wtorek, 27 września 2016

normalnie wszysko gra.

Piękne mamy lato tej jesieni i aż mi żal pól i psiny, że nie dygam z nią po polach
choć aura sprzyja i ja chętna. i tęsknota mnie zżera.
To zwyczajnie idiotyczne jest.
ani razu na rowerze w tym roku. ani razu na rolkach.
mało łażenia.
zero plaży
zero grzybów i jeżyn.
za to sklepy budowlane i owszem.
Od trzech dni zasypiamy i budzimy się z łazienkowym koszmarem pod powiekami
otóż
zaplanowałam ją sobie w szczegółach dawno temu. dwa lata  będzie bez haka
i się przyzwyczaiłam, przywiązałam do jej wyglądu.
A teraz jest walka o każdą wizualizacje, walka z centymetrem w ręku.
Wanna wolnostojąca zamówiona, choć doszło już prawie do rozwodu.
Wolnostojąca bateria do tej wanny jedzie do nas, choć doszło prawie do wylewu,
 po obczajeniu ceny.
Baterie w antycznym mosiądzu, niestety inne nieco zamówiliśmy, bo to czym się zachwyciłam wlezie na rynek w 2017 kurwa mać! jadą inne, choć też stylowe.
Nad łazienkowym zlewem podtynkową sobie Naczelnik baterię upodobał i świetnie i pięknie,
tylko z kaflami teraz jazda. Nad zlewem mają być cztery w cenie 127 za kafel.
i nie będziemy wiercić w tych kaflach, chyba po moim trupie.
co skomplikowało sytuację i zmusiło nas do szukania odpowiedniego zlewu,
żeby wkomponować kafle bez wiercenia i nad nimi baterię.
a to wszystko bez jednego rekwizytu, na papierze. tylko.
A tu jeszcze gdzie kontakty, ile lampeczek nad lustrem, które lustro ekhm znaczy okno?
bo mam taki zwyczaj, że lustra w okna powsadzam,
oraz ile centymetrów od ściany wanna? bo po co pod ścianę pchać skoro wolnostojąca.

i takie mam problemy ostatnio,
 a zmęczenie mi rozum odbiera.




13 komentarzy:

  1. Bedzie wanna z jaccuzi i wodotryskiem? I z czego sa te kafle? Ze zlota? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ano właśnie nie, nie i nie ! będzie wanna wolnostojąca w stylu dawnych, zwykłych klasycznych dziś retro na nóżkach, jak to w moim domu rodzinnym bywało, żadne dzakuzy, wodotryski masaże ...fuj to w złym guście jest ;)
      tylko zamiast nóżek belki drewniane będą ... a kafle ceramiczne ...piękne

      Usuń
  2. :))))))))))) nio jakby z mojego życia wzięte :) ale ja chyba mniej jednak powymyślałam :))))tak mi się zdaje, bo niby płytki leżom i niby baterie zamówione ,ale jeszcze przed dopasowywaniem jestem i teraz to aż się bać zaczęłam :))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ano się bój kobieto.
      ja się uparłam na mosiężne baterie i się zaczęło ... bo łazienka ma być w stylu wiejskim )))))))jeszcze sama kafle zrobić muszę, bo tych co je widziałam i je chcę znaczy takich nie zrobię raczej... wyglądają na stare, odrapane, z pałacu ukradzione ;)
      0

      Usuń
  3. Tak czy inaczej... Ja i tak o foty poproszę... Co by mi się zmaterializowało... I oko nacieszyć by można... I się zainspirować... No i oczywiście w poniedziałek do pracy nie idziesz? To może wtedy to latanie po polach? Asetnol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie idę idę na urlop aleeee teatr ogarnąć muszę, nie mam wyjścia, zwłaszcza, że ogarniam dla kobiet !!a foty na razie takie sobie bo remont trwaaa

      Usuń
  4. matkobosko, poka te kafle bo mie ciekawosc zezre!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie też, rowera niet, rolek niet, łażenia prawie niet, i ogólnie niet ale remontu też niet, a kasy też niet... więc ogólnie chyba dupa;-) to popatrz jakie Ty masz szczęscie, masz remont;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. weź mnie nie rozśmieszaj...pewnie masz juz wyremontowane cwaniaroooo

      Usuń
    2. taaaaaaaaaaaaaa... ja to się remontować do setki będę.. no chyba, że dzisiaj 6 trafię;-)

      Usuń
  6. ach, zmoczyć dupę w wannie i obejrzeć się w oknie, to lubię!

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....