wtorek, 15 maja 2012

21

zaspałam, obudziłam się zniesmaczona, jakaś rozbita ogólnie
pojechałam z rekwizytami zwalającymi samochód i przemieszczającymi się niebezpiecznie
na festiwal powiatowy
spóźniłam się, łeb mnie bolał od walizek napierających z tylnego siedzenia.

"8 osób" zagrało nowy spektakl pt "OGARNIJ SIĘ" tak sobie,
przestrzeń była jakaś fatalna, właśnie nie do ogarnięcia,
no scena do dupy po prostu, momentami mówili za cicho i za szybko
ale największego pawia puściłam ja
otóż podczas grania mojego spektaklu zadzwonił do mnie mój telefon, 
a ja co? a ja gdzie?
a ja pod sceną, centralnie na widoku. Złapałam za torbę i w długą, nie tak szybko jednak,
gdyż miałam wysokie obcasy i długą kiecę. Trochę się więc poszamotałam, ku uciesze gawiedzi
oraz wśród zbulwersowanych szeptów dewot.
Najgorsze było jednak to, że musiałam wrócić, bo grali mój spektakl, moi aktorzy,
a ja robiłam światła.

no i wygrałam ten festiwal - etap powiatowy 
i nominowano nas do wojewódzkich niebieskich tarcz oraz aktor mój dostał nagrodę.
dziwne


10 komentarzy:

  1. No patrz, nawet to szarpanie z kiecą nie zaszkodziło, a może pomogło ;o) oraz gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  2. No ale Ty nagrody jako aktorka drugoplanowa (podscenowa raczej) nie dostałaś....

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam nie widzę w tym nic dziwnego ;-) Zdążyłam się już przyzwyczaić, że zgarniasz nagrody, jako i Twoi aktorzy.
    Zdziwię się dopiero, jak kiedyś nie zgarniesz ;-)))
    No i gratulacje oczywiście wielkie!

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje, jak myślisz, że nie widzimy, jak bardzo się angażujesz w to, co robisz, to się mylisz. Przebija to w każdym słowie, wygrywacie bo pracujecie jak szaleni i nie ma tu miejsca na zdziwienie i przypadek. Należało się, o! A co masz za melodyjkę, że tak się pięknie wpasowała w sztukę?;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cinska=> dziękuję, choc nie ma za co))

    Ewa=> no pacz nie dostałam, no))

    Aqular=>dzięki wielkie i zapewniam Cię, że zdarzyło mi się nie zgarnąć ))))

    Klarka=> melodyjkę mam cudną - Ciechowski!
    a się nie wpasowała, bo w spektaklu cicho sza,
    to się nawet wybiła)))

    jazz=> ))))))))))))

    teatralna

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Pewnie sie dostalo temu, kto zadzwonil..;-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. no jakbyś tam była))) pewnie, ze się dostało Dużemu ))))

    t.

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....