poniedziałek, 26 września 2016

barbarzyństwo usankcjonowane prawnie.

 Dzieje się wiele trudnych, niehumanitarnych, barbarzyńskich rzeczy
zwłaszcza dla kobiet, każda strona biczuje i obrzuca błotem drugą.
Następuje cofnięcie w czasie, do komuny!!! kiedy to władza hipotetycznie
decydowała za mnie.
gmera mi w głowie i wkłada łapę w majtki.
I pewnie z częścią ludzi, to się da przerobić ale nie ze wszystkimi.
Pozostaje pytanie, co mam zrobić z takimi zakusami, ustawami, z taką władzą?
co robić w sytuacji, gdy mniejszość nakłada kaganiec większości?

I wiem, że jest niebezpiecznie i jest źle ale
... wszystko przegrało w konkursie na najgorsze...z ostatecznością.

I zastygliśmy w przerażeniu i nagłym otrzeźwieniu, że nic nie może konkurować
 z nagłym odejściem. i zostaliśmy z tym zaskoczeniem, że jak to?? że już??
że tak młodo....
bo w naszym wieku.
I dopadł nas banał - cieszmy się każdą chwilą i bądźmy uważni
i nie ma co zastygać skoro i tak i tak....odpłyniemy w niebyt.
Trzeba działać, tworzyć, cieszyć się i smakować.
Trzeba mieć ideały, żeby nie zwariować, trzeba pomagać drugiemu człowiekowi,
ale z drugiej strony
nie wiem jak Was ale mnie, to jednak paraliżuje i przeraża
i bardzo bym chciała w coś  transcendentnego, absolutnego i wiecznego
wreszcie uwierzyć, żeby przestać się bać.



12 komentarzy:

  1. Kilka dni temu odeszła ceramiczka Dana Tomaszewska, jeszcze niedwano organizowałam z nią wystawę artpubu w Poznaniu. Oglądałam jej fotki z wyjazdu plenerowego do Norwegii, i nagle info od syna, że pogrzeb, że coś takiego i zamarłam w sobie. Mnie takie wieści paraliżują, chociaż się nie boję, dlatego postanowiłam posprzątać biurko, nich wszystko ma swoje miejsce.

    co do reszty, to niech się walą te pijawkipolityczneiichwyborcy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. biurkiem mnie zabiłaś...Y=Ty wiesz jak ja mam bajzel aktualnie ;)

      Usuń
    2. bo, aż wstyd, ale zobaczyłam moje dzieci przekładające te nitki, niteczki, kartki popisane i zamalowane bzdurnymi podpisami, koraliki i inne dziadostwo.

      Usuń
  2. To nie jest cofniecie sie w czasie do komuny, bo wtedy kobiety jednak mialy wybor, a teraz chce sie ich pozbawic mozliwosci wyboru. Wtedy czulam sie w Polsce mimo wszystko wolna, teraz czulabym sie zniewolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pisząc o komunie miałam na myśli szerszy zakres działań... zwłaszcza politycznych i społecznych. w zasadzie to porównywalne troche wtedy czerwoni teraz czarni, kazdy CHCE RZĄD DUSZ.

      Usuń
  3. Trzeba strajkować 3 października !

    https://www.facebook.com/events/1659773451018196/?notif_t=plan_user_invited&notif_id=1474889870243114

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czytałam u Ciebie i się przyłączam osobiście

      Usuń
  4. Usiłuję robić swoje i nie patrzeć, nie patrzeć, ale się coraz mniej udaje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio głównie robię swoje ... bo nie mam czasu i siły na dodatkowe nerwy, co nie oznacza, ze mnie nie trafia szlag na to kurestwo

      Usuń
  5. pycha to najgorszy grzech ...a im się wydaje ,że są świętsi od papieża ...każdy człowiek rodzi się z własną wolą i sumieniem ....z którego rozliczony będzie ....głupota i pycha pod płaszczykiem świętości i pobożności ...a Pan Bóg się śmieje ...nie bój się .....rób wszystko tak jak ci serce dyktuje i tyle ..sama wiesz co jest w życiu złe .....tak czuję .....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no własnie jak serce dyktuje sie robi ...a nie pod dyktando !!
      i z wyrachowania albo zemsty. co za ludzie.

      Usuń
  6. sekta rządzi, niestety.....

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....