środa, 3 sierpnia 2016

1-057. tramp ma tupet nie tylko na głowie.

Lato jak mokra szmata opina mi ogród i dom.
tęsknię za afrykańskim żarem, i za suszą, zieleń co prawda rozbuchana i plony obfite,
nie trzeba też latać z konewkami i płacić gigantycznych rachunków za wodę...
ale leżenie gołą dupą na trawie, piasku wykluczone, oraz kaktusy moje 
popełniają samobójstwo  jeden za drugim. Zdycha też przelana cytryna,
trudno darmo i przykro mi, nie mam miejsca pod dachem.

Wszystko przyobleka lekki zapaszek zgnilizny.
oraz zimno jak na sierpień.
Choć nie mam wakacji w tradycyjnym znaczeniu tego słowa, to bym chciała pogrzać się w słonku.
pobrać witaminę d w stosownych ilościach,
pojechać wieczorem w ulubione miejsca na plaży i odlecieć w szumie fal.
Mówiłam, że będę głównie rozczarowana.
i jestem, bo remont został zawieszony na 6 dni, bo kurz zalepia mi pory,
bo kafelki się wyginają i pękają ...

Tramp ma tupet nie tylko na głowie.
oraz potwierdza zasadę, że tylko bezwzględne kanalie robią kasę,
a spadkobiercy, to najczęściej rozkapryszone skretyniałe cwaniaki.

ps
a u Matkijadwigi

11 komentarzy:

  1. Ty sie modl, zeby wlasnie on wygral wybory, bo znacznie wieksza kanalia jest jego skorumpowana rywalka. Jesli ona zwyciezy, globalna wojna bedzie nieunikniona. Poczytaj:
    http://bezodwrotu.blogspot.com/
    To byla zdeklarowana demokratka, ktora odeszla z partii na skutek Hillary wlasnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anna, moi amerykańscy przyjaciele mają inne zdanie. Trampa nie będzie inetersowało nic, poza własnym czubkiem butów i dupcią jego żony. Bezpieczeństwo na świecie? W wykonaniu Trampa? Miej litość nad rozpowszechnianiem opowieści dziwnej treści o wspaniałym i czystym jak łza Trampie.

      Usuń
    2. Alez ja nigdzie nie napisalam, ze on w najmniejszym stopniu taki wspanialy. W wyborze miedzy dzuma a cholera on jest mimo wszystko mniej grozny od Clinton.

      Usuń
    3. Tego nie wie nikt Aniu. Tramp zapowiedział, że go nic poza Ameryką nie interesuje. Więc jak sie urwie, to Putinowi to graj. Wyobrażasz sobie? Mieszają na świecie tyle lat i nagle zwiną zabawki? Te wszystkie tarcze antyrakietowe, cuda wianki, zostanie nam Rosja, Chiny i otwarta Puszka Panodry. Oczywiście część Amerykanów marzy o tym, aby Tramp zamknął Stany przed emigrantami, zabrał zabawki ze świata i troszczył się tylko o czubki butów i ich dupcie. Zawsze Ci na zewnątrz widzą wszystko inaczej niż Ci wewnątrz. Przecież masz tak samo.

      Usuń
    4. nie zajmują mnie tak bardzo te amerykańskie wybory...choć zdaję sobie sprawę, że to ważne dla świata ale Tramp robi na mnie ambiwalentne wrażenie ... podoba mi się szczerość, choć może to głupota?
      podoba mi się luz, choć może to bezczelność ale nie mogę mu darować luk w wykształceniu i w dodatku jest rasistą. O Chilary nic nie mogę powiedzieć...

      Usuń
    5. ale podoba mi się, że Meryl Streep ją popiera ))))

      Usuń
  2. oraz kaktusy moje - przeczytałam oczywiście z literówką i miałam radochę.

    OdpowiedzUsuń
  3. YYyy, jak kafelki mogą się wyginać??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ano mogą, gdy są w fazie roboty czyli lepienia, wykrawania i suszenia a potem wygięte przed wypałem się łamią buuuu tak myślałam nic nie jest proste, wszystko jest skomplikowane i pod górkę...

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....