poniedziałek, 17 grudnia 2012

171

Dziś dwa obrazki
i z obydwu jestem dumna.

Pierwszy ruchomy i na razie tylko fragment, który w dodatku urywa się w najmniej
odpowiednim momencie ale Gutek nad tym pracuje. ..
Niestety po rozmowie porannej, podczas której wyrwałam Gutka z lekcji,
ze smutkiem dotarło, że chyba będzie w trzech kawałkach te 15 minut
projektowego filmu. No trudno, tak więc wuala i zapraszam na
część pierwszą i moje dzieciaki teatralne

PROJEKT NIE??
NORMALNI


Drugi obrazek,
już zamieściłam ale zamieszczę raz jeszcze,
gdyż zmieniłam zdanie, otóż bierzcie i kopiujcie wszyscy
mam bowiem przekonanie, że się wszystkim należy
nagroda a dostałam od pewnej twardzielki
co się FRYTKA nazywa ))))




18 komentarzy:

  1. bo to co w życiu ważne....

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne to wszystko!!
    Ten zapał w oczach dzieci i radość, czasem przejmujące skupienie:)))
    Wzruszam się prawdziwie:)))
    i muzyka dokładnie ta:))
    REWELACJA!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super dzieciaki, super projekt. Szkoda, że jesteście daleko, bo mielibyście w osobie Młodej wspaniałą charakteryzatorkę :o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdeczne gratulacje z powodu obu obrazków! :)
    Tego ruchomego chyba jeszcze bardziej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow- gratulacje!:-)Piekna muzyka, dzieci (imiona wspaniale), papier, ktory az szelesci od marzen na nim narysowanych, zmarszczki po 30- tce mnie powalily:-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Projekt obejrzałam z wielką przyjemnością!!! Rozumiem,że będą dalsze części? Wrzucisz linka? Ptosię.ptosię, ptosię....dobra, wiem, że wrzucisz, se poczekam!
    Oraz nagrody gratuluję rzecz jasne ze z całego serca, gdyż się należała;-))))

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham Cię..kocham, kocham , kocham....!!!!!! i normalnie kocham

    OdpowiedzUsuń
  8. wiedziałam, wiedziałam i już!!!!! jesteście cudowni wszyscy ale Szymon to mój faworyt, od razu wpadł mi w oko, ha ha ha... czekam na dalszy ciąg :)))))

    OdpowiedzUsuń
  9. No to tak mamy tamten link przestał działać ale mamy za to
    http://www.youtube.com/watch?v=5PMpf3D20-s -część I
    http://www.youtube.com/watch?v=w5yW3GbjE9E -część II
    część III już niebawem :) Miłego oglądania

    OdpowiedzUsuń
  10. obejrzałam ze wzruszeniem i wielką przyjemnością, czekam na dalsze odcinki :))
    i mam dla Ciebie coś miłego, ale zacznij zaglądać na pocztę :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. jest i III część - http://www.youtube.com/watch?v=I2jVcf5Ns9o

    OdpowiedzUsuń
  12. GUCIO JESTEŚ WIELKI FACET DZIĘKI!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM ZA PIĘKNE WPISY)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Obejrzałam i ciutkę sobie powyłam. To my jesteśmy nienormalni, my pełnosprawni. Bo nie potrafimy cieszyć się tym co mamy, zdrowymi kończynami, ciałem i umysłem co rzadko odmawia współpracy.A te dzieciaki? tylko się od nich uczuć życia i dzielności:)

    ps. A tak poza tematem,lachon z Ciebie psze Pani:)

    OdpowiedzUsuń
  15. )))) lacho? Nikuś Ty chyba lachona nie widziałaś))))))

    t.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie widziałam.:)Uwielbiam takie charakterne babki:)

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....