środa, 21 czerwca 2017

05 (06 zeżarło)

EEE jakoś tak idzie za szybko oraz jak w malignie i poza tym
nie chce mi się. NIE CHCE MI SIĘ
jednakowoż się zmuszam. do wszystkiego się zmuszam.
dopiero jutro będę zmuszona zainteresować się wylotem, zakupić stosowne precjoza,
rozpocznę wydawanie kasy na eurasy etcetera.(do kosmetyczki nie mam kiedy)
i musi wystarczyć.
Dodatkowo mi się stało to, że
wpadłam w ciąg, w cug, w pułapkę romantyczno-historyczno-sajensfikszynową,
w swoje własne sidła wpadłam. Albowiem od zawsze pragnęłam się przenieść w czasie.
spotkać parę ulubionych bohaterów, malarzy, ...serio. nie ściemniam ale odsłaniam mroki
mych pragnień. i pragnienia me podkręcił serial Outlander. bo lubię Szkotów(!!!)
 i Szkocję lubię i muzę ...powiedzmy. (sam heughan)
I jak to w przypadku seriali u nas, mam trzy lata poślizgu.
Grę o tron oglądaliśmy też zaraz po wszystkich, po kilka odcinków dziennie.
podobnie Breaking bad.
Także taki zwyczaj.
Lubię Netfilix, bo seriale wchodzą całymi kompletnymi sezonami.
można się zatracić, bez opamiętania czasami. do białegorana.
Widocznie mi to potrzebne TERAZ. chociaż zupełnie nie wczas ta potrzeba.

***
W Trójce usłyszałam, że idzie ku jesieni, nożżż popieprzyło ich czy co,
ja jeszcze wakacji i prawdziwego lata nie miałam.
a wszystko przez noc Kupały, Jana. że potem, to już tylko zima ...
No wszyscy mają noc świętojańską z kwiatem paproci w perspektywie
 a ja będę miała Matkejadwige z jej imieninami na łbie,
 niemniej na szczęście wyjeżdżam w tę noc.

19 komentarzy:

  1. Odliczasz, jako i ja... 😁 Jeszcze podryguję, omawiam z rodzicami postępy i takie tam dupetele, ale hi-tecki już stoją w przedpokoju gotowe do testów na ludziach i górach 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem tak zmęczona, że mogę tylko lezec do góry hajtekami ....na plazy i ewentualnie wytapiac tłuszcz. na razie, gdyz mam ochote, ze mi przejdzie.

      Usuń
    2. znaczy nadzieje mam a ochote też na przygody surwiwale ...

      Usuń
  2. Ale jak to ku jesieni... Hola hola, wstrzymac konie, falstart!!!!
    A seriale to tylko pelnymi sezonami mozna ogladac, po kilka odcinków dziennie. Przeciez to sie nie da co tydzien te marne 30 minut i potem 7 dni czekania. no way.
    Netflix w pyteczke jest, i owszem, ale niestety w Niemczech mozna ogladac tylko niemiecki, tj. wszystko leci z niemieckim dubbingiem. Niestety :(((
    Wyobraz sobie np. Twin Peaks po niemiecku. Starczy Ci na to wyobrazni w ogóle? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w Netfixie nie można bez niemieckiego dabingu???, wybierasz sobie przeciez czy z lektorem czy oridznal, czy czy czy aż sprawdze zaraz

      Usuń
    2. tak, ale nie moge z polskimi napisami. Z oridzinal jednak wszystkiego nie zrozumiem.

      Usuń
    3. ano jasne, a filmy głównie w angielskich klimatach.

      Usuń
  3. A znasz kogos, komu sie chce? Bo ja nie. Mnie sie nic nie chce, doslownie nic.
    Najchetniej chyba bym sobie umarla, bo po co sie meczyc na tym padole.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wokół mnie same wykonczone, zmeczone i wyżżete do spodu typki ;)
      ktorym sie nie chce ...

      Usuń
    2. To nie tylko ja tak mam, znaczy.
      To pocieszajace w sumie troche ;) Aczkolwiek chcialoby mi sie chociaz troche bardziej chciec, glównie wstawac rano. Straszliwie ciezko mi sie wstaje ostatnio (tak od stycznia)

      Usuń
    3. na Twoim miejscu bym padła...wstajesz w nocy umówmy się!!

      Usuń
  4. wyjedź, odpocznij i naciesz się słońcem. U nas też jakieś kuriozum, upał i upał, a przecież na wyspie wysp powinien być chłodek, deszcz i wiatr. A tu nie ma czym oddychać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to ? to ja czekam na te upały a one u ciebie utknęły?

      Usuń
    2. Chyba właśnie dzisiaj upał odleciał na wschód 😻 Oddychamy deszczowym szałerkiem

      Usuń
    3. nie przyszły buuuuuu
      leje
      leje
      leje
      a podobno armagedon dopiero się zbliża !! od zachodu. w niemacch paraliż komunikacyjny.

      Usuń
    4. Ano. Co to sie wczoraj dzialo, pani kochana... Ale wypadalo sie chyba WSZYSTKO z tych chmur, i caly zapas wiatru sie zuzyl, wiec u was powinno byc spokojniej.

      Usuń
    5. wiesz ja lecę z Berlina...mam nadzieję, ze to koniec, bo sie porzygam ze strachu, nie żartuje.

      Usuń
    6. Spoko, na niebie jest bezpieczniej niż na ziemi. Baw się dobrze :*

      Usuń

nie musisz Czytaczu ale możesz ....