niedziela, 10 lipca 2016

1-049. Design chałupowy.

 
Najbardziej wkurza mnie, gdy znajdę fajne kafle, panele, lampy ...
a potem zamknę kompa, nie zapisując firmy, adresu i ciąg dalszy do przewidzenia
otóż NIE MOGĘ ZLOKALIZOWAĆ UKOCHANEGO PRODUKTU.
Godzinami kontempluję historię wyświetleń i ... nie ma. cholera.amba fatima, wcięło.

To didaskalia dotyczące paneli imitujących piękne, stare belki,
oraz kafli, imitujących dechy po przemarszu wojsk Napoleona w połączeniu
z francuskimi ciężkimi buciorami z okresu I wojny.
Mniej więcej w tych klimatach


Takie zryrane przetarte dechy jesooo

znajdę je, choćbym się miała tu zespawać z krzesłem przy tym kompie. tylko masło czasu.
bo one mają trafić do dolnej łazienki już za miesiąc.

albo takie mogą trafić

yyyyyy

a teraz chce pokazać kolejną wersje podłogi panelowej do kominkowego,
która mnie urzekła i którą na dziś chcę. ale może mi się zmienić ))



stara winnica, stara stodoła, stara szopa, jak zwał tak zwał
UWIELBIAM
My uprawiamy recykling deskowy, aktualnie Naczelnik porządkuje wielką kupę desek, deseczek
które znajdą swoje miejsce jako meble, drzwi do szafek, okiennice, długie dechy do stołu na koziołkach ...
nie wiem, czy by się udało podłogę ułożyć... i kto by chciał.
Poza tym nasz Stasio wykonawca mówi o tym, że stan desek niebardzo, tylko
dla Niego niebardzo, to zupełnie co innego niż dla mnie.
Ja przekornikowane, zniszczone owszem łychami mogę. i nie patrzę praktycznie.

I wreszcie ściany w łazienkach mają ozdobić nienachalnie kafle robione przez mnie.
Przyjechała forma-wykrawarka do kafli i jutro zabieram się do roboty.
Więc przyglądam się Ceramice.

 Typ pierwszy - kościół gotycki, grube płytki z wypalanej surowej czerwonej gliny na podłogę.
i będę próbowała zrobić ją sama. na ścianę. owszem o podłodze też pomyślałam ale
w przyszłości do kuchni na przykład.


Typ drugi i trzeci- kafle ceramiczne z kolorem, jakie będę chciała uzyskać, robiąc je z białej gliny
 i samodzielnie szkliwiąc, do dolnej łazienki.



to wersja wstępna offkorsss. i nie wiadomo czy się w ogóle uda i co z tego wyjdzie,
może poniosę porażkę.

I na koniec

 
o takie klimaty w łazience Nam chodzi i cały czas się bijemy z myślami, co tu postawić pod zlewem,
bo od tego też zależy wybór zlewu, ostatnio zobaczyłam tę starą grubą belkę i
podoba mi się.
(Wszystkie zdjęcia z internetu).

**
Wasserman bożena? czy Zdzicha?  nie wiem, co to w ogóle jest za twór wychynięty z pomroków
smoleńskich, spadek po tatusiu. jak ona się komunikuje, co to za polszczyzna??
I skąd u tak młodej kobiety tyle jadu, nienawiści i pogardy, zawsze mówi tusk nigdy premier,
a przecież z racji wieku i pełnionych funkcji się należy.
Z jaką grupą społeczną wreszcie się ta Zdzicha identyfikuje, bo kultura polityczna na poziomie zero.
Ja tu sobie mogę na swoim prywatnym blogu pofolgować, a i tak się powstrzymuję,
ale ona? osoba publiczna i ta jej wiecznie zbolała minka ... ból patrzenia i słuchania,
sama nie wiem, który bardziej dokuczliwy.

*
Lucynka jest doprawdy zadziwiającym kocim tworem,
wydaje dźwięki małego kociego bachora, więc ją biorę na ręce,
a ona nagle łypie tym swoim kaprawym zezowatym okiem, a wyraz twarzy krzyczy
 zostaw mnie ty szmato natychmiast
i zaczyna gryźć, bez ostrzeżenia.

i tako.

21 komentarzy:

  1. O rany, wszystko takie piekne, ze nie wiem co bym wybrala... Ale chyba dechy te do stodoly wlasnie :-)
    No a klimaty lazienkowe cudne. Stare drewno i ceramika z taka surowa faktura...
    Fajniez tymi kaflami, ze bedziesz robic sama, zadraszczam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no zobaczymy co z tego wyjdzie z tych moich zamiarów, bo robię po raz pierwszy ))
      zobaczymy, porobimy doświadczenia i poszalejemy )))
      dziękuje i fajnie, że Ci się podoba ))

      Usuń
    2. Widzialas te podlogi z desek ze starych beczek po winie? Cos takiego wlasnie, piekne!

      Usuń
    3. o matko już mi się podoba ))
      zaraz poszukam ... tyle jest fajnych nietuzinkowych pomysłów, że aż dech zapiera ))

      Usuń
  2. https://www.google.de/search?sa=G&hl=de&tbs=simg:CAESwgEJSt7XsmGp4qYatgELELCMpwgaYQpfCAMSJ7IV0gfICskVrBWiFcYVAoAeqhXeKeUn1yjWKOo36TfVPusn7TXgIRoweVMxkTS_1llWTi-FiTU7JHxmxHVb5x3Me6kQyTUdFAJQ3fPLC4djwE3G6exFQB4ZzIAMMCxCOrv4IGgoKCAgBEgSMCrlgDAsQne3BCRowCgYKBHdvb2QKCQoHdGV4dHVyZQoGCgR3YWxsCgcKBXBsYW5rCgoKCGhhcmR3b29kDA&q=rustic+barn+wood+background&tbm=isch&ved=0ahUKEwiA6q7TqOnNAhVJWBQKHTvmD0oQsw4ILA&biw=1366&bih=633

    Tu masz zdjecia guglowe podobnych podlog i tera se szukaj webstrony, moze tym sposobem dotrzesz do celu? Na przyszlosc: kiedy cos Ci sie podoba, obok okienka do wpisania tego, czego w guglu szukasz, jest taka gwiazdka, to se ja nacisnij i strone bedziesz miala w zakladkach, bez szukania po calym internecie. To ja mam Ci takie rzeczy tlumaczyc, przeciez znasz sie na tym lepiej ode mnie. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. senkju wery moja droga )))))i oszołomiona jestem i będę szukać, choć pojawiło się wiele nowych możliwości i teraz zwariuję chyba ....przez ciebie ;-)

      Usuń
    2. Jak dotad nikt przeze mnie nie zwariowal, bedziesz pierwsza. :))

      Usuń
    3. A znasz ten blog: http://kurnachata.blogspot.de/
      Tam tez bardzo kaflowo. :)

      Usuń
    4. kaflowo i budowlanie )))) dziekuje ci bardzo, nie znałam

      Usuń
  3. jest też taka wyszukiwarka zdjęć w necie, z googla - wrzucasz zdjęcie i ci znajdzie źródło

    Poza tym- absolutnie wszystko w moich klimatach, jeśli kiedyś będę mieć dom, to tak bym go urządziła.
    Majac mieszkanie nie mogę, aż tak poszaleć stodołowo loftowo ;)
    Najbardziej jestem ciekawa Twoich kafli- to wspaniałe móc zrobić je samemu
    Zazdraszczam :*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie to zrobilam i link do wyniku zalaczylam. :)

      Usuń
    2. dziękuję również i cieszy mnie bardzo taka oto sytuacja ))) ze się podoba i w klimatach )))

      Usuń
    3. T. chodź do mnie ino chyżo :P

      Usuń
  4. no wygrzebała pańcia perełki ... fajne jest to ze każda z nas idzie w podobnym kierunku tylko innymi drogami :))))) ja chcę jasnych podłóg na ten przykład :))))) ale ja chyba patrzę pod kątem szkiełka aparatu ,bo rozsądek mówi mi ,że będę tego żałowała :))))))ale z drugiej strony jasne pnele ,to jest dobre tło do wszystkiego ...neutralne ....bardziej widać piękne biurko np na takiej podłodze ....a w ogóle to wylewka mi się podoba :))))) chyba bardziej od paneli :))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, ale ja u góry też jasne panele mam, pokazywałam kilka postów wcześniej)) na wzór starych przetartych bielą dech. ale na dole gdzie faktycznie przemarsz wojsk i psy i koty i bieganie w butach, białych podłóg nie chcę, ja i tak mało praktyczna jestem, ale tym razem sobie roboty nie dołożę, nie żebym jakoś obsesyjnie do czystości podchodziła ))))))ale też szkoda życia na sprzątanie ))

      Usuń
    2. a bo ja chyba w górę patrzyłam na belki twoje cudne i z zazdrości ich ,nie patrzyłam w ogóle pod nogi ...rzuciły mi się na oczy po prostu ...zaraz się wrócę :)))))

      Usuń
  5. Za dechy w stylu 'winnica stara'- dałabym się pociąć, oraz szkliw kafle- wyglądają pięknie, szkoda, że Młoda nie może Ci pomóc- dogadałybyście się :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i mnie urzekły bardzo na dziś... jest tyle możliwości, że chyba sobie chałupę rozbuduję, żeby wszystkie, które mi sie podobają zaliczyć ;-DD
      uściskam Młodą

      Usuń
  6. Będę upierdliwa - i będę się powtarzać - zazdroszczę Ci tych możliwości

    OdpowiedzUsuń
  7. ale jesteś upierdliwaa;)))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Baśka robi kafle, ale nie mam pojęcia jak to wygląda cenowo, ale szkliwone, jakie tam chcesz, cuda najróżniejsze, zapytać zawsze możesz. I stare dechy na podłodze...marzenie.

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....