poniedziałek, 11 grudnia 2017

Prosta historia obrazkowa.









Nie było pracowitego łikendu w kontekście generalnych porządków, 
teraz dwa najbliższe tygodnie będzie wszędzie wszystko... ale są i dobre strony,
otóż zawsze coś zostanie wyniesione, oddane lub znalezione (!!!).
Układanie innych konfiguracji papierów, przestawianie przedmiotów, wietrzenie przestrzeni
 i plusy dodatnie z tym związane, gdy się ma skłonności do jej zastawiania.
Niedziela hmmm nie było łatwo. było mi obrzydliwie a stres uniemożliwił działania, nagle
wszystko stało się bez sensu, bez potrzeby i bez powodu. Tak zapewne czują się adresaci wiadomości
ostatecznych, z cyklu ma pani raka złośliwego. Chwilowy stupor.
Pomiędzy niespiesznym przebieraniem w ziarenkach maku przeczytałam 150 stron nowego Miłoszewskiego. Pomogło. Uporządkowało łeb.
Mam tak jak Sonic, gdy świat się wali uciekam w robotę, a gdy robota mnie męczy w inny wymiar
 - za mną cała seria Korony. A przede mną dwa przeładowane stresem i działaniem tygodnie.
 Niech też będą świętem
Niech się trzymam jako i Wy. Róbmy sobie dobrze na każdym kroku. Warto.
Życie składa się z chwil i nakładajmy sobie coraz dłuższe korale utkane z tych dobrych
 i przyjemnych  zdarzeń, momentów i przeżyć. Bądźmy szczęśliwi.
Zasługujemy na to.
 

26 komentarzy:

  1. Jestem straszliwie szczesliwa. Jestem straszliwie szczesliwa. Jestem... Je...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...aż wreszcie uwierzysz, podobno to działa )

      Usuń
  2. Wzruszyłam się. Serio.
    Takich życzeń potrzebowałam.
    Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. oj tak :))) żeby na pytanie wiesz co dostaniesz na święta ..nie było w odpowiedzi ...KURWICY :)))) zapożyczone ale zrobiło mi dziś dzień jak to ostatnio modnie się mówi :)))))i musiałam podać dalej:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kradnę:) Tę kurwicę, a raczej życzenia jej braku ;)

      Usuń
    2. bierz ,bierz na zdrowie :))))))))

      Usuń
    3. może to dobry wzór na blogowe życzenia- nikt się nie powinien obrazić- ani wierzący, ani niewierzący, bo kurwica jest wielce demokratyczna, jak śmierć ;) nie ma równych i równiejszych ;)

      Usuń
    4. Filipek 70 -dobre ))))Aga ))mnie też zrobiło wieczór wczorajszy)) i też zgapiam )))

      Sonic - wzór jak nic - czego ci życzyć kochana ? Wszystkiego, tylko nie kurwicy ...
      i tym optymistycznym akcentem oby do świąt he he

      Usuń
    5. życz mi, życz, bo mnie kurwica bierze, nie świąteczna, a pracowa, bo mam powiedzmy, że szefa ( Niemca) i własnie szykuję się na to, by mu piękną polszczyzną powiedzieć- spierdalaj !

      Usuń
    6. w takim razie satysfakcji z powiedzenie niemcowi piękną polszczyzna spierdalaj

      Usuń
  4. Bądźmy! A najważniejsze-zauważmy w porę, ze jesteśmy szczęśliwi! Bo czasem dopiero po to dostrzegamy. A historia obrazkowa piękna! Jak zawsze u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, róbmy swoje! Załóżmy kokony, by nie zwariować, a gdy przyjdzie potrzeba i realna szansa na zmianę, to ściągnijmy je na potrzebę chwili.
    Trzymaj się :)
    odpowiedź u mnie czeka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przeczytałam i dziękuję mam nadzieję na rychła zobaczenie...wczoraj nocą mieliśmy tylko jeden odcinek Dark zobaczyć...jak zwykle wciągnęliśmy trzy ))

      Usuń
  6. no i historia obrazkowa cudna ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem jak Ci się podoba nowa książka Miłoszewskiego, ja ją pochłonęłam w kilka dni, podobała mi się. Pożyczyłam kuzynce, czytała do trzeciej rano...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest zupełna nowość, czy kolejna część serii?

      Usuń
    2. gdyby nie czas przedświąteczny... już w poniedziałek bym kończyła. a poza tym Naczelnik ma pierwszeństwo, bo to jego książka )))) świetna, jak zwykle. Zabawna, wciągająca, z pomysłem, niektóre fragmenty genialne.

      Usuń
    3. Kalina NOWOŚĆ i to nie kryminał ))) a sajens
      bierz i czytaj zaprawdę powiadam Ci ...

      Usuń
    4. Jak zawsze - taki tytuł

      Usuń
  8. Świątecznie już tam u Ciebie z tymi wesołymi świętami... a jednak coś tam zawsze wyskakuje przed szereg. Wracam do zajęć. Trzymaj się pięknoto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli rozgardiasz i kartony są zapowiedzią świąt, to faktycznie świątecznie )))))
      poza napisem nic nie jest na swoim miejscu )))
      Trzymaj się i nie przepracowuj Pięknoto. cmok.

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....