czwartek, 7 maja 2015

848/07052015 fiesta trwa ...


no to świętujemy dalej...
wygraliśmy ten etap rejonowy z grupą teatralną "8 osób" i idziemy dalej do Gdańska
na etap wojewódzki. hmmmmm w czerwcu !
i ja nie wiem czy się cieszyć, czy płakać, że mi się terminy festiwali nałożą jak nic
z "Formą" już mamy dwa festiwale ogólnopolskie, warsztaty i granie na zaproszenie
a wszystko w czerwcu no i nie mam gdzie wcisnąć tego wyjazdu z małymi...
a znowu nie mogę im tego zrobić i nie pojechać, bo tacy są szczęśliwi.
boże czegoś mnie pokarał takimi wyborami ??
 dolo moja dolo i ciesze się i płacze... se śpiewam.


14 komentarzy:

  1. Hmm, moze jakos sie wszystko pomiesci...oby I tego Tobie/Wam zycze!
    I Gratulacje juz kolejne!!! I na zas...***Ameli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ameli ))))) jestem osłabiona ... hiperwentyluje ...

      Usuń
  2. a ja tak z innej beczki, ale jakby w temacie, co się dalej okaże... :)
    dzwonię do klienta, a tu w słuchawce Jarzębinki i "Koko, koko, euro spoko.." więc, trawestując słowa przeboju owego: "Koko, koko, będzie spoko" za co kciuki trzymam ... :))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będzie albo nie będzie ;)
      ale nadzieje trza mieć, że będzie ... już mi przykro i już się skręcam na samą myśl o czerwcu...

      Usuń
  3. Brawooooooooo! Brawo!!!!!!!!! Teraz tylko sklonować się i będzie dobrze! Hi, hi, hi....
    Bo u nas już tak jest, jak się coś dzieje to na wszystkich płaszczyznach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za podpowiedz ))) sklonowanie dobra rzecz )))))

      Usuń
  4. GRATULUJĘ i wierzę w Ciebie ...wymyślisz jak to pogodzić na bank ...może nie od razu ,ale NA PEWNO :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam z tym problem, z tą wiarą )))) nie lubię jak się komplikuje...

      Usuń
  5. A płacz i ciesz się, u kobiet łzy i śmiech w jednym worku noszone są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a widzisz Desper to jest dopiero sztuka tak emocje wymieszać i wyciagać raz jedne raz drugie a czasami razem, czego Wam brakuje co tu dużo gadać )))))

      Usuń
  6. Od nadmiaru głowa nie boli :) Ściskam mocno i gratuluję Pani Reżyser :)
    B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mnie właśnie boli, właśnie ...
      dziękuje Beatrycze )))

      Usuń
  7. Cieszę się ogromnie, gratuluję, i no cóż, dasz radę, bo kto jak nie Ty :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no pod groźbą sklonowania jedynie ))))))
      dziękuje serdecznie Alutka

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....