środa, 19 grudnia 2012

173

dostałam od DREAMU
i pięknie dziękuję
oraz zupełnie sobie nie radzę ze zmniejszeniem tego orderu ale może nie trzeba, bo to taki ważny order, zielony i w temacie.
Niemniej jest on ostatnim, który przypinam temu blogowi. bez tłumaczeń i bez skruchy.
 po prostu.

a tu anioły u Anuli powieszone i dzwonki i ...łoś))
jeszcze tylko dwa dni,
nauki, imprez, mikołajek, wigilii, prezentów i zakupów
potem można zająć się wreszcie chałupą, w której powoli pojawiają się akcenty świąteczne
i elementy wystroju...tylko najpierw trzeba jeszcze posprzątać ten rozpierdol ogólny.
Dziś wszystko biegiem, biegusiem i na wysokich obrotach.
Zdążyć i nie paść na pysk.
Ostatnio jakby pod górkę i pod prąd. Zmęczenie. Ból i inne przykrości.

ps
obserwuję u siebie zaczątki zespołu tureta
gadam do siebie, wykrzyknąć potrafię to i owo, do siebie... na ulicy
w samochodzie, w zasadzie wszędzie.
bo, że śpiewam głośno to już norma.




21 komentarzy:

  1. Sliczne te chory anielskie z poprzedniego posta, ale jakie by mialy byc, skoro ich tworca rownie skrzydlaty i rozspiewany:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe czy do Ciebie do Ciebie w całości ?? oby, oby...

      Usuń
  2. Należy Ci się Kochana to wyróżnienie, jak mało komu!!!:))
    I gratuluję bardzo!!
    I oby te dwa dni zleciały jakoś, cobyś wreszcie mogła odsapnąć!!
    A jak to mawia moja Mama: "jak człowiek chce z kimś inteligentnym porozmawiać, to gada sam ze sobą";)) więc wszystko w normie;))
    Buziole*)

    OdpowiedzUsuń
  3. ...mogę przyjść na korki?, bo gdzie jak nie do Ciebie...Brawo naj naj proszę pani:))..... ....a dyndaki-prawda, że cudnie one u mnie ...???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no cudne one u Ciebie))) dlatego pokazałam, pomysł przedni

      Usuń
  4. a ja też pozawieszałam dziś przepiękne aniołki z gliny, dzwoneczki i łosie dwa :)))) pod lampą, w jadalni między gałązkami jemioły.... pięknie tam wyglądają. Mikołaj mi przysłał...
    Muszę im zrobić zdjęcie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już przydreptał, no to brawo dla niego jednak))

      Usuń
    2. podziękowałam mu w mailu, ale Ty chyba rzadko tam zagladasz? :))))

      Usuń
    3. ostatnio tak, w ogóle raz na dobę-rano lub późnym wieczorem, w łikend wcale((((
      no nie mam czasu, no...

      t.

      Usuń
  5. Obejrzałam dopiero teraz, bo wcześniej trudno o chwile ciszy - zresztą Grześ zasnął przy pierwszej części...
    ...trwam w zachwycie!!!!!Brawo dla Was wszystkich...
    ...mogę Cię ukochać?

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczę, powiadasz, że posiadasz początki zespołu tureta? Pociesz się w takim razie, że ja chyba też je mam, ale mam to w poważaniu, o!
    Oraz gratulacje, się wyróżnienie należało!

    OdpowiedzUsuń
  7. te zespół Tourette'a...
    Nie zwalaj na chorobę neurologiczną tylko rzucaj mięsem jeśli tego potrzebujesz, bo tak i już :)Jak ja czasami lubię sobie pokląć i pomamlać w podwórkowej łacinie pod nosem. Od razu trochę pary i złych emocji z człeka schodzi:)

    ps. Wyróżnienia gratuluję raz wtóry:)Też bym Ci takie dała:)Bo uczysz jak żyć z pasją:)

    OdpowiedzUsuń
  8. no od razu mi lepiej))))

    t.

    OdpowiedzUsuń
  9. nawet jak człowiek pada na pysk, to cholera święta cieszą, dla samych tych janiołów, choinek, bombek, trąbek, pierniczków, serniczków itd....;-) i nawet jak się człowiek nawpiernicza a później marudzi o diecie, to tak ma być;-) oooooooo

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....