sobota, 27 maja 2017

poniewierka. rozterka. usterka.

Uwaga, uwaga ten blog zawiera treści,
które głównie polegają na wywalaniu frustracji. Tak traktuje go jak pamiętniczek
do utyskiwania na wszystkie niesprawiedliwości świata tego. do dzielenia się głównie tym,
co mnie wkurza i wyprowadza z równowagi. Nie w celu obrażania kogokolwiek.
W celach oczyszczających i kronikarskiego obowiązku.
Pewnie to wiele mówi o mnie i moim charakterze ale
Jestem artystką ;-P
a to wiele tłumaczy.
I rozgrzesza też.

Nic i nikt mnie tak sponiewierał ostatnio, jak pogoda.
no może dzisiejsza noc - zbyt krótka, miałam wątpliwą przyjemność podglądania świtu
... i ptaszków (noooo te dają koncerty od samego rańca)

niczym i nikim się tak ostatnio nie przejmuję jak, pogodą.
po prawdzie wywijasy, wyskoki i przeskoki pogodowe/ciśnieniowe dają w kość,
rozkładają na łopatki, słońce ale i wiatr przezimny, rano prawie skrobanie auta,
na polu przeciąg, na słońcu gorąc a poza słońcem naciągam  czarny kardigan.
nie zniechęca to do szybkich spacerów po polach. i pojawia się niemożność pisania, nieczasość pisania, nie pasuje ani rano, ani wieczorem, ani w łóżku(zarezerwowane dla książek)
ani przed łóżkiem...ani ani. co za szkoda i co za udręka.
...
zaraz będzie koniec maja. nie wierzę ale i pragnę tego końca.
mam serdecznie dość pewnych zajęć projektowych oraz bym już chciała być po imprezie
o pięknym tytule Dzień Patrona, bo i roboty w pip i lekki stres.

tak
też jestem fanką utworu z serialu Wielkie kłamstewka "Cold Little Heart"Kiwanuki
ulubionego przez pana Jakubika,
a teraz w Trójce Sikora i Amnezja ech

tak
styl marynistyczny  uwielbiam latem, dlatego poduchy do siedzenia w paski biało niebieskie zakupiłam. I ponieważ bliskość morza promieniuje. latarnie morskie, muszle i piasek plażowy
 u nas przez cały rok.

Tęsknię za latem w pełni i za wakacjami i bym się wyprowadziła w cholerę w takie klimaty
jak poniżej. jak najdalej od ludzi.
W domek nie za duży, na skraju lasu
ale gdyby jeszcze jezioro tuż za progiem albo morze, ocean
to bym się nie pogniewała
ale najchętniej to fiordy.

(zdjęcia z internetów)

I TO BY BYŁO NA TYLE W OTWARTYM BLOGU. w pamiętnik nikt obcy, ani nie zapraszany
zaglądać nie powinien, prawdaż?
soł muszę zmienić charakter bloga. czyli otworzyć nowy. a ten zakluczyć.

co nastąpi sooon.

29 komentarzy:

  1. Teatralna, czyś Ty zwariowała ??? Zamykać bloga przez jakiegoś frustrata ???
    Niech się goni !
    A nowy bloga o czym ma być ? Będzie różowo, słodziutko, Ty szczęśliwa, uśmiechnięta, zachwycona gdy wieje i PiSdzi ? :PPPP
    Narzekaj ile wlezie, Artystki mogo :P
    A jak Ci będzie lepiej, to będziesz ćwierkać, jak to w życiu -raz słońce, raz deszcz.
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sonic czytaj ze zrozumieniem. Teatralna-sfrustrowana artystka chce zacząc pisać pamiętnik przeznaczony tylko dla wybranych i dlatego chce zamknąć ten "otwarty" blog. Piękna idea. Życzę jej powodzenia. :)

      Gallus

      Usuń
    2. Niech się goni!!!tak czy inaczej a co będzie zobaczymy, mam lepsze i gorsze dni..

      Usuń
  2. Twój jest ten kawałek podłogi - możesz o sobie pisać co Ci się podoba - i co komu do domu jak chata nie jego...A pogoda mi też dowaliła - ale juuuuupi, wreszcie słońce wyłazi - bo ciepłem nazywamy stan atmosfery i temperatury powyżej 22 st C :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas 30 i to jest to co lubię najbardziej ))
      ech mam ci ja przypływy i odpływy

      Usuń
    2. Im temperatura wyższa, tym więcej przypływów. Sądzę, że tak masz, gdyż albowiem ja tak mam... ;-)

      Usuń
    3. )))) wczoraj miałam wyjątkowo kiepski dzień...niestety

      Usuń
  3. mam lat 58 i bardzo długo podczytuję Twojego bloga.Dlaczego???bo tak mi we wnęce gra,bo lubię,bo fale i te wszystkie inne zaaaaaaaaaaa dlatego.Wiem że miejsce twe,chata,podłoga,czasem mnie poniesie coś tam kometnę.Przykro będzie gdy nie będzie mi dane.Bloga nie mam,konta tyż i taki anonimek ze mnie ,ale przychylny i też jest mi przykrawo,że wrzuconam do jednego wora z innymi...szkoda bo fajna z Ciebie dziołszka Marta,ale rozumiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też przykro, bo pewnie takich osób jak Ty trochę się znajdzie...nie wrzucam wszystkich do jednego wora. sama czytam kilka blogów i nie komentuję )))
      nie wiem kiedy mnie najdzie ostatecznie... mam ambiwalentny stosunek do tej decyzji

      Usuń
  4. Chcesz scierwu zrobic przyjemnosc? To zamykaj blog na cztery spusty.
    Nie wystarczy moderowanie komentarzy, to zaznacz jeszcze scierwo jako spam, a bedzie automatycznie przenoszone na smietnik. Ja tak zrobilam i scierwo przestalo smierdziec.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ja go zaznaczam i mi nie wpada Aniu buuuuuuu
      oraz jak już postanowię, to właśnie mi przykro jak tak piszecie i odebrałam kolejną porcję pierdolenia i powiem Ci, że faktycznie nie dam mu tej przyjemności...

      Usuń
    2. u mnie też wpada do spamu, musisz w filtrze ustawić i odfiltruje, nie widzę jego komentarzy, możliwe też, że w ogóle nie pisze, więc podziałaj. Ania ma rację.

      Usuń
    3. za to do mnie kurwa ze zdwojoną energią i do wszystkich!! tabletki chyba za słabe.
      Dzięki Margo, jakby co spotkamy się na fejsie już się przyglądam temu filtru...
      i nawet przypadek ciężki mnie dopinguje żebym instrukcje przeczytała )))) swoją drogą
      wszystkie osoby, gdzie zagląda go zlewają, w ostateczności wpada do spamu...po cholere on smaruje te swoje złośliwe wypociny...(nie odpisuj, obie wiemy)

      Usuń
  5. Popieram powyzsze, niech sie odwala ci co sa z innego swiaa (ponurego, brzydkiego, mokrego). To jest twoje miejsce i ty tu rzadzisz!
    A mi pogoda dowala powyzej 22 stopnie - wiecej nie trawie, a niestety mam ponad 30! Siedze w ciemnym pokoju, za zaluzjami, z wentylatorem i zdycham :( Ano nie dogodzi sie wszystkim z tym sloncem i z blogami tez!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziś u nas tez piekło i szatani aleee dobrze dobrze oby tak dalej )))
      wiem, że macie rację dziewczęta, momentami mam dość idioty i frustrata. i jemu podobnych.

      Usuń
  6. no chyba Cię szatan opuścił, bloga zamykać będzie, heh!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zamykac nie zamykac tylko stawiać barykadę)))))))
      a swoja drogą trzeba było takiego posta walnąć, żeby się odezwała Klarko ))))))
      już myżlałam, że koniec z nami ;-P

      Usuń
    2. poza tym mam wrażenie, że znasz ten przypadek..

      Usuń
  7. Nie zamykaj, olej dziada jak Ci dokucza. I spróbuj z tym spamem, serio, mam spokój od czasu kiedy Ania wytłumaczyła mi, jak to ustawić i cisza. Tyle że moderowanie musisz mieć włączone, bo to wtedy jakoś tak działa zintegrowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z moderowaniem juz jakiegoś czasu znów sie wygłupiac muszę, bo mi ludzi obraża...co do mnie i o mnie piszę na to mam wyjebane ale o komentujących owszem nie. także.

      Usuń
    2. Możesz blokować. Świetna rada.

      Usuń
  8. Ale, że jak zamkniesz drzwi bloga przed gośćmi??? Będziem stali na zewnętrznej porzuceni, zziębnięci, głodni, spragnieni i takie tam, albo szukali Cię pod innym adresem kiedy tutaj tak fajnie i swojsko??? Że TY z jakimś ścierwem nie dasz sobie rady??? Teatru, kto jak nie TY!!! Oraz skoro ja przed laty dałam sobie radę z niejednym gó..m, Ty to zrobisz ot tak! Bez wysiłku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę,że ktoś Ci "umila" życie. A daj sobie na luz... Przed trollami nie uciekniesz. Próbowałam i wszędzie znaleźli. Ale ... ale w końcu znajdują sobie inne punkty odniesienia i dają spokój. Napisz post,że przytulasz TROLLA. Może odpuści.
    ***
    Jeszcze miesiąc. Ledwie dycham.... Ewaluacja pewnego projektu rozłożyła mnie na łopatki. Bo, ha, muszę razy dwa... Normalnie wyć się chce do księżyca.
    Ty masz trolla na blogu, ja w realu. Też skutecznie energię wysysa.
    Serdeczności. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest psychol i troll. rozlazł się wszędzie, po okolicznych blogach...wszyscy moderują.

      Usuń
  10. Teatru, nie, nie oraz nie oraz Ty wiesz, że ja Cię kofffam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ...ejjjj Czekolado ma, nawet nie myśl o tym....kogo jak nie Ciebie tu trza!!!!!!!lovam i cmokam CIĘ!!!!!!CInska

    OdpowiedzUsuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....