poniedziałek, 4 maja 2015

846/4052015. wstaje i matura


znów spać nie mogę..
wyrzuty sumienia mnie obudziły wraz z lejącym deszczem
zapomniałam pledu i kilku polarów pod daszek powiesić prawie już wysuszonych.
No to zapierdalałam o 6 w ulewie, z bosymi nogami, żeby te pledy przewieszać.
A gil mi się wydłużył z tej okazji, choć wyraźnie czuję, że cieplej dziś i nawet na noc
zostawiłam na tarasie pelargonie i drzewko szczęścia.
Nie szkodzi, że wstałam za wcześnie i że się nie wyspałam
popiszę, poćwiczę, poczytam przed pracą ...oglądnę zaraz
nowo nagrany odcinek Gry o tron, poukładam te puzzle do piątku.
A tydzień interesujący.
Najpierw matura u moich studentów... nie wierzę, że już znowu matura ??
Ta matura będzie pierwszą poważną/ no poważniejszą nieco
po wielu latach robienia sobie jaj z matury, zwłaszcza z polskiego. 
Potem ci nieszczęśni maturzyści oblewają studia, nawet te najłatwiejsze, bo egzaminy
na pierwszej sesji są dla nich nie do przejścia... nie nauczeni ani myśleć samodzielnie ani ani

Potem się okazuje, że synusia ze studiów wylali z hukiem a synuś się ze wstydu
miesiącami nie odzywał, bo na kasie w biedrze robi od czasu jakiegoś, zamiast
myśleć o absolucie hehehe o buchacha tak to bywa z dzieciarami.
 I dlatego przestrzegam mamuśki napierdalające na cudze dzieci a o własnych,
tylko w superlatywach, że najpiękniejsze, najmądrzejsze, najfajniejsze ble ble ble
bo się można wielokrotnie na śmieszność wystawić, nawet nie wiadomo kiedy.
Take to życie SPRAWIEDLIWE.
Mam też  w tym tygodniu pokaz teatralny i festiwal z małymi.
a spektakl jakby nie do końca gotowy jest hmmm





10 komentarzy:

  1. No matura matura u mnie w domu też hmmm maturalnie :) Pozdrawiam i chyba cieplej będzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj to Ci nie zazdroszczę Desper, trzymam kciuki ))
      oraz cieplej ale leje ...

      Usuń
    2. NIe dziękuję żeby nie zapeszyć, ale trzymaj trzymaj :)

      Usuń
    3. no trzymam trzymam )))

      Usuń
  2. tutejszemu strażakowi życzę wszystkiego najlepszego z powodu ich święta
    każdy strażak to porządny facet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda )))) i dziękuję w imieniu strażaka

      Usuń
  3. Jestes niemozliwa- dopiero co chorowalas a tu na bosaka i w ulewie???? Skaranie boskie z ta Teatralna!!;-)
    Ameli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no teraz to mi dopiero w klatce rzęzi po tej ulewie i w nosie kręci, kicham, prycham i smarkam do kompletu. Także skaranie...

      Usuń
  4. Teatr, Ty się uspokuj, wylecz, wykuruj, bo lato gilem przywitasz ;*

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....