poniedziałek, 20 marca 2017

o sprzątaniu.

Poczytałam pamiętnik szkolnej woźnej(w tej roli ostatnio spełnia się Klarka) i pomyślałam,
że w mojej klasie jednak pani sprzątająca się nie realizuje. choć ja jej ułatwiam jak mogę.
Moi uczniowie zawsze zostawiają krzesła na ławkach, żeby kobieta się nie nadźwigała,
sprzątają ławki po plastycznych szaleństwach...sama ogarniam dekoracje,
i 2 kwiaty, słownie dwa drzewka szczęścia, które podlewam, przesadzam, zasilam,
maluje im doniczki. Tymczasem nikt nie ratował czarnego kubika,
 gdy z podstawki lała się woda, czego nikt nie zauważył i w wyniku zalania
kubik nieco podupadł.
Teraz muszę go reanimować( służy do prezentowania prac i kompozycji martwych).
**
W teatrze mamy Panią Krysię, która jest aniołem i nigdy nie pracowała w tym fachu,
 znaczy zawód wykonywany przez całe życie był zupełnie inny, a sprzątaniem u nas dorabia sobie
 do emerytury i dlatego !!! sprząta jak w domu, doskonale i dba jak o dom. prasuje nam rekwizyty,
pierze, robi herbatkę dzieciom, czekającym na zajęcia, a nam kawę.
Tylko, że my to doceniamy razem z dziećmi. Kameralnie u nas, może dlatego tak jest.

Kalina sobie napomknęła, że:
 Teatralna, najgorsze co może się okazać dla Twojej diety, to: wchodzisz dzisiaj rano na wagę i okazuje się, że właśnie po tym winie schudłaś!
I wtedy to dieta wpada w depresję. I chodzi struta. I ma kaca. I ma ochotę rzucić to wszystko za płot sąsiadom. ;-)
ekhm no tak się własnie stało :-P
i teraz nie wiem, co o tym myśleć ????(śmiech)

ps
łikend imprezowo lajtowy minął, a teraz robota ruszyła z kopyta.
że od rana do nocy.

ps
Zdumiewa mnie pewien anonim, o wielu nickach. upór, konsekwencja z jaką wraca,
ton w jakim nadaje, oraz to, że nie rozumie, że może być nawet dawidem z kosmosu,
poza gallusem, jankiemzgugla, juriuszem, halina, zofią ... nadal jest anonimem
 a ja nie lubię rozmawiać z anonimami. koniec kropka.




15 komentarzy:

  1. Tak, tak, znam inną Panią Krysię, niezwykła kobieta, można z nią porozmawiać o detergentach i literaturze, o poezji współczesnej, muzyce. Życiowo mądra i bardzo się lubimy. No i czyta ze zrozumieniem, wprzeciwieństwie do innych.

    Mam coś dla Ciebie

    https://www.facebook.com/ananas.warsaw/

    kisses miła

    OdpowiedzUsuń
  2. "Pani Krysia" jest funkcją społeczną. W każdej szkole, każdym przedszkolu i na każdym oddziale dziecięcym powinna być taka osoba zatrudniona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój jest ten kawałek podłogi.... Ale tacy upierdliwcy funkcjonują wszędzie - wiem bo często sama jestem upierdliwa :)) A to może nie Gallus tylko fallus

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to teraz się zacznie ... się nasłucham ho ho

      Usuń
    2. Odeślij do mnie albo dla własnego bezpieczeństwa usuń mój komentarz. Nie obrażam się a gdyby nawet to Twój jest ten kawałek podłogi .....

      Usuń
    3. Tak, moderowanie włączone bo ja dla odmiany miałam wielbicielkę która miała coś nie halo pod kopułą. Przeżyłam , jej się znudziło. Przez jakiś czas opisywała mnie jeszcze na swoim blogu ale w końcu odpuściła. Więc jak ktoś ma takie kółka zainteresowań to niech się bawi - byle nie moim kosztem.

      Usuń
    4. Luzik, niczego się nie nasłuchasz, chamskie komentarze zwisają mi jak kilo gipsu u sufitu ... hahaha

      Cześć :)

      Gallus Fallus Koniobójca

      Usuń
    5. jakby mało spraw nas przytłaczało w realu ....

      Usuń
  4. W łikend próbowałam złapać pion. Nic z tego nie wyszło. Na wino nie było czasu. Kuźwa. Podobno jest wiosna, tyle, że nie ma czasu się nią ucieszyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podobno ludzie powinni znac swoje możliwości związane z robotą)))
      ja juz dawno przekroczyłam limit ...

      Usuń
  5. W sensie, że nie lubisz jak ktoś czyta i komentuje kogo nie znasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czytać mogą wszyscy.
      nie lubię, gdy w interakcję wchodzi ktoś, kto może obrazić, wyśmiewać, nieprzyjemnie polemizować, kogo w żaden sposób nie mogę zidentyfikować, nie wiem kim jest, nie wiem co robi?? dlaczego tak myśli, czym się zajmuję, anonim no! bo anonimom się wydaje, że mogą wchodzić w konflikt bezkarnie i najczęściej obrażają. każdy kto ma bloga w jakiś sposób się odsłania. pokazuje swoje życie bardziej lub mniej. poza tym czasami nawet znajomi nas przestają interesować, nie pasują do konwencji... nie ma musu ze wszystkimi wchodzić w rozmowę.

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....