sobota, 11 kwietnia 2020

6000/przedświątecznie.


Do ciekawej i znanej kolekcji ceramicznej  Jane Bailet,  którą posiadam w prezencie od Naczelnika(lampka, garnek kawowy, sześć kubków i podstawek) dołożyłam swoje trzy grosze, mianowicie abażur ceramiczny.
Stoją sobie w kuchennym oknie. a kubki wiszą sobie w kuchennym oknie.
Cały czas próbuję szkliwo i wygniatam i wypalam i łączę...

wiosenne klimaty.

a wszystko dla zdrowia psychicznego. From nał bo potem to dla czegoś zupełnie innego.
(dla sztuki ofkorsss))))
Powiem tak, do kolekcji wkurwiaczy dołączyli ludzie, którzy siedzą na dupach w domach, nic nie robią, nie pracują online  i chyba im się nudzi. Nie wiem jak to możliwe ale jednak.
Tymczasem ja
Pilnuję bardzo, żeby się nie zajeździć. ale jedno wiem że NIE CHCE mi się wracać do szkoły.
  i bardzo CHCĘ wyjechać z kraju tutejszego a skoro już o wkurwiaczach zaczęłam, to tak:
1.wkurwiają mnie matki pińsetplusy, bo już im się całkiem w głowach poprzewracało i w dupach. Gmina uszyła i aktualnie rozprowadza(w postaci Naczelnika) maseczki dla rodzin we wiosce a tu na fejsie pretensje, że tylko dwie na rodzine a dzieci? dzieci się nie liczą?
noż kurwa, krowo jedna dostajesz miesiąc w miesiąc  dwa tysie, to zapierdalaj do hurtowni po maseczki dla progenitury, skoro cię ta progenitura utrzymuje, to chyba należy o nią dbać.
2. W zasadzie Matkajadwiga zasługuje na osobny post.

13 komentarzy:

  1. 122 171/ 2736
    A masz wlasny piec do wypalania, czy chodzisz gdzies goscinnie?
    Ja pracuje, chodze duzo z psem i pomagam w wolnych chwilach tym, ktorzy nie wychodza z domow, w zakupach, a wqrwiaja mnie poszukiwacze spiskow swiatowych, siedzacy w domach i nudzacy sie, ale bronbuk nie ruszajacy palcem dla kogokolwiek, kto pomocy potrzebuje, chocby psa ze schroniska, bo "ta pandemia to nie ich sprawa i niech sie martwia ci, ktorzy ja rozpetali".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta liczba, którą podałaś mnie zabiła na dzień dobry...
      piec mam w teatrze. zwierzęta ...w schroniskach, jeśli o kimś myślę z trwogą to własnie o nich. myślę i wpłacam kasę nie małą dla wszystkich, którzy mi się na fejsie wyświetlają...na razie tyle mogę zrobić.

      Usuń
    2. Korzystam z tej samoaktualizujacej sie listy, mam tez porownanie wczoraj/dzisiaj, polecam:
      https://www.worldometers.info/coronavirus/#countries
      Robisz duzo, bardzo duzo. Inni poprzestaja na szukaniu teorii spiskowych, nie ruszywszy palcem, bo nie beda pomagac tym, ktorzy te pandemie sztucznie rozdmuchali.

      Usuń
  2. W zasadzie, jak jesteś takazajebistamatkapolka, to popatrz, jak została uszyta ta, którą dostałaś i USZYJ sama!!! Ręce od tego nie odpatajo, sprawdziłam między pracą, a pracą. Ptactwo- cudowne. Hepi Ister ❤😂❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hepi hepi Dreamu.
      Ręcę opadają mnie!! do podłogi w związku z takimi babami. A to oczywiście efekt pińcetplusa, ze wszystko pod nos i na tacy.

      Usuń
  3. Prześliczne ptaszki. Maseczki nawet nie trzeba szyć. Poskładać kawałek materiału i zszywaczem przypiąć gumki.
    Teatru, spokojnych, pogodnych, na luzie, Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. staram się choć ...ciężko mi. jak kazdemu. z jednej strony szkoła i w pip roboty a z drugiej strony martwie sie o moich instruktorów w teatrze. Nagrywają fajne rzeczy dla dzieciaków. Bo im się zaraz urlopy definitywnie pokoncza.
      Wszystkie dobrego Jaskółko.

      Usuń
  4. Uszyłam kilkanaście maseczek i rozdałam znajomym, którzy mają teraz naprawdę sporo na głowie... Bo są tacy, którzy naprawdę mają teraz problemy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszyscy mamy jakieś problemy...jedni bo nie mają pracy i za chwilę będzie tragedia, inni muszą chodzić do pracy i sie przeraźliwie boją...jeszcze inni maja dwa razy więcej roboty patrz nauczyciele, rodzice siedzą w domu z progeniturą dostają na łeb...depresje, ataki histerii, przemoc domowa, zajmowanie się dziećmi i praca online...

      Usuń
  5. ale gdzie te dziecięta mają chodzić w tych maseczkach, chyba po domu żeby dymu z papierosów ojca i matki nie wdychać?
    trzymaj się, jakoś, wiem że wiesz, wrażliwym jest trudniej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo Klarko, brawo. Trzeba zapytać wprost, po co?? i ja to zrobię
      Dziekuję.

      Usuń
  6. och, piękne ceramiki i smutni ludzie, jak zawsze... ludzie to tylko ludzie.

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....