wtorek, 18 grudnia 2012

PROJEKT!!!


dawkuję te święta jak syrop na kaszel
zawieszki gliniane wykonane własnoręcznie na choinkę- mam nadzieję nie tylko moją))))
do podwieszenia na suficie, lampie-jak u Anuli. Bawię się nimi od kilku dni
i śmiało muszę powiedzieć, że coraz smaczniejsze wychodzą.
W przyszłym roku już we wrześniu się zacznę szykować.

A teraz PROJEKT w trzech częściach:

cz.1 WSZYSCY
cz.2 JESTEŚMY
cz.3 NORMALNI)) moja ulubiona

pod koniec zabrakło papieru więc malowali ...mnie )))
jest jeszcze część na żywo, po tekście - A TO NAM WYSZŁO PRZYPADKIEM
ale nie nagraliśmy jeszcze.
Powiedziałam moim rodzicom, że spektakl zagramy dwa razy, trzy
a film może zobaczyć wiele osób i zrobić więcej dobrego.

Pamiętajcie grają u mnie Michał na wózku, Kuba z chodzikiem(łysy)) i Hania Czarodziejka z różą))
i są zajebiści, jak widać.WSZYSCY.

A TERAZ MUZA NA MAKSA I JAZDA, PRZYJEMNEGO OGLĄDANIA
WARTO!!!!
powzruszajcie się razem ze mną 
BUZIOL




22 komentarze:

  1. Obejrzałam wszystkie trzy części z linków w komentarzach:) Więc się w tym temacie powtarzać nie będę:)

    ps.I wiem,ze to nieładnie i niepedagogicznie tak sobie faworytów wybierać ale co tam...z miejsca i do pierwszego wejrzenia zakochałam się w Kubie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne Anioły:))
    Film - wzruszający bardzo i piękny!! Szczególnie taniec za ekranem mnie ujął:))
    Fajne rzeczy robicie razem i mają dużo szczęścia te Dzieciaki, że trafiły na Ciebie!!:))
    Buziol!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaaakie cudne Stado tworzycie!!! I jaką ma fajną Pastereczkę ;o)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zauroczyłam się Wami wszystkimi;-) Cudne dzieci, cudni ludzie, cudny projekt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. projekt się skończył a Oni zostali)))))))))))))))
      i robimy spektakl

      Usuń
  5. fajnie zobaczyć to co robisz.. w sumie to nie wiem co napisać, bo to co chce to już powyżej zostało napisane.. czasem brakuje słów.. oooo i duża buźka;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. echh.... pięknie było... jak Wigilia całoroczna :))

    OdpowiedzUsuń
  7. po prostu piękne, mają dzieciaki szczęście, że trafiły na Ciebie i nas siebie... ściskam cieplutko wszystkich :))))

    OdpowiedzUsuń
  8. ..widzę Cię..widzę:)))))))....dzieci są wspaniałe, Ty "wielka"..najwspanialsza pani od-wszystkiego......Twoje anioły fruwają nade mną-czuwają...a paczacz -jak to paczacz, ciągle zdziwiony:)

    OdpowiedzUsuń
  9. )))) dobrze im tam u Ciebie i aniołom i paczaczowi)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie, wspaniale sie ogladalo, Ty jako te dzieci- drobne a wielkie:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. )))) o komplemenciara z Cibie Amelko ;-))

    OdpowiedzUsuń
  12. Jolka, kocham cię za wszystko co robisz. Wiem, że nie lubisz laurek, ale trudno. Pod maską rudej, małej i pyskatej wielkie serducho się ukrywa. Pięknych świąt pani reżyser!
    Czy taki jeden maluchny niebieski anioł mógłby przyfrunąć na moją choinkę? Plisss.. B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nooo jakże mi miłooo))) dziękuję))) bardzo)))
      a anioł jak najbardziej, gdybym tylko wiedziała która to B?? bo znam trzy z imionami na B))))) i dwie mnie marudziły o muzę))))

      Usuń
  13. Muzyki dać nie chciałaś, ale sobie dziś posłuchałam do woli i znowu się wzruszyłam. B.

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....