wtorek, 4 września 2012

84

znów nie zdążyłam przed północą,
w zasadzie to jedynę co teraz mogę zrobić, to iść spać,
jutro budaaaaaaaaaaaaaaaa
pierwsze lekcje, niespieszne rozglądanie się tu i ówdzie, jakieś pitu pitu
sru tu tu tu i pflredkjgiutyrmmmm bez nadymki, od nadymki są inni.

dzwonili w sprawie Witkacego
czy zagramy w piątek za dwa tygodnie, no nie wiem, nie wiem
wszystko zależy od hanki, czy z Krakowa dojedzie,
a w czwartek próba i pakowanie przed piątkowym wyjazdem.


a na koniec o niemocy pewnej
-oddawaj słój do montowania nalewek, zażądał Duży
- nalewka wiśniowa w nim dochodzi, odrzekłam grzecznie i w moim narzeczu to oznaczyło koniec dyskusji
- no to jakaś paranoja jest, rzecze Duży, mam aronie, wódę, cukier no wszystko mam tylko nie mam
 w czym zrobić

i tak bywa ... rzecze ja.
dobranoc

ps
no i się jednak nie wyśpię się
bo szydłowska, larwa jedna, zajebistą muzę po nocy musi, no musi




21 komentarzy:

  1. To żeś sie urządziła z ta nalewką wiśniową:-)))
    Dla dobrej muzy warto miec oczy na zapalkach;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się urządziłam?? to on ten Duży się urządził))))

      Usuń
  2. no i się nie wyspałam, się, ale mnie książka dopadła, przygwoździła i nie puściła... a rano? o matko;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie RANO!! oto jest problemo))))

      Usuń
    2. że też to rano, zawsze jest tak rano;-)

      Usuń
  3. U nas też była bitwa o Wielkiego Słoja:)Mój Ci on, ale mi go Marencjusz podprowadził na nalewkę.Też wiśniową:)

    A propos niewyspania...to przyznaj lubisz to. Znaczy nie krótko spać, tylko, że się tyle dzieje, że czasu na sen mało:)Wiem, wiem wolałabyś by się trochę inaczej działo.Mniej w robocie, a więcej na artystycznej niwie:)Ale wszak i tak będzie:)

    cierpliwości w obowiązkach życzę:)

    mła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cierpliwości? Ty mi życz abym nie zwariowała, jednak oraz lubię)) lubie)))

      Usuń
  4. i ja jestem w poszukiwaniu wielkiego słoja, bo zamierzam zacząć nalewki robić :)) Aroniową najsampierw

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ikea ma fajne i sa takie duże do ogórków też... zanjdziesz))
      aroniowa mniam nasza ulubiona))

      Usuń
    2. o widzisz :)) pojadę tam niebawem

      Usuń
  5. A jakby nabyć drugi taki wielki słój, co? Byłoby to jakieś rozwiązanie, choć mam podejrzenie, graniczące z pewnością, że wtedy jeden stałby nieużywany. Ot taka przewrotność ludzkiej natury, albo złośliwość losu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mamy drugi ogórowy))) i go właśnie użył he, he

      Usuń
  6. a tego Witkacego to co dokładnie? bom ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurdypiełki - spektakl autorski mojego pomysłu bazujacy na didaskaliach jego dramatów, listach ...

      Usuń
  7. ...Dużemu jaki słój po ogórach zapodaj niech ma i swojo aroniowo...na jesienne wieczerze bedzie , ze palce lizać a w gardzieć lać:)..buźka dziewko!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i tak zrobiłam))) tylko go trzeba było wyparzć trochę, zeby ogórami nie waliło)) oj będzie w gardzioło grzać, będzie a tym czasem se znów naleję tej niedokończonej hehe bo mam nerwy rozstrojone, buźka))))

      Usuń
  8. Ma mam dwa... słoje znaczy, jeden na malinówkie, drugi na żurawinówkie ;o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i my chyba już tego ogórowego na nalewki przeznaczymi, bo ogory w gliniakach i tak robię)))

      Usuń
  9. ...wyjszłam synowi po obuw na chwile.... miało mi to zajć 10 min...wyjszałam z K i synem dla jasności....ale nie powrocilam po 10 min tylko 4 godz....i nie dlatego ze halówek nie ma...so...były zakupione po 5 min...ale spotkalim znajomych i znajomych i z tymi znajomymi do innych znajomych i tak pojszła wisnowka roboty innych znajomych...no i jestem..tadam.....zbaniaczona....i bardzo mi dobrze....tylko któ jutro o 5 wstanie za mnie i kto od 7 bedzie cwiczył z połamańcami..się pytam..no..bo chyba nie ja:)))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Cińska wariatko))))))))))))) ale warto było, nie?))))))))))))))

    t.

    OdpowiedzUsuń
  11. no baaaaaa:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....