czwartek, 9 czerwca 2016

1-027.o wszystikm, co jest i nie jest.

Tak mnie wbiło w pracę, że się zapomniałam o całej reszcie. maj mi uciekł.
Maj mnie zmordował, a teraz morduje czerwiec i doprawdy jeszcze bardziej mnie zmorduje lipiec-sierpień.
pisanie o wakacjach w moim przypadku jest meganietaktem.
Zamknęłam się na cały ten bogonarodowy zgiełk i bełkot, aż tu nagle słyszę, że
podobno  rodło będzie naszym znakiem narodowym hmmmmm
 ***
Wstaję rano, siadam do kompa, wychodzę do pracy, zostaję po godzinach przygotowując gry terenowe, spektakle, festyny, wracam z pracy kontynuuję kompa,
 czyli edziennik, artykuły do prasy, wrzuty na stronę i na fejsa, prowadzę korespondencję.
Czasami zalegam przed tele, bo mój ulubiony serial gra o tron...
książki natenczas odstawione, bo nie jestem w stanie czytać w takim zapierdolu...
...
o tym jak można żyć i nie żyć świadomie. tu wypisuję. przecież.
Poza tym odparzyłam sobie stopy nowymi różowymi klapkami  w te upały
i dziś po pracy wreszcie pospałam, żeby odespać. troszeczkę(napisałam wczoraj).
w dupiemam jakies euro.
Matkajadwiga ogarnia ogród, domu, pranie, prasowanie ... słowem wszystko ogarnia.
a ja mogę od rana do nocy pracować. i obiecuję sobie, że to ostatni raz. tak jest.
***
OBIECUJĘ
Obiecuję sobie przemeblowanie w głowie i w dupie.
Sztuka, którą uprawiam jest ulotna i paląc toiowo nocą ciemną z pewnym zdolnym aktorem
 i reżyserem utyskiwaliśmy na te przypadłość. Sztuka którą uprawiam jest ulotna i gównowarta
 w efekcie. nikt nie pamięta, nikt nie szanuje i nikt nie docenia, zaraz po tym jak gasną światła rampy.
Dopóki są sukcesy, to jest jakiś szum.  jakaś łacha rodzicielska, że owszem niech chodzi.
niech działa...niech. no więc koniec z tą łachą ...
Nie ma szacunku dla ludzi idei.




17 komentarzy:

  1. No nie ma. Ja przestałam być człowiekiem idei czas jakiś temu. Zostałam wrednym kapitalistą, a to oznacza zero edzienników, zero dupolizusostwa, zero tańca wokół roszczeniowych coraz bardziej rodziców. Mój zawód, choć nie sztuka, też ulotny mocno jest, gdyż wiedza przekazana w pocie czoła, przelatuje przez łepetyny Orłów, i tylko czasem z Anglii przychodzi info 'bez Was bym tu zginęła marnie'. A Euro mam bardziej niż w dupie.. i pompowanie balona mnie wpienia do wyrzygu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja jestem człowiekiem idei i prawie kapitalistą))) znaczy tram a nie mam z tego kasy ))) znaczy jestem kretynem...
      a rodzice, no cóż pisałam wielokrotnie o rodzicach, tu mam pełen wyrzyg... i mnie się odechciewa.

      Usuń
  2. Szanować ideę mogą tylko inni ludzie idei. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i oby więcej tych ludzi oby więcej...tylko nie fanatyków i wyznawców popierdolonych ideologii...bo jest i takie ryzyko, jak powszechnie wiadomo.

      Usuń
  3. :-) mnie się nawet podobało być idealistką. Dopóki proza życia nie wystawiła mi rachunku do zapłacenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hy hy :)) pamietam jak to latwo bylo zyc idealami, jak sie jeszcze nie mialo wlasnego mieszkania ani dziecka :)

      Usuń
    2. boże jakie Wy straszne rzeczy piszecie kobiety .. trzeba być przyzwoitym i pełnym dobra i ...dostawac po dupie na tę okoliczność? bo sami sobie robimy te gówno!!!!
      ludzie ludziom.

      Usuń
  4. i tak podziw przy tm zdziczeniu i schamieniu społeczeństwa, że wysyłają na te zajęcia
    ja również odcinam się od niusów, bo qrfa nie mam siły !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się kochana nie odcinam, ja nie mam siły i czasu i jakoś tak słuch mi sie spierdolił, bo nie słysze, czy co??
      i tu sprawdzam starą zasadę, ze jeśli ludzie są zaorani robotą, to nie spiskują....
      ALE TO NIE ZNACZY, ŻE SĄ ŚLEPI I GŁUSI I STRACA PAMIEĆ

      Usuń
  5. Ale mimo to, mysle ze napewno sie znajdzie taki jeden z drugim, albo i trzecim, co docenia Twoja prace. A nawet po latach, po laaaaatach, jak juz bedzie calkiem duzy, bedzie siedzial gdzies tam i wspominal jak to fajnie bylo na zajeciach z t. i ze mu jednak troche oczy bardziej otworzylo albo w czyms tam pomoglo.
    Tak se mysle. Wiec nie taka znowu ulotna ta Twoja praca, cos zostanie im w glowach.

    A njusy - uuuh. nie mam zdrowia do njusów. Za bardzo cenie sobie moja homeostaze (psychiczna) jak to zgrabnie ujela Kaczka.

    Trzym sie. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no się znajdzie ale ..z dawnych lat, kiedy to ludzie inne byli a teraz panie brak zasad, idei i szacunku, kurwa!!

      t.

      Usuń
  6. Jestem bardzo ciekawa przemeblowania dupnego, wiec mam prosbe, zebys porobila zdjecia PRZED-PO. Glowe mozesz sobie darowac. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no pani ty to jesteś )))))))))))))))))))

      t.

      Usuń
    2. ale to musisz wtedy na wejsciu do bloga ustawic bramke, ze wiesz, "Ostrzeżenie dotyczące zawartości" itd. :)

      Usuń
    3. znaczy imputujesz, że dupa moja jakaś be i fuj jest?? znaczy?

      Usuń
  7. Ale Cię trzyma! Ten remont domowy, to dobry czas na remont w głowie. Trzymaj się T! Jeszcze chwila.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze powiedziane )))) Ty tez się trzymaj ))

      t.

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....