niedziela, 30 kwietnia 2017

taka impreza, że gacie spadają

o jakimż, że trzeba być idiotą, aby na taką imprezę wziąć prace alumnów
o.
 oraz już nie mogę. po położeniu się (kolejny raz) za późno, tym razem po czwartej,
no świtało jak nic!! mam kryzys. Pragnę wstawić tu film ale nie umiem.
a nie potrafię opisać atmosfery wieczorów spędzanych na imprezach towarzyszących,
Co się tu dzieje ? heloł 
 słów mi braknie. nie jestem dość dobra więc poczekam, aż się nauczę, aż mi ktoś podpowie
jak wstawić dokumentację filmową.
Czasami myślę, że tylko tu w Goleniowie jestem szczęśliwa teatralnie oraz w Szamocinie...
i widzę to szczęście u moich aktorek.

to tyle z linii frontu.
cdn.

7 komentarzy:

  1. Wrzuc film na youtube, stamtad latwiej wrzucic na bloggera. Jak bedziesz miala z tym klopoty, ciocia dobra rada jest do dyspozycji. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak blisko jesteś!!! A ja kuźwa nie mam samochodu 😑 Kanał na yt załóż, zamknięty i udostępniają tu tylko to, co chcesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze .
      no to już standard Dreamu ...co roku jestem w Goleniowie o tej porze )))
      no ale może kiedyś...

      Usuń
  3. No właśnie z youtobe, to tylko udostępniasz i się pokazuje na blogu, więc działaj, bo ciekawa jestem :) kisses

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....