czwartek, 30 marca 2023

no i tak.

 czasami wizyta sąsiedzka kończy się tak, że następny dzień jest przykrą powinnością ... a zwłaszcza  pobudka o 7.00 po kiepsko przespanej nocy, co trzy godziny zryw do wodopoju...

i tak to wyglądało dziś. Kiepsko. bo szkoła. bo muchy w powietrzu tupały. Po powrocie w chałupę i odtańcowaniu tego co trzeba, i należy, wlazłam w piernaty i chyba dziś nici z roboty, przesadzania kfiatków. Poza tym siąpi, zimno, ciemno i chujowo.

A wczoraj ogarniałam dom zanim wyszłam do tych sąsiadów...i w tle oglądałam film, a w trakcie tego oglądania, tło stało się numerem jeden. Bardzo polecam Przyjaciela domu. Piękny, wzruszający i  mądry film. że się zryczałam.

oraz publicznie pragnę podziekować Kalinie za polecenie mi Życia Violett.

teraz z ogromną radością czytam Burzę i Zwierciadło.



17 komentarzy:

  1. Zapomniałam, że wiosna i lato to jeszcze muchy😀 byle do jesieni!
    Znowu się zbieram w trasę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O powiem ci ze niechby tam i stado much bylee cieploooo

      Usuń
  2. W taka pogode chcialas ogarniac kfiatki? No wez!
    Dobrze zrobilas kladac sie w piernaty, kfiatki nie zajac, moga poczekac na cieplejsze czasy. I wolne od kaca. Swiat nie urzadzam, wiec nie mam napinki, luzik i spokoj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kfiatki kochana domowe, domowe, jeszczem nie zdurniala. Se ogrodowe poczekaja do maja
      :))

      Usuń
    2. No nawet gdyby Matkajadwiga nie przybywala to chalupa wymaga niestety odswiezu

      Usuń
    3. Moja tez i co z tego, skoro TERAZ mi sie nie chce, zrobie pozniej, kiedy natchnie nie mnie najdzie. Albo i nie, zobacze.

      Usuń
    4. a myślisz, że mnie sięchce.w taka pogodę jak dziś. masakra

      Usuń
  3. Cieszę się, że też się zakochałaś w Violette.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak Kalino i teraz czytam inne nabyte i zakupiam kolejna o której pisalas. Dziękuje

      Usuń
  4. U mię burza wczoraj, a wcześniej 16 stopni w najcieplejszym momencie... wiosnę już czuć, choć we wtorek była jeszcze zima. Ale z kwiatkami na taras poczekam, prymulkę przytargałam do domu. Na razie koty do donic włażą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i u mnie czuć wiosnę, wczoraj srana 5 potem 9 stopni. ale za to cały dzień lałooo dziś ciśnienie jakoś tak słabiutko i ja słabiutka a roboty mam wpip.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. No kurcze temat powiem ci ciezki ale warto. Zreszta sama zdecyduj

      Usuń
  6. Dobry relaks po imprezie, to poważna sprawa :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezłą masz podzielność uwagi ... wizytacja i oglądanie filmu w tle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo jak to ADHDechowiec ))))) kilka książek na raz, teraz czytam, i pisze w komputerku, w tym czasie słucham kawy na ławę ;-)

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....