niedziela, 26 maja 2024

Kfiatki dla matki.

Wczoraj w samo południe i w pełnym słońcu a nawet pod słońce na przeddomiu z rozbuchanym różanecznikiem i łubinem. 



A dziś widocznie inna aura od rana, burzyska się kręcą wokół, jak nawiedzone. i walą solidnie gdzieś nad morzem a u nas zaledwie pokapuje.

W ogrodzie dominują, fiolety i róże.





Moim najukochańszym kfiatkiem jest piwonia właśnie i szkoda i żal, że kwitnie tak krótko i jest to chyba jedyny kwiat, który zrywam do wazonu, żeby zapach był ze mną cały czas...

Powoli rozwija się róża czerwona pnąca przy tarasie i za chwilę będzie cudownie pachnąco i wyglądająco. kiedyś nie lubiłam róż. Teraz je uwielbiam. i doceniam ich piękno i zapach o poranku.

Dobrych wiatrów Wam dziś i Zawsze matki, żony, kochanki ...

do Matkijadwigi zapraszam :-) dla której to szykujemy jakiegoś fajnego badyla do wkopania na działce.

30 komentarzy:

  1. Noż jak pięknie u Ciebie, lubię przestrzeń własnie taką trochę nieuladzoną z kolorowymi plamami kwiatów która mi się kojarzy z wiejskimi ogrodami, gdzie peonie, łubiny, u mnie jeszcze ostrózki i malwy, gdzie życie się toczy owadzie,a jeżykowe nóżki wystawają z ciemnych zakamarków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och jak pięknie napisane 😃😘 no wies to jest to i ogród wiejski. Mam ostrożki i malwy ale w skrzyniach. Pod płotem i pod chałupa mi się malwy z wiejska podobają I miałam ale przyszła jakaś zarazą i padły. Poza tym one chyba dwuletnie są. Brakuje mi jeżówki.
      Usciskuje

      Usuń
  2. Jest mi smutno, zazdroszczę Ci morza, domu i ogrodu, chce mi się płakać, niech mnie ktoś zabije.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znów byłaś w spamie.
      I co ja ci mam napisać?Że jesteś przepracowaną, bo jestes zatyrana jak cholera. że czasem wszystko jest chujowe. ...

      Usuń
    2. Wszystko przed Tobą 😘😘😘😘😘

      Usuń
  3. Piwonie sa piekne! Piekna jest ich nazwa bo przywoluje wiele skojarzen bardzo roznych kierunkow. Ogrod kwitnacy to najfajniejsze miejsce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie przywołuje obrazy z dzieciństwa z ogrodu ciotki Henryki i babki Zofii. Wiosnę i wakacje. Szkoda tylko że roboty wpip w ogrodzie I to naokraglo.

      Usuń
  4. Wiejski ogród na wsi to wcale nie jest oczywistość raczej zaskoczenie. Iglaki, trawka przycięta, z kwiatów: surfinie albo pelargonie w doniczkach takie widoki oglądam, kiedy jeżdżę rowerem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to prawda najprawdziwsza. Ale wokół mnie raczej wiejskie klimaty w ogrodach. To przeprowadzone mieszczuchy narzucają styl, poza tym według niektórych wieśniaków taki Look jest uważany za porządek i nowoczesność. W domu i zagrodzie.

      Usuń
  5. A ja poslalam Ci maly upominek na msg.
    Piwonie tez kocham miloscia wielka, ale wachac je moge jedynie u znajomych w ogrodkach. Twoj ogrod zaprasza do takiego totalnego czilautu, wszystko jedno, w hamaku czy lubinach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja polubiłam ale nie chce mi się otworzyć na razie😅 se zobacze potem. Ogród jest głównie po to żeby w nim leżeć i wąchać i słuchać ptaków i bawić się z psem pal8c ognisko i pić wino z przyjaciółmi 😃

      Usuń
    2. No nie wiem, dlaczego sie nie daje, u mnie widac bezproblemowo.

      Usuń
    3. Otworzyło się jeee cudne

      Usuń
  6. A ja za piwoniami nie.przepadam. Z daleka jednakże mogę popodziwiac:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jakie kfiatki przepadasz

      Usuń
    2. Goździki w każdym kolorze!

      Usuń
    3. o rany Repo, komunistyczne gwoździki?! serio?
      jest tyle przepięknych kwiatków na świecie...i w formie i w kolorze i w przepychu i zapachu. no na prawdę wstydz się wstydz.

      Usuń
  7. Ja dzisiaj z okazji, że się dziecko napatoczyło w temacie życzeń zrobiłam jej seminarium na okoliczność grzebania pazurem w piachu, zamiast korzystania z talentów, co podsumowała tekstem ‚no wiedziałam, że mam zaje*istą matkę’😂
    W kwestii wyjazdu, będzie pięknie, bawcie się najlepiej, a w kwestii MatkiJ, bo tam nie mogę komentować, nie zazdraszczam konieczności, bo Ted dzisiaj też dzwonił z bólem istnienia, a mnie ciśnienie do 160 wypier… 😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spakowanam prawie do końca ...a to najważniejsze, gdyż okrutnie nie lubię się pakować, uch. prania zrobione itepe, chałupa ogarnięta. dwa dni z życiorysu ;-)
      EMDZI nadciąga jutro. Ted ma podobnie. więc zrozum pełen, aż nadto.
      Będzie pięknie Dreamu :-) i dziekuje

      Usuń
    2. ach w kwestii zasadniczej, to Młoda wie od zawsze, ze ma zajebista matkę :-D

      Usuń
  8. odmowa uprawnień chlip chlip chlip ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaraz to zmienimy tylko podaj mi proszę maila Klarko

      Usuń
    2. Ja też bardzo proszę o dostęp do Matki Jadwigi. Już miałam obiecany, tylko twojego maila w żaden sposób znaleźć nie mogę 😔 Więc tą drogą swój zapodaję: marbee57@gmail.com

      Usuń
    3. dziefczęta zaproszenia poszły :-)

      Usuń
  9. Przepiękne miejsce ten twój ogród :)!!!
    Też bym tam chętnie posiedziała, powąchała, ponawdychała się wszystkich ogrodowych zapachów.
    Wcale się nie dziwię, że tak Ci tam dobrze.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uściski.
      dobrze ale i nosi mnie i nigdy nie jestem do końca usatysfakcjonowana. jakoś tak mam. musze nad tym popracować...

      Usuń
  10. Och kocham piwonie, wszystkiego naj naj :)

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....