wtorek, 4 października 2016

świta.


Wstałam wcześnie, bo kaszel dusi mnie po nocach i rankach.
światło przedziera się przez nieosłonięte okienko dachowe, kominowe.
wszystkie kolory się zlewają w szarość a patyki wykrzywiają się w niesamowite kształty.
Świta.

Dzień wczorajszy mnie zbudował, młode kobiety i kobiety w ogóle pokazały, co myślą 
o prolajfach, katolibach i o rządzie, który spłaca długi czarnym.
Ale też pokazał, że indoktrynacja katoli robi swoje... oraz, że ktoś to za nas załatwi.
W dalszym ciągu nas mało, nie był to protest na miarę Islandii, na kilkadziesiąt kobiet w pracy
 ja jedna wzięłam urlop na życzenie.
A mnie osobiście pokazał,  że nie mam o czym rozmawiać z własną matką,
że dzieli nas taka locha i taka wyrwa, że nie do zasypania w tym życiu.
Usłyszałam też, że to nie moja sprawa i że ważne są podwyżki wody i prądu, które się szykują,
bo ZMUSZA NAS UNIA i to jest tragedia, a nie aborcja, nieaborcja...
...
W taki sam sposób do sprawy podszedł rzondzik tutejszy i jego ministry waszczykowskie i inne...
co daje do myślenia i daje nadzieję, że to będzie następny kroczek w kraiku tutejszym.
Zakaz czegokolwiek, siedzieć w domu albo w kościele. modlić się. niemyśleć.
A już organizować takie hucpy niepoważne to fstyd i nieobyczajne zachowanie.
Bo o zarodkach trzeba na kolanach rozmawiać i ze śmiertelną powagą. 
nu nu nu kobiety nu nu nu suczki przeznaczone do rozrodu, nie do myślenia i decydowania.

Stare capy trzymać łapy z dala od kobiecych majtek.

ech kobiety, które łączyłyście się z Polkami na całym świecie ...
Irlandki, Szkotki, Australijki, Niemki ... Dziękujemy za wsparcie.
 


12 komentarzy:

  1. Powoli ukazuja sie w jasnym swietle skutki ponad dwudziestoletniej indoktrynacji religijnej w szkolach, przedszkolach, wszedzie. Dzieci sa szokowane filmikami o rozkawalkowanych plodach, straszone, ze im pozamykaja rodzicow w wiezieniach za zabijanie braciszka i siostrzyczki. Lekcje religii ucza nietolerancji, nienawisci, homo i ksenofobii. Za to zmuszaja do ogladania Smolenska.
    Takie beda rzeczypospolite, jakie mlodziezy wychowanie. Chron nas, panie, przed przyszlymi pokoleniami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiesz, że przeginają i jak przginają to sie wahadło przewali na drugą stronę... i tak sie stanie ...myślę że przy wyborach...albo i wcześniej.

      Usuń
  2. Wiesz moze gdzie mozna przeczytac cos konkretnego o tym jak bylo wczoraj? bo szukam i szukam i jakos nic nie znajduje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wczoraj od rana oglądałam tvn 24 do godziny 12, który cały czas nadawał o proteście i potem do pracy a po powrocie do łóżka i spać o 22, bom chora ...nie miałam czasu szukać informacji. mam nadzieję, że znalazłaś i wiesz że największy protest kobiet eweer newerr że sie premiera odcięła od słów waszczykowskiego...że się rakiem rakiem tłumacza i chyba sie nieco zreflektowali ale ja wątpię..

      Usuń
    2. przeczytalam wczoraj wieczorem podsumowanie u Waterloo.
      No tak sobie to wyszlo jednak, mam nadzieje, ze to nie koniec.

      Usuń
  3. Bo winny albo Tusk, albo unia, nie ma innych winnych, no teraz jeszcze kobietym, ale tylko ubrane na czarno. Co za gest! Ślicznie na zdjęciu. Zdrowiej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. staram się zdrowieć...ale zimno a u nas grzanie nie działa co nie ułatwia... jeszcze tylko ten tydzień do konca i odpalimy grzanie, chyba.
      remont nadal. łazienka się robi, syf wszędzie...
      do tego pogoda się zrypała, ponuro...

      Usuń
  4. Co to za ciekawe drzwi składane w garderobie? To też Porta?
    Asetnol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też Porta ale Porta beta czy jakoś tak, w tym samym kolorze brzozowym

      Usuń
  5. a czytałaś wypowiedź Pauliny Młynarskiej po wystąpieniu pyszałka Waszczykowskiego ??? że to kobiety mu tyłek podcierały i podcierać będą i żeby je szanował :))))))))))) ta to potrafi przywalić konkretnie ....aż się śmiałam ,że ona i Dorota raz dwa by porządek zrobiły z niejednym :))))))) a co do matek to mamy to samo ...ZERO porozumienia ...od zawsze ....jej racja to jest racja :))))))))))) pięknie się robi ..ptaszki siadły sobie :)))) i taka ta chałupa TWOJA niepowtarzalna :))) i masz za to u mnie SZACUN :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. )) dziękuję za docenienie chorobliwej potrzeby inności, osobności ;)

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....