piątek, 9 grudnia 2016

Przestałam nosić broszki.

(z dziś)
Mam kilka broszek całkiem fajnych. i szkoda ale
niniejszym przestaje ich używać. broszka jako narzędzie rządowe przestaje mnie interesować.

(sprzed kilku dni)
Ostatnio taniec świętego Wita byłby moim udziałem w dodatku wykonywany autem, a co?
wracając nocą ciemną z teatru, po udanych Mikołajkach, zastałam auto pokryte lodem
i zmartwiłam się szczerze. bowiem nie mam skrobaczki, jak pisałam zaginęła,
a ja głupia istota nie mam głowy do takich zakupów, do lampek, Mikołajów owszem
 ale skrobaczki do szyb zimą? no kto by myślał o takich rzeczach? nie ja.
I nagle bum lód, slizgawica, wieczna zmarzlina a ja bez skrobaczki.
I stanęłam rano w obliczu zeskrobania lodu z szyb auta ... szpachelką.
trzeba będzie zmienić auto.

(z 7 grudnia) tekst poniższy wykreślam  bo za dużo marudzę.
nie mam czasu...wczorajsze Mikołajki bardzo udane ale i męczące.
a tu faktury, rozliczenia, logistyka z paczkami dla dzieci. coraz ciężej wszystko udźwignąć.
Nie mam czasu na dobre uczynki, na lepieje dla przyjaciół i dla innych potrzebujących,
nie gramy dla dzieci w szpitalu, nie robię spektaklu dla Łysego zbierając kasę, żeby chodził,
 nie mam sił. stres się odkłada fizycznie.
a ja nie pływam, nie biegam, nie mam czasu i ochoty. tylko na zakopanie się pod kocem,
pod kołdra, w domu mam ochotę.
Ten remont i jego powidoki mnie osłabiły.
Nie wiem, czy uda mi się zrobić kartki świąteczne, wątpię.
Jeszcze przede mną te malutkie czasowo dwa tygodnie, a tu
dalsze zakupy, świąteczny konkurs recytatorski, wspólne kolędowanie, wspólna Wigilia w teatrze...
 i kolejne dwie w miejscach pracy.
A na końcu tunelu własna. przy której padnę na pysk.
Jeszcze muszę ogarnąć półkolonie, bo wyjątkowo wcześnie u nas w tym roku.
oraz papiery do projektu ...kurrrrrwaa i tylko mam nadzieje, że pieniądze do świąt dostaniemy.
Ostatnio stało się modne w tym mieście wymagać, cisnąć, obrażać, eliminować
i nie płacić. w zasadzie wkurwia mnie to, że zamiast jasno sobie powiedzieć, że nie ma kasy
i nie ma wielu działań w związku z tym, to się ludzi w chamski sposób goni do roboty.
do jakiegoś działania na siłę i bez sensu, żeby gonić. i się ludzi oszukuje.
to się tez nazywa mobbing.
mnie to osobiście obraża i foch.

(z dziś po wczorajszym)
Dodatkowo w projekt unijny miejski włączył się wojewoda
i ABSURD sięgnął bruku. bo oto 
każe Ci się w specjalnej ankiecie oznajmić, że nie pierzesz brudnych pieniędzy 
oraz nie finansujesz terrorystów.

piotrowicz, prokurator  peerelowski, no niech sobie będzie, niech ma nawet godną emeryturę
za te zasługi w czasie stanu wojennego. mianowicie Opozycjoniści dostawali wpierdol,
a on dostał order. ale precz z polskiego sejmu.
A już to, że jest twarzą dobrej(tfu) zmiany, szefem sejmowej komisji sprawiedliwości.
KŁAMCA?? to kpina. i wielka smuta oraz smutna prawda o pisiorach.

otóż pojawiły się ostatnimi czasy na firmamencie polskim pewne absurdalne i ośmieszające
zjawiska
zjawiska misiewiczów i piotrowiczów w dobrej zmianie- polityce, w  dobrej zmianie-polsce.

I kolejna dobra zmiana tym razem w kościole.  arcybiskup antyhumanista, uznający gejów za chorych alkoholików, wyznawca wiary smoleńskiej, został metropolitą po Dziwiszu?
Nominację klepnął franek. ech franek mnie zawiodłeś, mnie rozczarowałeś. masz dwie twarze franek i dwie filozofie, jedną otwartą dla społeczeństw otwartych a drugą zamkniętą dla ciemniaków.
ps
noc w plecy miałam, gdyż tak wieje, że pies spać nie może a jak Erna nie śpi, to szczeka
i wtedy ....



19 komentarzy:

  1. To oni licza na to, ze jak ktos brudne pieniadze pierze, to wyzna to w tym formularzu?! Zadziwiajace. No ale podobno we wniosku o wize do USA tez trzeba zaznaczyc, czy sie ma powiazania z grupami terrorystycznymi czy cos takiego.

    Lista Twoich zajec przedswiatecznych brzmi rzeczywiscie niepokojaco dlugo... Ja na szczescie takowej nie mam, bo zawsze uciekalam i uciekam gdzie pieprz rosnie przed wszystkim co swiateczne. Chociaz oczywiscie cieszy mnie, ze jest wolne, chociaz ten jeden dzien ;)

    Robienie kartek olej jak taka jestes zabiegana, malo to teraz oryginalnych i przeslicznych w sklepach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teatralna, Ty przemyśl, czy Ci się opłaca takie oświadczenie podpisywać! Jeśli nie podpiszesz, to już NIGDY Cię nie wezmą do żadnej pracy na rzecz dobra ludzkości i innych takich. ;-)

      Usuń
    2. a cha cha cha dziewczęta świat to beka śmiechu w cyrku ))
      jakoś mi sie dobro ludzkości źle kojarzy ;) jakos mi nie zależy ale offkorsss żadnych takich podpisywac nie będę ... święta mnie molestuja w pracy i od tego uciec nie mogę buuuu

      Usuń
    3. Święta są fajne! Cudownie kiczowate! Rozleniwione i z bólem głowy z powodu zbyt długiego leżenia w łóżku i zbyt dużej ilości węglowodanów w całym ciele. Zrobiłyśmy z córką przepiękną dekorację na drzwi wejściowe i mamy radość po pachy. ;-)

      Usuń
    4. świeta są przereklamowane !!!! i nie maja juz tej magii ...a ja w tym roku mogę zapomniec o wszelkich dekoracjach (((za to w teatru pieknie

      Usuń
  2. Powiedz mi, Teatralno, musisz to wszystko robic, czy czynisz tak bo chcesz i lubisz? Jesli nie, to rzuc to w cholere i niech sie inni mecza. Przygotowania swiateczne zlec Matcejadwidze i przyjdz w gosci. No ja nie pojmuje, jak mozna dac tak w siebie orac. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z Matkąjadwiga już tak własnie uczyniłam )) a pozostałe czynności należą do moich obowiązków ))
      niestety ...

      Usuń
  3. szpachelką mówisz ??:)))))))))))))) owinęłaś chociaż ??? ja bym owinęła :) broszek nie lubiłam nigdy i nie lubię bardziej teraz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a gdzie tam... a ja lubię brosze zwłaszcza duże srebrne (((((

      Usuń
  4. Myślę, że franek klepnął, co mu tam pod nos podłożyli, i nic tam nie pisz, nie oznajmuj, odpocznij...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to jeszcze gorzej o nim świadczy o tym franku. a my co teraz? mamy tego homofoba wysłuchiwać??
      w kazdym wydaniu dziennika telewizyjnego?? odpocznij będzie za dwa tygodnie ))

      Usuń
  5. Od pewnego czasu broszki budzą we mnie ambiwalentne uczucia. Na szczęście biżuterii nie noszę żadnej, więc przynajmniej dylematów z tym związanych nie mam.
    Oraz zjawisko misiewiczów, opcji toruńskiej w Krakowie itp. jest odrobinę przerażające.
    Na koniec, jestem ciekawa co by się ze mną stało, gdybym zadeklarowała, że piorę brudną kasę? Bo na okrzyknięciu mnie monstrualną idiotką z powodu,że przyznaję się do takich rzeczy pewno by się nie skończyło ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wcięło mi komentarz ;-(
    Spróbuję odtworzyć, chociaż nie cierpię się powtarzać.
    Otóż.
    Od pewnego czasu broszki budzą we mnie ambiwalentne uczucia ale na szczęście biżuterii nie noszę więc dylematów dodatkowych (przypiąć, nie przypiąć) nie mam.
    Zjawiska misiewiczów, opcji toruńskiej w Krakowie tochę przerażają jednak.
    Oraz jestem ciekawa co by się stało gdybym w oświadczeniu napisała, że piorę? Chyba jednak nie chcę się przekonywać ;-)
    Akular

    OdpowiedzUsuń
  7. Wcięło mi komentarz. Powtórzyłam i znowu wcięło. Przypadek? A może cenzura?
    Spróbuję jeszcze raz, chociaż nie cierpię się powtarzać.
    Otóż.
    Od pewnego czasu broszki budzą we mnie ambiwalentne uczucia ale na szczęście biżuterii nie noszę więc dylematów dodatkowych (przypiąć, nie przypiąć) nie mam.
    Oraz jestem ciekawa co by się stało gdybym w oświadczeniu napisała, że piorę? Chyba jednak nie chcę się przekonywać ;-)
    A zjawiska pt "misie..." itp trochę mnie przerażają jednak.
    PS
    Jak się pojawią wszystkie trzy prawie identyczne komentarze, przepraszam.
    Akular

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akularu kochana gdzie cię czytać mam???? zagubiłam jakoś Twój adress imail...i fstyd mi z tego powodu. A własnie co by było, gdyby wpisac piorę, biorę, finansuję!!??

      Usuń
    2. Fstyt to kraść i takie tam ;-)
      Oraz wczołguję się na blogowisko po przerwie długiej, więc jeżeli masz ochotę to zajrzyj. I, żeby nie było, przymusu nie ma oszszszywiście.
      http://akular.blog.pl/

      Akular

      Usuń
  8. Muszę zrobić broszkę na zaliczenie i miotam się od pół roku, bo nie mam pojęcia jak teraz ten temat ogarnać, żeby nie mieć durnych skojarzeń 😜. Kocham święta, ale nawet gdybym sie rozdwoiła to i tak zawsze brakuje mi kilku dodatkowych dni na spokojne ogarnięcie światecznego chaosu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Amber a z czego ta broszka ma być? oraz współczuję )))))

      Usuń
    2. Ze srebra. Nie przeskocze i nie wywine sie czyms innym. Maja byc trzy sztuki bizu i jedna to wlasnie broszka. Zabieram sie do tego jak jez do ... , ale mi sie cholera kojarzy i co zrobic :)

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....