piątek, 20 września 2024

Czyżby A. Dupa znów wystawiona??

[się mi uzbierało troszeczkę]

Zawsze mówiłam, że ameryka to jest głównie morowe powietrze, bo coś się dzieje chujowego z polonią.  Najpierw słyszę o poparciu dla pisdzielców, potem uznaniu dla pajaca z pałaca, z cyklu swój swojego zawsze podtrzyma na duchu, a teraz ten włajaż do amerykańskiej częstochowy(japierdole)  i spotkanie z pomarańczowym idiotą z tupecikiem. a także fakt, że  podobno amerykańska polonia stoi murem za trumpem w nadchodzących wyborach. No jakby nieco kumam, że KOBIETA o imieniu Kamala a nie Maryja,  w dodatku czarnawa, bezdzietna, o liberalnych poglądach w ich katolickiej pale się nie mieszczą. i na tym polega problem. 

[a niby taki postępowy kraj, wyznaczający trendy, a prostackich  debili wchuj,  w dodatku oczadziałych katolicką ideologią]

No to  jest szejm on polonia, no monumentalny WSTYD. jak tam pojadę w życiu się nie przyznam, że jestę z polski. będę gadać po szwedzku.

oraz jestem za odebraniem tym cudakom praw decydowania o moim kraju. a siedźcie w tej amerykańskiej dziczy i se tam decydujcie.

ALE ALE co ja czytam,  jakby znów prawicowa dupa został wystawiony i pojedzie ale się nie spotka, bo pomarańczowy z tupetem odwołał występy w amerykańskiej częstochowie

 :-P ... czyli anżeju prestiżu nie będzie. tylko wycieczka po głosy, bo w kraju tutejszym na żadne głosy już liczyć nie możesz.

*

Wracam we wtorek z teatru po nocy i na wiadukcie, najwyżej położonym miejscu mojej trasy do domu,  mnie zatchnęło, od widoku wielkiego pomarańczowego księżyca. i uświadomiłam sobie także, że jeszcze nie zobaczyliśmy filmu, który wisi sobie spokojnie na platformie i ... macha.



*

 Tym razem nie wnikam, nie wchodzę w szczegóły, tym razem nie oglądam i nie przeżywam, nie ryczę, nie myślę.

Wszystko się kończy, znika i ma kres. Lepszy, gorszy. Spektakularny. 

lub całkiem po cichutku.

Od poniedziałku nie mam czasu. Przekierowuje myśli na inne tory, programuje łeb , wyrównuje poziom oleju na spacerach. Od dziś czasu mam więcej ale też już wszystko zaplanowane. i muszę dbać nade wszystko o swój dobrostan. taka sytuacja. 

Naczelnik zaczął jeździć na bursztyn. 

Ogarniam pola, łąki haszcze, ogród i stęskniona zobaczyłam mój ulubiony film: Gdzie jesteś Bernadett?

Szukam kina, w którym mogę zobaczyć  "Bulion i inne namiętności" bardzo uwielbiam filmy o gotowaniu, jakoś tak się składa. No i trzeba mi do kina na " LEE. Na własne oczy ... ale nie wiem czy akurat teraz. 

pogodowo jest cudofnie i mam zamiar korzystać do samego końca...

**

i taka malutka docineczka, bo mogłabym dosadniej, a ostatnio nie tykam tych śmierdzących tematów. nie odwiedzam zafajdanych progów:

Pisdzielcy mówicie o rządzie, myślicie o sobie... 

[ klasycznie skręca towarzystwo, że w przy kolejnym ludzkim nieszczęściu już kasy trzepać nie mogą. Tak jak przy covidzie i wojnie w Ukrainie. ]Może państwo zapomniało o maseczkach, respiratorach, ministrze zdrowia bohaterze złodzieju kanalii...to przypominam.

I ciekawam bardzo w jakiej kwocie i w jakiej formie poszła pomoc od kaczyńskich, błaszczaków, rydzyków. I pajaców.

i jusz.

ps

dziś wywalam ogórki z donic...już plamy większe od liści. oraz nieszczęsną cukinie, która UWAGA nie miała ani jednego warzywa ??? chujwie dlaczego. 

2 komentarze:

  1. No wlasnie, cos Cie ostatnio jakby mniej, nawet sie zastanawialam, czys zdrowa. Ja tez mam zamiar wykorzystac piekna pogode, to babie lato, bo od poniedzialku zapowiadaja u nas deszcze przez caly nastepny tydzien. Kolano opatule kondomem stabilizujacym, a jak mi nie pomoze, to od poniedzialku moge zaczac sie leczyc. Ja nawet nie mam czasu na ogladanie filmow, ciegle gdzies latam, zajeta jestem po kokarde i nie mialabym nic przeciwko temu, zebym rowniez po kokarde byla zarobiona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przygotowuje sie Aniu psychicznie i fizycznie do operacji. Czwarte podejście...i roboty w pipi, bo mnie nie będzie dość długo. Dlatego staram się wycofać ze stersogennych okoliczności. unormować ciśnienie. wyciszyć.
      Aniu z tym kolanem to Ty jednak ostrożnie postępuj bo wiesz lubi sie paprać miesiącami. Zdrówka bo ono w efekcie najważniejsze.

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....