sobota, 21 listopada 2015

975. szkoda energii na energę ...

a wczoraj

wyprałam czarne ciuchy z chusteczką do nosa, ręcznikiem papierowym
chrysteee potem kompulsywnie płukałam i suszyłam płukałam i suszyłam
ale uparta chustka tkwi na praniu czas całyyy i co ja mam ....
dziś znów upiere. może się odczepi.
no nie wiem co się dzieje?? ze mną??

zimnica nadciąga nieubłaganie.
będziemy przewijać, zawijać róże i różaneczniki i hortensje
okopcowane uprzednio.
i wymieniać opony.
dziś.

święta się zamierząją zbliżać
postanowiłam zaproponować cudzej progeniturze wydzierganie
kalendarzy adwentowych na zajęciach plastycznych. nieobowiązkowo.
Ja sama w tym roku tylko wieniec adwentowy postawię.

przed chwilą Naczelnik zapodał informację bezcenną
mianowicie, że panowie kabel elektryczny ciągną(się wyraził dokładnie)
od sąsiada i on idzie zapytać panów, czy prąd będą łaskawie wyłączać??

nożżż kurwa zapytaj KIEDY FAKTURĘ ZA PRĄD PRZYŚLĄ
OD CZERWCA NIE MA
ORAZ czy zamierzali poinformować nas o wyłączeniu prądu??

a mówi się o arogancji władzy.

ta firma czyli ENERGA to największy sukinsyn na rynku
żeby nie powiedzieć skurwysyn - oszust.
dyrektorzy kierownicy zarabiają po dzieści tysi na miesiąc,
ceny rosną, klient odcięty - żadnych punktów możliwości zrobienia awantury.
możesz se dzwonić do usranej. uprzejma paniena coś pierdoli od rzeczy....

co to za państwo, które pozwala tak traktować obywatela, się pytam się?
poza tym za moje pieniądze funduje się utrzymanie kubów sportowych!!

procedury procedury ... umowy ...
a co ja zrobię jak mi przyślą fakturę na kilka tysięcy ??


ps
a matkajadwiga to tak






9 komentarzy:

  1. No przyślą - cudów nie ma. Może poszukaj po forach jak inni radzą sobie z brakiem faktur z Energi. Żeby się nie okazało, że następne odcięcie prądu będzie nie z powodu ciągnięcia kabla do sąsiada, ale z powodu niezapłaconych rachunków, które ... nie przyszły.
    A pytanie "co to za państwo....?" ... śmieszne jest. Nie chciałaś tak do śmiechu napisać? To Ci wyszło mimochodem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie chciałam, napisałam z bezsilności... pytam poważnie. Nie dziwię się uchodźcom, że nie chcą tu mieszkać.... sama mam dość.
      Jedna władza mówi radźcie sobie sami z tą wolnością, druga rozlicza politycznie i interesuje ją tylko sprawa samolotu... trzecia przylezie sprzątać po drugiej i tak wkoło Macieja ...a rachunki hmmmm ludzie mają podobne problemy, podobnie reagują na bezsilność, może trzeba ich podać do sądu?

      Usuń
    2. Ja bym poszukała kontaktu do najbliższego oddziału UOKiK i się dowiedziała co konsument w takiej sytuacji może zrobić.

      Usuń
    3. ok tak zrobię ... a jeszcze mi przyszło do głowy, ze nagrosze jest to, ze sami siebie nie szanujemy, bo państwo to MY

      Usuń
    4. A wierzysz w to, tak naprawdę, że państwo to my? Znaczy teoretycznie jak najbardziej. Człowiek bez państwa rzecz jasna dobrze się ma. Państwo bez obywateli nie ma sensu. Niemniej zdarzenia z ostatniego miesiąca obalają teorię. Tak to czuję.

      Usuń
    5. w dalszym ciągu uważam, że człowiek buduje wszystko, system, urzędy i od niego samego zależy jak to w praktyce będzie funkcjonowało.
      Czy urzędy będą szanowały człowieka. Energa ma najwyraźniej jakieś kłopoty o których nie zamierza mnie informować, bo po co, nie mają takiego obyczaju. Nie ich zmartwienie za co zapłacę. Ktoś w tej instytucji odpowiada za politykę kontaktu z klientem ...NIE MA W TYM WSZYSTKIM CZŁOWIEKA urzędnicy urzędy procedury .... w szkole podstawy programowe i zapierdalamy nie martwimy się czy dzieci rozumieją i umieją jedziemy z programem... i tak ze wszystkim

      Usuń
  2. Może płać sobie po trochę co miesiąc na konto energii. Masz przecież numer konta i numer klienta. Bo jak Ci walną za całokształt, będzie kiepsko, a tak już coś odłożysz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najpierw zamierzam wysmarować do nich pismo i o do UOKIKu zgodnie z zaleceniem Zante... a kasę odkładam oczywiście...ale ja się martwię bo ludzie dostają jakieś kosmiczne rachunki... nie wiadomo za co. Zdjęli mi jeden licznik nie rozliczając starego ... podobno maja burdel i system im padło i dojść do ładu nie mogą ...ekh rzygać się chce

      Usuń
  3. kradzieje ......i co wydłubałaś tę chustkę z odzienia skutecznie ?

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....