wtorek, 14 kwietnia 2020

7100/250 optymistycznie.

 eksperymentuje ze szkłem
i szkliwem raku i bym chciała taki efekt.

kolor ciepły żółty ))) i fiolet. ale jak widać słychać i czuć -  światło rządzi.
szafka stoi zapakowana czasopismami.
miała być łazienkowa - tematycznie - ale na razie nie będzie.


***
Zeszła wiosna była obrzydliwa. 
umierała moja kuzynka i umierała moja ERNA...
w sprawach edukacji potraktowano nas z buta.

Tegoroczna wiosna jest zawirusowana. mało optymistyczna, przerażająca,
aż się boję myśleć, co będzie za rok...
 

10 komentarzy:

  1. Pewnie bedzie juz tylko lepiej. Po co martwic sie na zapas?
    Trzeba patrzec w przyszlosc z wiekszym optymizmem, wuc kaczynski nie da Wam zginac. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakby życie pokazuje inaczej, proces odwrotny ...

      Usuń
  2. Za rok będzie... jak będzie, więc cieszmy się tą wiosną, którą mamy teraz. Ty masz ogród. Moja mieści się na balkonie, bo na plażę mi nie wolno😪

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogród w ktorym nie posiedze, bo zimno, bo pizga, bo tobotamto. i w dodatku nic nie posadziłam i nie planowałam, bo przemeblowanie było planowane...i dupa.

      Usuń
  3. wiesz, że prawie identycznie napisałam w komentarzu u kogoś na blogu....ponad dwa lata temu mama..równo rok temu tato po drodze pies i kot - teraz to - nie wiem co przyszłość przyniesie ale ponoć nigdy nie jest tak źle żeby nie mogło być gorzej

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcę mysleć o tym, co teraz. Teraz jest dobrze. Kilka problemów się rozwiązało, przyszły na ich miejsce nowe - też się rozwiążą.
    Widzę, żę wariuję, patrząc w przeszłość i przyszłość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja mam z tego powodu doła ale nic nie poradzę, wszystko do mnie wraca...

      Usuń
  5. Ależ piękny talerz :) i przykro mi, ze ogólnie tak, a nie inaczej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. talerz, faktura, kolor ))) biutiful
      nic nie poradzisz

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....