poniedziałek, 11 lipca 2022

Imprezana balotach.


 Taki mam piękny czas, natenczas jeszcze. Takie widoki, smaki i zapachy. Ale ludzie tylko kasą  zainteresowani... Każda strona od innejmańki. Turysci potrzebni w hotelach, karpackich motelach. (Teraz średnio ze statystyką, bo wiadomo zagranicami w turcjach inkluzywach taniej i pewna pogoda niż nad tutejszym morzem, gorem borem) ... Mechanikom samochodowym Opał potrzebny w normalnych cenach... No i jednak wojna wyziera zewsząd. 

Staram sie jakmoge  oderwac do dna, od skurwiałegogo tutejszego jestestwa pisdzielskiego. Pomieszanego z uragajacym wyznaniem tutejszym. Ale sie nie da!!!! No wlazi z kazdej zapyzialej dziury.  Wylazi kolejną Aferą, kolejnego zapyzialca, zboczenca, gwalciciela, przemocowego gnoja. 

Ech. Ide dzis w miasto. Restauracje. Sklepy z lnem lubionym. Ide po swetry, bo zimno. Normalnie 16 stopni, że trzeba było turcjeinkluzywy wybrac , że krewetki i makarony aldente i chalwy u tureckigo faszysty  putinowego. A nie lojalke. No ale przecież, to moje góry. To moje more.

Ps

Pierogi z czosnkiem niedźwiedźim no sztos. 

12 komentarzy:

  1. 16 stopni- marzenie....I jeszcze pierogi, które kocham, a produkować nienawidzę!
    Odpocznij mentalnie, bo nie da się tak intensywnie przeżywać rzeczywistości bez konsekwencji zdrowotnych, a nie zanosi się- moim zdaniem- na szybką poprawę w żadnym palącym temacie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzis tez byl zarciowy wypas. Nie no 16 to za zimno zdecydiwanie. Musimy pic alko na rozgrzewke. Watroba mi wybuchnie.

      Usuń
  2. Jakoś nie mam ciągot w te tureckie, greckie czy inne gorąca oraz ekskluziwy. Mnie wystarczy+20 i właśnie takie widoki- góry- polskie, fale- polskie, lasy- polskie ewentualnie morawsko-czeskie. A przede wszystkim brak ludzi mnie rajcuje. Dlatego, niestety, polskie Beskidy, odpadają, a przecież też piękne są.
    A od tego pisowskiego to nie da się uciec, wyłazi z każdego kąta i leje się śmierdzielstwo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W karpaczu raczej malo tloczno aktualnie. Tylko zimno. Do Turcji sie nie wybieram. Ani do zadnego innego proputinowskiego kraju. Goronc znosze coraz gorzej... Ja bym do Skandynawii teraz chciala.

      Usuń
    2. Ciekawe kiedy sie narod tutejszy ogarnie? Kiedy na tavzkach wywlecze smierdzieli...

      Usuń
    3. Czytam współczesną norweską sagę. Norwegia bardziej mnie ciągnie niż Szwecja. A zaraz potem Finlandia i jej część Karelii.

      Usuń
    4. Norwegia ciągnie mnie od zawsze BARDZO i planuję wyjazd a jakże łącznie z Lofotami. ale Szwecja jest równie piekna, gorzysta, jeziorasta ...z Finlandii mam zaliczona tylko stolicę.

      Usuń
  3. Nie kupuj swetrow, idzie fala upalow. Kup lepiej lsf 500+, bo inaczej raka skory zarobisz. Na takie upaly tylko Skandynawia, a nie basen Morza Srodziemnego.
    Nawet nie wiesz, jak sie ciesze, ze jestem z daleka od pisiorstwa, ale dla odmiany mam wokol zielonych i poprawnych politycznie idiotow. Nie wiem sama, co jest gorsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszczesmy nie zdecydowali gdzie jedziemy w sierpniu. Ale luoiec w polskich gorach to masakra...

      Usuń
    2. Nie ma nic gorszego od pisiorow

      Usuń
  4. Pogoda jak u mnie :) miej wspaniały czas z dala pod pisdzielców...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. juz sie skończyła...ale był wspaniały zapewniam, tylko troche męczacy)) ściskam

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....