków. Urawniłowka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. katar i bóle mięsniowe i bole gardła i stawów to fszystko hojnie sobie przekazujemy, bośmy tacy
      ofiarni!!! z gilem z goraczką ludzie zapierdalają do pracy ale też wywalają do szkoły dzieci i młodzież. co za idici cholerni, dzieciak choć jeden dzień albo dwa by się wygrzał i po sprawie ale nie, tu trzeba całą klasę , szkołe i planetę ZARAZIĆ.

      Usuń
  3. Ale ze co? Jakis fajny facet pojawil sie w okolicy, ze Ci to oko lata, czy lata, bo lubi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lata bo wkurwione i brak mu magnezu ))) jak napisała Iw.

      Usuń
  4. Gila przyniosły mi dziecki. Na tabsach jadę tydzień już. Wezwania nie dostanę, bo siedziałam w pracy, jak normalni ludzie wyrażali poglądy, ale dzisiaj miałam zderzenie z jednym urzędem od kasy. Narobili bigosu i przypieprzyli się do nas, tyle, że zapomnieli, że ciągle operują naszą kasą z ubiegłego roku, bo zapomnieli nam oddać. Ot kraj dziki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziki i chujową Dreamu )) i juz tylko ucho prezesa mi pozostało które jakoś przestało mnie śmieszyć ... no mnie tez dzieciory zaraziły w jakimś sensie bo z gilem popas do szkoły wiadomoooooo

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. leżę i się pocę i czuje jak zdrowieję ))))

      Usuń
  6. Oko lata przeważnie z niedostatku magnezu, chociaż to łatwo zwalczyć, uzupełnij. A reszta - zdrówka! Dopiero co ozdrowiała
    iw

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iw dziękuję ) z wiekszym szacunkiem podchodzę do swojego zdrówka z wiekiem więc aktualnie leże ale muszę dziś trochę porobić w chałupie i w papierach ... no nic to rozłożone na dwa dni się chyba ogarnie )) a oko mi lata z wkurwienia bardziej ...niemniej magnez zażyję na wszelki wypadek.

      Usuń
  7. Zdrowiej, u nas też się mnożą infekcje :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. się zastanawiam czy to kwesta kąpieli w ubranku we wrześniu czy mi dzieciory infeka zapuściły??
      oraz jest coraz gorzej katar zapycha zatoki, ból głowy...już dziś nie mówię... chyba będę zmuszona odwiedzic pogotowie...

      Usuń
    2. teraz wirusy czają się zewsząd, więc najpewniej dzieci

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....