środa, 6 stycznia 2021

W dniu święta 6 króli, rozkład katola na podzespoły.

    Ponieważ się sprawa pojawia się i znika czyli zaglądam do Barbary katoliczki, tuby pisdzielców, to postanowiłam dzielić się tymi głupotami, CZASAMI, bo to jednak ŚMIECH i DOBRA ZABAWA(spróbujcie poczytać bez napinki, na ludzie...) bo to niewiarygodne jest normalnie!!!!

 Bo normalnie mi już fszysko opadło w związku z AROGANCJĄ i GŁUPOTĄ I TYLKO ŚMIECH POZOSTAŁ. Proszę poczytać prawego katolika, miłującego bliźniego, jak siebie samego(obuchacha)), który broni krzyża, broni kościołów przed Strajkiem kobiet, choć jego własny nie został napadnięty, pisze po polskiemu, bo przecież niewykształcony, jak to była uprzejma napisać- do wyznawania wiary katolickiej niepotrzebne jest wykształcenie. Ależ oczywiście, że nie potrzebne. Ja to mam teorię, że wręcz szkodzi wykształcenie, bo człowiek na poziomie może się zadusić ze śmiechu od rydzykowych nawoływań apropo,s 1 procenta, normalnie jakbyśmy się cofnęli do średniowiecza... normalnie.

No więc Aisab, Barbara katoliczka mówi o aferach celebrytów, o Strajku Kobiet, ustami zjebanej prezenterki tvp, czyli wywala z siebie coś, co ja zaczęłam normalnie rozkładać na czynniki pierwsze i drugie aby jednak zrozumieć, bo się przejęłam, że drugiej stronie (katoli) jako ta pierwsza strona szansy nie daję...

 

Aisab – w głowie mi się nie mieści, że ktoś może napisać dobrze jej tak, po fali hejtu i życzeniach śmierci oraz groźbach podpalenia teatru!? sama pani Janda i jej aktorzy sobie tych szczepień nie zrobili, nie ukradli, szczepionki się marnują, wylewana 6 porcja …. bajzel i marnotrawstwo, gdzie pisałaś o 7 milionach wywalonych na karty do głosowania, gdzie pisałaś o respiratorach?? gdyby to był Zenek Martyniuk rząd piał by z zachwytu. Ale,że to Janda to trzeba rozkręcić nagonkę. Przykryć przejęcie banku i wszystkie szwindle, które robią… słabe to.

Polubienie

  1. Joanno > a mnie się w głowie nie mieści, że można bronić „UKŁADY”.

    Jeśli ktoś sam wylewa falę nienawiści, to wcześniej czy później do tego „ktosia”
    ta karma wróci.
    Mieli organizatorzy listę 10 tyś. medyków, którzy byli pod ręką, a zadzwonili po celebrytów.
    UKŁAD, jak cholera, a teraz kiedy to wychodzi na jaw, więc robi się wielki jazgot jakby ich dożynano???
    krzywda??? bo wykryto kolejny układ; przecież ” na układy nie ma rady„.
    162 ratowników zrezygnowało z pracy…tylko w Katowicach
    Adwokaci też chcieli szczepić się przeciwko COVID-19 w grupie zero.
    https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/szczepienia-na-covid-adwokaci-tez-chcieli-szczepic-sie-w-grupie-zero/x4dqzgq,79cfc278
    Teraz to celebryci i elyty będą leczyć lekarzy i…nas. To jest CHORE

    Niedzielski: „Na WUM doszło do celowego złamania zasad. Co najmniej 250 tys. zł kary”.

    Kto to zapłaci? z czyjej kieszeni? Czy zapłacą organizatorzy+ celebryci?
    a nie będzie to kosztem pacjentów WUM?

    Ten bajzel tworzą PRL-owskie układy.
    Co? celebryci „nie czytaci i nie pisaci?” rozporządzenie wyraźnie wskazuje,
    kto w zerowej grupie; ale…oni przyzwyczajeni do
    wyjątkowego traktowania;
    do ekstra przywilejów; nie będą przecież rezygnować „z okazji„;
    ale ta okazja to NIE bilet do teatru Jandy;
    lecz to jest sprawa życia i śmierci nas wszystkich.
    Po takiej akcji odejdą z pracy medycy [co będą narażać siebie i swe rodziny]
    a będą nas leczyć celebryci.
    Żadna nagonka – smutny wniosek – będzie nas leczyć Janda i jej ekipa.
    Nie rząd robi nagonkę, a media pod wpływem rozgoryczonych medyków.
    Gdyby nie ich -medyków- rozgoryczenie sprawa zostałaby zamieciona pod dywan.
    UKŁAD miałby się nadal dobrze. SITWA i tyle.

    Proszę, nie rób siary. Omawiamy sprawę szczepionek, a nie działań rządu; maseczek, respiratorów, bo przy takiej mentalności to zaczniemy wypominać czasy króla Ćwieczka.
    A jadłaś słynne „ośmiorniczki” za pieniądze podatników? bo ja nie.
    Nie potrafisz odnieść się do konkretnego tematu tylko szukasz dziury w całym?
    Już Adam czepiał się tych kwestii; które Ty tutaj poruszasz,
    Mleko się wylało, a skutki takich układów, jak zwykle, poniesiemy wszyscy.

    Polubienie

    1. Aisab -„Mleko się wylało, a skutki takich układów, jak zwykle poniesiemy wszyscy” OBUCHACHA mówisz o 18 szczepionkach ???? OWSZEM skutki ponosimy wszyscy – ZŁODZIEJSTWA - miliony wywalone na wybory, respiratory zakupione podobno…i LUDZIE UMIERALI z powodu ich braków!!! to jest dopiero przekręt!!! i układy, to jest dopiero bandyckie działanie !!  Nie przesadzaj a tym życiem i śmiercią, połowa tego narodku smrodliwego nie chce się szczepić! ale, gdy tylko jest okazja do nagonki, to na zasadzie sama nie zeżrę, komuś nie dam. A ty się szczepisz? że taki tu lament podniosłaś ? I Nie są to celebryci tylko Aktorzy, nasze dobra narodowe i bardzo dobrze, że już zaszczepieni. uff. teraz możecie ich w dupę pocałować… a ujadanie pisiorowych popleczników już niczego nie zmieni.

      Polubienie

      1. Aisab – no w dalszym ciągu w głowie mi się nie mieści, że złodziejskie DZIAŁANIA RZĄDU w casie pandemii, okradanie nas wszystkich z milionów nazywasz niczym a oddanie kilku szczepionek, które by się zmarnowały, ludziom kultury, w wieku słusznym, nazywasz układem na granicy życia i śmierci?? pisiory wywalały medyków z kraju, wyrolowały czyli oszukały i okradły rezydentów, szkalują medyków od początku swoich rządów, wywalają kasę na rydzyków, a może rydzyk niech nas leczy i księżą pedofile? co?idąc twoim „myśleniem”

        Polubienie

      2. Joanno> nie rozśmieszaj mnie; „aktorzy to dobro narodowe„; jaja sobie robisz;
        jak braknie medyków, to owo dobro narodowe będzie Cię leczyć.
        Czy naprawdę nie pojmujesz o co chodzi w tym programie szczepień???
        O to, by służba zdrowia w czasie pandemii,
        jako tako funkcjonowała; bo jest w agonii zarzynana przez wszystkie dotychczasowe władze;
        to Twoje „dobro narodowe” na g…nam się przyda,
        gdy będziemy w bólach konać z braku medyków.
        Bardzo dobrze, że sprawa została nagłośniona, bo będzie to przestroga dla innych
        przywykłych do ekstra traktowania.

        Wybacz ale takiej tuby TVN na swoim blogu nie chcę słuchać.
        A teraz wydrukuj sobie swoje komentarze tu zapisane;
        może dostaniesz darmowy bilet do teatru Jandy,
        bo do św.Piotra ten bilet nie jest potrzebny.

        P.S Joanno> dziś nie mam ochoty dyskutować na ten temat. Nie chcę sobie psuć nastroju przy święcie. Wybacz, ale na dziś blokuję Twoje komentarze. Nie chcę się denerwować polemiką z Tobą. Przepraszam.

***  Pantera mnie zmusiła do cofnięcia w czasie... się więc cofnęłam do 2016. Remontu górki. Końcówki roku, sylwestra, początku pisiorowskich rządów... siebie w innym wcieleniu. Się przyznam a co - lubię siebie czytać. Wiedzieć, co myślałam, robiłam, czytałam, słuchałam, oglądałam. czym żyłam. Ech.

A teraz muszę żyć w tym chujowym pisiorowym raju. FUJ. w pandemii. zaskakiwana przez katoli na każdym kroku.



 

 


6 komentarzy:

  1. Zawsze co najgorsze to Pantera! Zaraz zmusila! Ale co najmniej mialas do poczytania fajne wspomnienia, bo az trudno uwierzyc, ze po nastepnych 5 latach te wspomnienia beda ujowe i w zaden sposob nie bedzie sie chcialo do nich wracac.
    Afera jandowa juz mnie meczy, nie chce mi sie nawet o tym gadac, a fanatycznych czubkow katolickich to mam po kokarde.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to najgorsze ))) dziękuję Ci za te wspomnienia)))kochana. Afera jandowa też mnie zniesmaczyła do spodu. aż mi się nie chciało pisać, dopóki nie przeczytałam tuby pisiorowej...no weź Ty powiedz co oni mają w główkach? bo mózgu z pewnością nie posiadają.

      Usuń
  2. Teatru, nie podchodzi się do byks od przodu, do konia od tyłu, a do idioty w ogóle. Tyle tytułam komentarza.
    Pięknych ferii Ci życzę. Odpoczywaj, spaceruj, relaksuj się i nie czytaj głupot😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. robię to fszystkooo z osobna i na raz ))))a katopoatoli też muszę na ziemię sprowadzać samtajmsss )))))))))

      Usuń
  3. Katolicy... nie wydaje mi się by ta powyżej miała coś w głowie. Niech szczepią każdego, kogo mają okazję i osoba chce się zaszczepić. System jest i tak słaby, powolny, więc powinno się szczepić każdego, kto wyrazi zgodę, a przekroczy próg szpitala, przychodni.

    Nienawiść, zajadłość, tworzenie wyimaginowanych teorii - rzeczywiście godne katolika. O karmie nie wspomnę, bo to żenujące.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owszem żenujące. żenujący i smrodliwy to narodek pełen nienawiści, zazdrości, teorii spiskowych i zdecydowanie psy ogrodnika. Margo masz wiele szczęście żyjąc nie tu.

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....