piątek, 19 sierpnia 2016

1071.kuchenny.


 A moja kuchnia będzie wyglądała tak
(i znajdą się też samodzielnie wylepione gary, kubki, miski...)


źródło internet.

i być może łazienka? w sensie wymurowana szafka pod zlew z drzwiczkami ze starych dech.
 Bo dech ci u nas dostatek i dech mi zapiera na takie widoki.


***

Otóż nadal uważam, że pomoc Syryjczykom i innym uchodźcom z krajów, gdzie trwa wojna
jest naszym zasranym obowiązkiem.
Casusu Karskiego obowiązuje i zobowiązuje, gdyby wielcy tamtego świata Roosevelt i papież,
który ODMÓWIŁ interwencji w sprawie mordowanych Żydów!!! nie byli takimi dupkami,
gdyby uwierzyli w raport Karskiego i zechciało im się zareagować, miliony ludzkich istnień,
by uratowano.
Jeżeli ktoś jeszcze nie daje wiary w ludzkie okrucieństwo, bezlitość, bezinteresowne a zwłaszcza interesowne mordowanie ludzi, to powinien dostać jedynkę z historii oraz logiki
i powinien zobaczyć film SYN SZAWŁA.

**
Istnieją ludzie, którzy kochają wąchać książki.
ha.

*
koniec wakacji? cichosza ciiii
niechby tylko słońce. żeby czytać na hamaku i z dupą w piachu.
proszę, no.

15 komentarzy:

  1. Zaczynam watpic w sens i koniecznosc pomagania uchodzcom, bo za bardzo na wlasnej skorze odczuwam konsekwencje tej pomocy. Uchodzcy ani mysla okazac wdziecznosci, sa roszczeniowi, agresywni, nie maja w planach integrowania sie, nie chca podejmowac pracy, za to chca dostawac gotowke, duzo gotowki. Gardza i te pogarde okazuja na kazdym kroku, wcale nie wygladaja na straumatyzowanych wojna, predzej na agresorow.
    Zbroja sie, rosna w sile, dokonuja zamachow, szkola sie w europejskich osrodkach salafistow.
    Lepiej porzuc te wzniosle idealy i caly swoj humanitaryzm. To jest wojna, pora sie obudzic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i zapewne też masz rację Pantero i to jest przykre...

      Usuń
    2. Do mnie trafili uchodźcy, którzy chcą pracować, są mili, wystraszeni, przerażeni, ale powoli wychodzą do ludzi i zaczynają się uśmiechać. Nie wszyscy są źli, niestety w dobrych ludziach nie ma nic sensacyjnego. Trudne są te wszystkie relacje i historie ludzi.

      a kuchania piękna, dodatki. Uwielbiam wąchć książki!

      Usuń
    3. no i ja też wącham )))))

      Usuń
  2. Przede wszystkim najlepszego urodzinowo! Końca remontu przy zdrowych zmysłach Ci życzę.
    W sprawie uchodźców mam bardzo, bardzo podobne zdanie i wierze w słowa Bartoszewskiego, ze "warto być uczciwym, choć nie zawsze się to opłaca. Opłaca się być nieuczciwym, ale nie warto". Szkoda,ze nikt nie wyciąga wniosków z historii, wszystkim żyłoby się spokojniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję )))) a Bartoszewski i dla mnie był autorytetem

      Usuń
  3. odradzam dechy - se drzazgę w dupę wbić można :) A na temat uchodźców mam swoje zdanie -

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dupe drzwiczkami?ale że jak? T.

      Usuń
    2. Schylając się żeby gar wyciągnąć albo w pogoni za kotem - osobiście zawsze o jakiś kuchenny mebel zaczepiam

      Usuń
    3. ahaaa )))))))))))))))))

      Usuń
  4. Kuchnia piękna ☺Uchodźcom trzeba pomagać! Gdyby Macierewicz i spółka wywolali wojnę to mój syn natychmiast byłby uchodzcą, bo nie pozwolilabym mu oddawać życia za debili. Lubię wochac ksiazki,wlaśnie kupiłam cztery ☺buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jakże mi ulżyło z tym wąchaniem ))) dostałam kundla i fajnie ale go nie wącham...
      i ja będę uchodzcą w takim razie .

      Usuń
  5. Mówisz - masz zamówiłam słońce specjalnie dla Ciebie. Już na hamak!

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....