niedziela, 6 września 2015

899. o spotkaniach.

Spotkaliśmy się nad rozszalałym wiatrem i deszczem morzem w Ustce,
opustoszałej i uroczej o tej porze.
nie widzieliśmy się dwa lata od pierwszego spotkania.
bo tak czasami w życiu się układa niepomyślnie.
Byli tacy sami jak ich zapamiętałam.
Zafundowali mi dwudniowy bieg z przeszkodami, specjalnie !!!
jak się okazało, żebym się nie stresowała ich przyjazdem, tymczasem
stało się odwrotnie ))))) żeby mi to było ostatni raz Paniusiu !!!
 Spotkania z Nimi są przyjemnością wielką
i dają poczucie prawdziwych ludzkich więzi. co rzadkie dziś.
Spotkać dobrych ludzi, otwartych, serdecznych i bezinteresownych to gift.

***
dziś powiało jesienią po całości
leje równo symetrycznie i konsekwentnie od samego rana
deszczownica się przelała po wielokroć, znów następuje zbiór wody we wszystkie możliwe gary.
W Trójce kydryński, liszboa, portugesa i  fadoa..
a niechby i nawet liszboa, czy zimny i wietrzny ocean teraz, zamiast tu.
W chałupie ciąg dalszy pakowania kartonów.




9 komentarzy:

  1. zero przejścia ...od razu po łbie wiatrem i deszczem ....a gdzie czas na aklimatyzację ???? a ja fociłam w takich warunkach ...ale ja to ja ....modelki miały przechlapane !!!!! buziole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to zapewne efekty zaraz na blogu zobaczę )))
      pędzę ...

      Usuń
    2. no czekam i czekam ...i już se myślę ,że lipę odwaliłam ,bo się wolisz nie odezwać na temat :))))))))) a ja chcem znać twoje zdanie !!!! przybyj więc ...chwalenie nieobowiązkowe :)))))

      Usuń
  2. Jesień jest piękna. Wreszcie czuję się człowiekiem, a nie zewłokiem ludzkim kąpiącym się we własnym pocie. Wiatru nadmorskiego obrzydliwie zazdroszczę! Miłych ludzi też.:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. matko Pieprzu ale dlaczego akurat wiatruuuuu ???

      Usuń
  3. Wieje i zatoka boli oraz antybiotyk. Muszę szybko zdrowieć, bo nie ma czasu. Zapinam ostatnie guziki, pracy, imprezy, diety i treningów. Galop zacznie się w chwili, kiedy po imprezie będę najbardziej potrzebowała odpoczynku. Czy to już było lato?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale kiedy my właśnie dwa dni wcześniej postanowiliśmy pojechać nad morze :))) Ustka wypadła ot tak, spontanicznie :))
    A z Tobą nawet deszcz wyglądał kolorowo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. )))) miliście kochani oj miliście ))) dla ludzi ))) cmok cmok

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....