niedziela, 2 września 2012

83

wrześniowo...
czyli jak wszyscy na blogowni ale każdy od innej strony,
konstatuję rok szkolny w podsumowaniach zeszłorocznego i jakby planach

Pół godziny trwały negocjacje z e-dziennikiem w sprawie zalogowania,
trzeba być kurwa robokopem, żeby przez dwa miesiące kitrać hasło w mózgu, tak?!
złamałam się i poprosiłam system o pomoc, choć nie lubię.

A tam fafnaście wiadomości od admina, no skurczyłam się w sobie
na znak, że jednak nie jestem gotowa do rozpoczęcia nowego roku
i zamknęłam e-dziennik do jutra, jutro przeczytam, pomyślę, zaglądnę i
zacznę uzupełniać... chyba.
Jak zwykle nie mam nic, niente, nul
zero programów, rozkładów, jakichś DKE WDK DBD czy innych
HWD. Papiery mnie torsjują jednak, obojętnie czy w formie analogowej
 czy elektronicznej, jeden pies.
Tymczasem muszę do piątku COŚ zrobić
coś zacząć, coś zainicjować, dowiedzieć się jak?po co?komu?czemu?
odmienić przez przypadki, zdarzenia, osobo-zadania buchachacha
jak ja mogę funkcjonować w tym administracyjnym tyglu
skoro nigdy nic nie wiem, nie znam terminów, określeń
i w dodatku zawsze mam wywalone.
no nie wiem, nie wiem ...
coś tam do mnie dotarło na radzie, że jak jeden nie zrobi to reszta leży, czy coś
czyżby?  ode mnie zależały losy śfiata? ale to nie jest w porządku, na prawdę
to nacisk na jednostkę, zamach na wolność. cholera.
niechybnie zostanę zlinczowana.
w ogóle doszłam do smutnego wniosku, że moja dyrekcja mnie nie lubi, o.
trzeci raz w tym obiegu szkolnym dostaję nagrodę, czyli znów nominacja do kuratora
(po zeszłopażdzernikowej nagrodzie prezydenta i końcoworocznej dyrektora),
za wyjątkowe, ba powiem więcej, wybitne osiągi teatralne.
miałam nocha, wybrałam doskonały moment na sikukupę, podczas rady
żeby mnie wzrok przychylnych nie spalił.
o nie!!! tak lekko to nie będzie, niechby tylko kurwamać ktoraś suka sobacza, no!!
nich pędzi bizony i dzikie świnie!
cytując witkacego i dyzmę w jednym.


no oczywiście, że się chwalę ale fcale nienazłość, fcale
po ciężkiej pracy sturbaichsukamalowana, chyba można sięnapawać rezultatami
trzynaście festiwali teatralnych obskoczyłam w ciągu jednego roku!!!!
i z każdego przywlekłam miejsce na pudle za spektakl, poza tym
nagrody publiczności, aktorskie, za reżyserię etc
nigdy w życiu tak nie miałam.
no i raczej na tym poprzestanę. chyba.

Idąc tym tropem w piątek wyjeżdżamy na ... festiwal
hehehe

ps
się pomyliłam w ilości festiwali? e nie zapomniałam tylko o turnieju słowa)),
 więc dla siebie samej wymienię:
09.11- ogólnopolski witkacowski - słupsk- kurdypiełki. FORMA - NAGRODA RÓWNOWAŻNA
10.11- ogólnopolski turniej sztuki słowa - wałcz- wywiedzione ze słowa HANIA-
NAGRODA GAZETKI FESTIWALOWEJ
02.12- ogólnopolska biesiada - horyniec -kurdypiełki.  FORMA- II NAGRODA
03.12- ogólnopolskie łaknąć - goleniów-kurdypiełki. FORMA - WYRÓŻNIENIE
03.12- ogólnopolski okr-etap rejonowy-słupsk- monodram laleczka - NAGRODA
03.12- ogólnopolski czy to jest kochanie -elbląg-monodram laleczka. HANIA KOCHAŃSKA
04.12-powiatowy fetiwal kabaretowy obciach - kobylnica-bereciary 8 OSÓB - I NAGRODA
04.12 - ogólnopolski okr-etap wojewódzki - sopot-monodram laleczka- NAGRODA
05.12 -powiatowy etap niebieskich tarcz-słupsk- ogarnij się. 8 OSÓB - I NAGRODA i NAGRODA AKTORSKA
05.12- ogólnopolski dziatwa-łódz- kocia kołysanka. 8 OSÓB - NAGRODA JURY PROFESJONALNEGO I NAGRODA JURY DZIECIĘCEGO I NAGRODA DLA REZYSERA
06.12- ogólnopolskie spotkania mistrzów teatru-pacanów-kocia kołysanka. 8 OSÓB - NAGRODA AKTORSKA
06.12- ogólnopolski salezjański-szczecin- kurdypiełki. FORMA- I NAGRODA  I NAGRODA FOTOREPORTERÓW
06.12-wojewódzki etap niebieskich tarcz - gdańsk-ogarnij się. 8 OSÓB - I NAGRODA
06.12- ogólnopolska heca-płock - kocia kołysanka. 8 OSÓB - NAGRODA DRUGORZĘDNA.



21 komentarzy:

  1. Oj podoba mi sie ta lista bardzo! Papiery i mnie napawaja obrzydzeniem a fuj!..oraz a fuj!- a propos tych spojrzen zawistnych..trzymaj sie! Buziol!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rób tak dalej a zobaczysz :o) . I my też :o) . Trzymam kciuki :o) .

    OdpowiedzUsuń
  3. Powyższe dotyczyło tylko i wyłącznie PS-a :o) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne, przecież nie mojej ignorancji papierowej oraz tego, ze mam wylane na wszystko)) oraz cieszę się, ze czytasz niezmiennie ...))

      Usuń
  4. normalnie WOOOW;-) co do września to ja akurat lubię, no już tak mam, że lubię jesień...;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciepłą, słoneczna i kolorowa też lubię, zwłaszcza plaże)) puste i ciepłe

      Usuń
  5. nie lubię jesieni, nie lubię szkoły, i nie lubię papierologii.
    A za Twoje osiągnięcia Cię podziwiam - dajesz radość dzieciakom. dzięki Tobie bawią się, uczą, nabierają wiary i pewności siebie, tak potrzebnej w dorosłym życiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli trzy razy NIE))))a z dzieciakami coś jest na rzeczy))

      Usuń
  6. O ja pitolę!
    Normalnie mnie powaliło! I cieszę się,że mogę tu komentować;))
    A hasła moja droga to ja mam opcję zapamiętaj (albo ewentualnie notes, hłe hłe)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. opcja zapamietaj nie ma zastosowania do e-dziennika na zawsze, co miesiąc jest zmiaana hasła a wtedyyyyy ....
      trzeba z łapy wpisać aktualne! pozostaje notesik)))
      o czym z tej radości, że koniec roku ... zapomniałam ;-)

      Usuń
  7. Kurza twarz:) Teatralna... Ty jesteś TEATRALNA na wskroś:)TYLE powodów do dumy i takie osiągi... po czemu Ty nie nosić orderów na piersiach...obydwóch, bo na jednej się nie zmieszczą:)No "szapo bo i olala":)
    mła:)Podziwiam:))
    ps. Stanowczo jesteś za skromna,więc z tymi orderami to ja na serio.Nagrodami mus się chwalić kobieto:)A Ty taka cichociemna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no co ty?)) bez przerwy piszę, do zrzygania o wyjazdach i festiwalach...o tym, ze jestem z Nich, czytaj aktorów, dumna do wypeku))) a na wskroś to się zgadza)))) nawet do imentu
      teatra to moje życia i miłość największa ;-)

      Usuń
    2. Hmmm, a co z Duzym?;-)

      Usuń
    3. Duży nie podlega dyskusji, jest poza wszelką konkurencją))

      Usuń
  8. no ja Ci jednak, tak na wszelki wypadek, pogratuluję :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. To ja może pogratuluję na zapas (i tak wiem, że zdobędziesz wszelkie nagrody, więc później będzie jak znalazł, oraz będę "najpierwsza")i jeszcze trochę, a będę się chwalić wobec i wszem, znajomością z Tobą ;-))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Aqularku, póki co to ja się chwale, zeby Tobie zrobić przyjemność ;-)))))))))))))))))))

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....