wtorek, 8 września 2015

900 !!!

łał dziewinset,      łał
za sto dni będzie tysięczny post.

no i ruszyła maszyna z impetem, że ihachaha.
 ... ale też widzę u siebie progres
nie mam spinki w dupie i dobrze śpię. oraz jem owsiankę na śniadanie
i zażywam spacerów z Erną. choćbyniewiemco.

oraz oświadczam, że  jestem zdrowa, owszem
doskwiera mi geniusz czasami ale w zasadzie jestem zdrowa,
 w zasadzie ... z lekkim odchyłem w kierunku kilku fobii ...
No co to jest w porównaniu z dziesięcioma ciążami ... po których
uwaga uwaga! popuszczają przy kichnięciu     ekhm co za przykrość.

Istnieją bowiem panienki, które uznają tylko własne niedomagania za poważne,
wręcz śmiertelnie poważne, serio serio
z wszystkich innych szydząc:

tylko moje żylaki są prawdziwe, jedyne, niepowtarzalne i poważne
tylko  tylko tylko 
wszyscyście hipohondrycy
ycy ycy 

ucha uha ha
alem złośliwa.

tymczasem zdrowia życzę.
a niektórym nawet bardzo, choć wiem, że to ze zdrowiem nie ma nic wspólnego,
 tylko z podłym charakterem bardziej.






4 komentarze:

  1. ooo, wychodzi na to, biorąc pod uwagę Twoje objawy chorobowe, że w takim razie ja też jakby zdrowa... tylko ostatnio jakoś, mi tych uderzeń geniuszu(a?) brakuje ... :)))))
    gratulacje z okazji 900-setki!!!! ... :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ))) senkju ))))
      ależ genialnie szydełkujesz kochana, nie bądź taka skromna ))

      Usuń
  2. A ja mam ostatnio gdzieś tych, z bólem dupy i tych, co chorsi od reszty i ciepiący za większą ilość milionów. Szczerze mówiąc najbardziej z braku czasu, ale to mi bardzo dobrze robi, na całokształt, oraz tym razem to ja wqoorwiam. Haha!

    OdpowiedzUsuń
  3. no tak, aleee masz powody ))) dbaj o siebie kobietko. zdrowiej

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....