środa, 22 sierpnia 2012

73

kurwa, nie jest dobrze
wczoraj zapomniałam napisać, że ten rowerek to tak trochę z musu, bo mi się lampucera zawisiła.
Po dwóch tygodniach stania w garażu, nie odpaliła po prostu i finito.
Co było robić?? za rower i dalejże sport uprawiać. W końcu znów na diecie jestem.

wieczorem zawitał specjalista i ... dziś ona jeszcze niepełnosprawna,
no to ja na rowerze znów muszę...do pracy,
tymczasem niepełnosprawność się rozpleniła,
wypierdol z przykrywką, że tak określę wczorajszy incydent na rowerku,
czyli ja na glebę rower na mnie, skutkuje a jakże, mianowicie
kolano mnie boli i palcami czterema u lewej nogi ruszać nie mogę!!
No poza tym co tam jeszcze? no burza jakby z piorunami za oknem.
poczekam, może choć deszcz przestanie...
kule pożyczyłam Margarecie, jedyne co mam to kołnierz ortopedyczny na szyję
no nie zakutam se kolana ze stopą w kołnierz, nie.
rozważam wybranie się do mojego ulubionego lekarza.
w sprawie auta mejdej, mejdej
nowe auto zakupuję jak nic już teraz, zaraz.

ale jest coś, co mnie zabiło z rańca, bardziej
otóż połowa Polaków wierzy, że człowiek został stworzony przez boga jkiegoścos,
w stanie niemalże współczesnym, kilkaset tysięcy lat temu a nie wyewoluował,
ja pierdole.

siedemdziesiąt procent Polaków nie rozumie działania antybiotyków
nie kuma wirusów...
ja pierdole, pierdolee

ps
Margareta mi kazała iść do lekarza ... psychitry

16 komentarzy:

  1. Ja Cię przepraszam....ale po kiego tyś się jakisik statystyk naczytała, hę? Kcesz się w doła wpędzić ? mało Ci powodów do tegoż ?
    A rowerek plus dieta to jest duet idealny :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nika, tvn 24 oglądam!! naprzemiennie ze smarowaniem se śródstopia alevem na urazy, oraz dieta owszem tylko chyba bez rowerka, jednak(( dopóki mi noga nie przejdzie)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem lepiej nie wiedzieć, co myśli jakiś tam statystyczny Polak!
    Awarii kolanka i palców współczuję, bolą?
    Mam nadzieję, że lekarze Ci pomogą, a przynajmniej Ty się leczysz!

    OdpowiedzUsuń
  4. no leczę, leczę a do lekarzy chyba jednak z przyzwoitości nie odwiedzę))choć boli! dzięki Iwuś

    OdpowiedzUsuń
  5. w sumie to i tak dobrze,że nie pyskiem na dziób;)
    Niech się goi:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ))))))))))))) Miśka plis, plis nawet o tym nie myślę!!
      bo ja mam takie zdolności właśnie gdyż jestem czarownicą??, co pomyślę albo mnie rozśmieszy i powiem głośno, to w myśl zasady - chciałaś -masz.jest.

      Usuń
    2. Ty się ze mną nie licytuj!Kiedyś pod zdjęciem ślicznego ,nowo narodzonego synka kolegi napisałam,że tez bym tak chciała i co??Rok później urodziłam Grześka;)
      Więc teraz tylko chodzę i szepczę ...milion w lotto,milion w lotto:))

      Usuń
    3. ehhhhhe dobre))))))))) też tak poszepce)))))))

      Usuń
  6. Z palcami u nogi roznie bywa- nie chce Cie straszyc, ale jak nie mozesz nimi ruszyc i pojawila sie opuchlizna to moze byc nawet zlamanie. Wybierz sie do doktorka, tak dla spokoju..:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ameli)) powiem tak, ruszanie bardzo utrudnione ale problem tkwi w śródstopiu bliżej palców. jako że jestem specjalistką)))))))))))wiem jak wygladają połamane palce u nóg i na to mi nie wygląda, opuchlizna mała a wybroczyn niet!
      ścięgna, chyba ekh pozdrawiam i ściskam))

      Usuń
    2. Junior skręcił sobie stopę -na jezdni pochyłej! Bolało przy chodzeniu,po dwóch tygodniach(!) zawiozłam go do chirurga! I co?gipsik na 6 tygodni miła pani -złamanie kości śródstopia!

      Usuń
    3. jepier ... no weź mnie nie strasz(((((((((((((
      zobaczym pażywiom, uwidzim czy jakoś tak
      jutro odbieram fure a ona w automacie jest, to bedzie mi łatwiej żyć)))))))))

      Usuń
    4. zdjęcie zrób sama dla siebie!:)

      Usuń
    5. ok. jak tylko czas pozwoli ))

      Usuń
  7. hmmmmmmm no rower to nie taka prosta sprawa, mnie po wczorajszym d... boli, no co za...... takie siodełka wymyśla??? wracając miałam pożyczyć poduchę, ale jakoś tak gupio;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. no mnie tez zazwyczaj dooopsko boli)))

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....