niedziela, 11 października 2015

922.państwa narodowe VON !!!

niedziela egen?? jak to możliwe.
 ....no nie wierzę ...

wczorajsze Drugie śniadanie Mistrzów skłoniło mnie do refleksji
nieciekawej raczej, otóż popadłam w działania sprzeczne i traktuje to jako objaw jednostki chorobowej(nie wiem jak to fachowo określić).
Z jednej strony jestem w opozycji do państw narodowych
(narody, narody po diabła narody ? - pytał Kaczmarski), z drugiej strony
robię jakby bogonarodową imprę z okazji 11 listopada !?
hmmmm może zrobić niebogonarodową tym razem?
ale pokazać patriotyzm oczami dziecka, młodzieży??
ciężka sprawa. 

ps
kwiatki mi zmarzły i zdechły nocy przedubiegłej, taki czas. 
zdenerwowałam się, bo miałam zamiar przechować begonie giganta przez zimę.
ale nic z tego, panienka pozwoliła sobie zamarznąć i oklapnąć definitywnie.
Teraz zwisa smętnie z donicy, no to se pozwisa, gdyż dziś akurat okna myjemy.
Domowa zielenina wylądowała w kominkowym i się przepycha na podłodze.
Taras opustoszał prawie. Nagle tak się zimno zrobiło z mrozami po nocach,
i to bez ostrzeżenia. małe koralikowe pomidorki i maliny też pozamarzały. buuuu
I jakby było mało tych dni ciężkich i nocy
to
Matkajadwiga przybywa na okoliczność naszego wyjazdu.

ps
Naczelnik wpisuje sie w najbardziej niechlubne tradycje wiejskie
znaczy dziś od rana w mundurze galowym stoi w kościele !!!
a potem pewnie się zadekują w remizie ....
i myśli, że jak nie wziął telefonu, to go nie znajdę
gamoń.

ps
jakieś świry nawiały z polskiego więzienia, przepiłowali kratki i ziuuuuuu
no to ładne być może tylko w filmach amerykańskich.

2 komentarze:

  1. ano nawiały :)) ale na szczęście oszusty ,a nie mordercy albo i pedofile ....
    czyli ,że NACZELNIK PRAKTYKUJĄCY JEST ?:)))))))))))))))))
    czyli ,że obieśmy przez mrozy zaskoczone ???? u mnie hortensja padła ........a taka miała być cudna przed oknem rosnąć miała ............może odbiją wiosenką i twoja begonia i moja hortensja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naczelnik jest służbowo na tych imprezach kościołowych ))))))))))))))))
      a begonia już ma pozamiatane (((( natomiast twoja hortensja owszem może odbić, czego życzę ))))

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....