piątek, 18 maja 2018

Wystawiona.

Czuję się wystawiona.
Ale jeszcze nie odpuszczam, jeszcze walczę o wyjazd na wojewódzki finał festiwalu teatralnego.
Na przeszkodzie stoją wycieczki, biwaki, jakieś turystyczne historie ... ale przecież na wycieczki jeździli już wielokrotnie, na biwaki też wielokrotnie a na takim festiwalu nie byli jeszcze nigdy.
Napracowałam się i poświęciłam swój osobisty czas, żeby zrealizować spektakl i udowodnić im,
że mogą.
I w takiej sytuacji okazuje się komu zależy i gdzie ja jestem w tym wszystkim??
Dziś zadałam każdemu konkretne pytanie i czekam na indywidualne deklaracje. Ciekawe czy będzie mi przykro, czy się przyjemnie rozczaruję ??
bo czy ja nie mam prawa oczekiwać lojalności i rozliczać ich z konsekwencji podjętych decyzji?
skoro
dostają ode mnie szóstki, mnóstwo punktów wpływających na ocenę z zachowania i satysfakcji.
Dostają moje wsparcie.
A teraz mnie zależy na finale i ....






15 komentarzy:

  1. Bo widzisz to nie Tobie musi zależeć. Ja stosuję zasadę 'ty mi pokaż, że ci zależy, a ja zrobię wszystko, żeby ci wyszło'. W ten sposób nie inwestuję czasu tam, gdzie nie warto. Wiem, że brzmi to paskudnie, ale szacunek do mnie zaczyna się ode mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ech ... no i tak robię i zrobiłam i wyszło )))) ale teraz wychodzi, że wpłacili pieniądze na wycieczki bezzwrotonie ...i wiesz problem jest, jakby nie dziwota trzy stowki nie w kij dmuchał a przy okazji ich poznaję (bo to duża grupa 10 osobowa i nie tak łatwo ;-)ich motywacje, ich zaangażowanie, ich postawy, czy wycieczka bo klasa ważniejsza, czy grupa i spektakl ..i takie tam, bez nadmiernej spinki i przesady, nie jestem zdeterminowana i aż tak mi nie zależy )))))ale inwigilacje można zrobic przy okzaji

      Usuń
  2. Nie chciałabym mieć racji, ale obawiam się, Teatralna, że jeśli to Tobie zależy, to..
    Sama wiesz...

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie sie wydaje, ze sie przyjemnie zaskoczysz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no żywię taka nadzieje, bo już pal licho ten wyjazd ale chce wiedzieć jak to z nimi jest ????

      Usuń
  4. I będziesz mieć finał. Amen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ech Dorota )) może i będę ... a może nie. Ty wiesz, ze chodzi zupwłnie o co innego. Wszystko się zmienia...

      Usuń
  5. Nie podejmuje sie przewidywac, ale ze czarownica jestem, to czaruje :) Hu hu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzisz, ja dzisiaj w zamian za wsparcie i przyjaźń dostałam emocjonalny i osobisty wpierdol mentalny. Podziękowanie za wszystko, co zrobiłam. Ja się podniosę, bo czemu nie, ale druga strona poniesie konsekwencje. Z całym dodatkowym inwentarzem. Rozumiem cię bardzo dobrze. Trzymam kciuki za festiwal.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nat ide do Ciebie ... ja sie ostatnio zapuściłam blogowo z doskoku i po wierzchu i bez pisania...idę kochana, natomiast w tym przypadku słowo KONSEKWENCJE jest absolutnie kluczowe.

      Usuń
  7. A jakoś wcześniej się nie dało poustalać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety ten Gdańsk daje bardzo późno terminy...

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....